اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

عملیات طرح آبرسانی از ماملو به پیشوا افتتاح شد/ بهره‌برداری در اردیبهشت ۹۹

صبح امروز با حضور استاندار تهران عملیات طرح آبرسانی از سد ماملو به پیشوا افتتاح شد و طرق وعده استاندار این طرح تا پایان اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۹ به بهره برداری خواهد رسید.

عملیات طرح آبرسانی از ماملو به پیشوا افتتاح شد/ بهره‌برداری در اردیبهشت ۹۹

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، صبح امروز با حضور انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران و حجت‌الاسلام باقری امام‌جمعه پیشوا و حسین عباسی فرماندار و عادل رحمانی دادستان پیشوا و مسئولان آبفا جنوب شرق استان تهران عملیات اجرایی طرح آبرسانی از سد ماملو به پیشوا افتتاح شد.

استاندار تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۱۰ کیلومتر تا روستاهای سعدآباد و جمال‌آباد لوله‌گذاری در حال انجام است و تلاش می‌کنیم تا اردیبهشت ۹۹ این طرح را به بهره‌برداری برسانیم و این طرح را در تاریخ ۳۱ اردیبهشت سال ۱۳۹۹ و یا حتی سه چهار روز زودتر از موعد این طرح حق‌آبه مردم پیشوا از سد ماملو را افتتاح کنیم.

استاندار تهران در پایان خاطرنشان کرد: این عملیات به دو پیمانکار واگذارشده، ۴ کیلومتر به یک پیمانکار و ۶ کیلومتر پیمانکار دیگر که در تلاش هستیم تا پایان اردیبهشت ۹۹ آب ماملو به پیشوا انتقال داده شود.

انتهای پیام/ح/پ/ی۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول