اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ضرورت آسیب‌شناسی مستلزم تفکر ایجابی است

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی گفت:باید ایجابی فکر کرد و دید که نظیری برای انقلاب نیست و هر جا ورود کرده با پیشرفت روبه رو شده است.

ضرورت آسیب‌شناسی مستلزم تفکر ایجابی است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن شعبانی صبح امروز در همایش تبیین معارف انقلاب اسلامی که در سالن اجتماعات مصلای اعظم امام خمینی(ره) برگزار شد، اظهار کرد: مسئله انقلاب اسلامی سوالی است که باید به آن جواب داد.

وی با بیان اینکه برخی اوقات وقتی حرف از سوال می‌شود اذهان به سمت گره‌ها و مشکلات می‌رود، گفت: اگر بخواهیم از منش امامین انقلاب بهره ببریم، به پیشرفت می‌رسیم. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان افزود: باید ایجابی فکر کرد و دید که نظیری برای انقلاب نیست و هر جا ورود کرده با پیشرفت روبه رو شده است. 

مدیرکل تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی تصریح کرد: آسیب‌شناسی این است که ایجابی فکر کرد. 

شعبانی با اشاره بر اینکه وقتی رهبر معظم انقلاب از تمدن اسلامی حرف می‌زنند یعنی نقشه راه آن را تعیین کرده‌اند، گفت: رهبری به قدری مسائل را با اهمیت می‌بینند که فرقی ندارد چه کسی بر مسند کار است و مهم عملکرد و تاثیرات مثبت در آن بخش است.

وی گفت: این همایش بسیار خوب، و بجا و هوشمندانه طراحی شده است و نشان می‌دهد جامعه جوان ما تشنه شنیدن حرف تازه هستند و اگر احساس کند که از پوسته و شعارزدگی رد شده است قطعا مثمرثمر خواهد بود. 

انتهای پیام/۶۰۰۲۷/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول