اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کردستان

۲۱۹ مبلغ و مبلغه شهرستان سنندج در سامانه سجام ثبت نام کردند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج گفت: ۲۱۹ مبلغ و مبلغه شامل ۱۲۴ نفر مبلغ و ۹۵ نفر مبلغه در سامانه سجام ثبت نام کردند.

۲۱۹ مبلغ و مبلغه شهرستان سنندج در سامانه سجام ثبت نام کردند

حجت‌الاسلام علیرضا کاوه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از میان ۲۱۹ نفر ثبت نامی مبلغین در سامانه سجام که در اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج دارای پرونده هستند، ۱۸۶ نفر دارای مدرک حوزوی و ۳۳ نفر سنتی هستند.

وی افزود: در مناسبت‌های مختلف دینی و مذهبی، فعالیت این مبلغین ثبت و روحانیون می‌توانند در این مناسبت‌ها برای اعزام در این شهرستان ثبت نام کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج، با بیان اهمیت و جایگاه تبلیغ در مبانی دینی و اسلامی، اظهار کرد: به منظور ساماندهی مبلغات، راه‌اندازی سامانه سجام برای ارزیابی عملکرد مبلغین و داشتن رزومه کاری جهت فعالیت‌های تخصصی با توجه به آسیب‌های اجتماعی موجود در جامعه ضروری است.

حجت‌الاسلام کاوه ابراز داشت: مبلغین با ثبت نام در این سامانه، ضمن ساماندهی تبلیغی، می‌توانند توانایی‌های خودشان را در زمینه‌های مختلف از طریق این سامانه انجام دهند تا در مناسبت‌های مختلف سال و اعزام مبلغان از ظرفیت آنها استفاده شود.

‌ وی خاطرنشان کرد: برای ثبت نام در سامانه روحانیون اهل تسنن و تشیع، ائمه جمعه و جماعات، وعاظ، طلاب و روحانیون شاغل در ادارات، نهادهای دولتی و خصوصی، مبلغین مستقر زیرمجموعه سازمان تبلیغات اسلامی و سایر ارگان‌ها می‌توانند در این سامانه ثبت نام کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سنندج همچنین برگزاری جلسات هم‌افزایی فصلی برای مبلغین و مبلغات استان را خواستار شد و بر توجه به این مهم تاکید کرد.

گفتنی است، سامانه سجام،به صورت کشوری برای ساماندهی مبلغین و مبلغات راه‌اندازی شده است و مبلغین با عضویت در این سامانه دارای کد تبلیغی ملی می‌شوند.
انتهای پیام/2330/72

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول