اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

بیمه ورزشی حتی برای ورزشکاران همگانی الزامی است

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان گفت: عضویت در کمیته‌های خدمات درمانی هم شامل حوزه‌های ورزش حرفه‌ای و هم حوزه ورزش همگانی است و حتی ورزشکارانی که در پارک‌ها مشغول فعالیت هستند، می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

بیمه ورزشی حتی برای ورزشکاران همگانی الزامی است

احمد باقری‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان، در مورد آخرین بیمه شدگان ورزشی اظهار کرد: تا یک هفته گذشته بیش از 244 هزار و 600 نفر بیمه شده ورزشی داریم.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان تصریح کرد: افزایش آمار در سال گذشته چشم‌گیر بود ولی امسال تا شرایط کنونی هم نسبت به پارسال 5 درصد افزایش متقاضیان را داشته‌ایم.

وی افزود: در سال 97 حدود 310 هزار نفر بیمه شده ورزشی یا به عبارت بهتر عضو شده در کمیته خدمات درمانی داشتیم که بیش از هزار پرونده مصدومیت برای آن‌ها تشکیل شد.

باقری‌مقدم با عنوان اینکه سال گذشته بیش از 800 میلیون تومان هزینه مصدومیت‌های ورزشی پرداخت شده، بیان داشت: این هزینه‌ها شامل بستری‌‌، جراحی، فیزیوتراپی، ویزیت، دارویی و سایر هزینه‌های در رابطه با آسیب‌های ورزشی پرداخت شده است.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان عنوان کرد: عضویت در کمیته‌های خدمات درمانی هم شامل حوزه‌های ورزش حرفه‌ای و هم حوزه ورزش همگانی است و حتی ورزشکارانی که در پارک‌ها مشغول فعالیت هستند، می‌توانند از این خدمات استفاده کنند.

وی ادامه داد: فقط برای ورزشکارانی که در حوزه همگانی فعالیت می‌کنند، لازم هست که حادثه ورزشی را مرجع ورزشی که هیأت‌های همگانی یا مراکز ورزشی تائید کنند، می‌توانند از آن استفاده کنند.

باقری‌مقدم مطرح کرد: جدا از هزینه‌های درمان که 8 میلیون تومان است، در مورد جراحی با اعزام به مراکز مربوطه می‌توانند به صورت رایگان مورد عمل جراحی قرار بگیرند.

رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان اصفهان افزود: تمامی این خدمات با پرداخت تنها 20 هزار تومان است که این میزان برای ورزشکاران روستایی و عشایری و همچنین دانش‌آموزان 10 هزار تومان است.

انتهای پیام/63077/ج20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول