اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

دفاتر منطقه ای  /  آسیای مرکزی و روسیه

برنامه جامع نوسازی زیرساخت‌های بهداشتی در قزاقستان اجرا می‌شود

تفاهمنامه همکاری در مورد اجرای برنامه جامع نوسازی زیرساخت های بهداشتی قزاقستان بین مقامات این کشور و بانک بازسازی و توسعه اروپا امضا شد.

برنامه جامع نوسازی زیرساخت‌های بهداشتی در قزاقستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در دوشنبه، «عسکر مامین» نخست وزیر قزاقستان در چارچوب سفر کاری به «لندن» با «سوما چارکرابارتی» رئیس بانک اروپایی بازسازی و توسعه ملاقات کرد.

مامین در سخنانی گفت: طی 27 سال اخیر حجم سرمایه گذاری بانک اروپایی بازسازی و توسعه در قزاقستان بیش از 9 میلیارد دلار برای اجرای بیش از 260 پروژه مختلف بوده است.

وی با بیان این که در قلمرو قزاقستان بیمارستان های چند رشته‌ای به عنوان بخشی از برنامه دولتی توسعه بهداشت برای سالهای 2020-2024 احداث می شوند از شرکت این موسسه مالی بین‌المللی در نوسازی زیرساخت های سیستم بهداشتی استقبال کرد.

رئیس بانک اروپایی بازسازی و توسعه در نوبه خود در زمینه سرمایه گذاری پروژه های نوسازی زیرساختهای بهداشتی قزاقستان ابراز علاقه کرد.

طرفین همچنین دورنمای روابط دوجانبه در زمینه اجرای مشارکت دولتی و خصوصی در زمینه‌های مسکن و خدمات عمومی، زیرساختهای حمل و نقل، منابع انرژی تجدید پذیر را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

در پایان مذاکرات میان دولت قزاقستان و بانک اروپایی بازسازی و توسعه، تفاهمنامه همکاری در مورد اجرای برنامه جامع نوسازی زیرساخت های بهداشتی این کشور به امضا رسید.

انتهای پیام/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول