اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

ابعاد «روز دانشجو» در نهاوند بررسی می‌شود/ اعزام تیم بازرسی

رئیس دانشگاه پیام نور همدان گفت: به منظور بررسی اتفاقات روز دانشجو در دانشگاه پیام نور نهاوند تیم بازرسی به منظور بررسی موارد به این شهرستان اعزام می‌شود.

ابعاد «روز دانشجو» در نهاوند بررسی می‌شود/ اعزام تیم بازرسی

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، برنامه «روز دانشجو» در دانشگاه پیام نور نهاوند که همراه با اجرای دابسمش چند تراک موسیقی زیرزمینی خوانندگان غرب‌نشین و هنجارشکنی‌ در آن بود با اعتراض برخی از تشکل‌های دانشجویی و مسوول بسیج دانشجویی استان مواجه شد و واکنش‌هایی را به همراه داشت.

رئیس دانشگاه پیام نور استان همدان در این باره به خبرنگار فارس گفت: بنده به عنوان سخنران در مراسم دانشگاه نهاوند حضور داشتم و آنچه در این مراسم اجرا شد، در حد عرف و معمول این نوع برنامه‌ها بود‌.

صفی‌الله صفایی با بیان اینکه صوتی از فرد خاصی پخش نشد و موسیقی زنده اجرا شد اظهار کرد: میهمانان مراسم نیز از اساتید دانشگاه، دانشجویان و حتی مسوول بسیج دانشجویی نهاوند بودند.

وی با اشاره به اینکه هتک حرمت یا برنامه غیرمتعارف در این برنامه رخ نداد افزود: با این وجود مقرر شد یک تیم بازرسی از استان به این شهرستان اعزام و بررسی‌های لازم را به عمل آورند و اقدامات لازم انجام شود.
انتهای پیام/۸۹۰۳۳/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول