اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

هیچ کارمندی از منابع طبیعی استان سمنان بازداشت نشده است

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان سمنان با رد برخی اخبار منتشره گفت: هیچ کارمندی از منابع طبیعی استان سمنان یا شهرستان شاهرود بازداشت نشده است.

هیچ کارمندی از منابع طبیعی استان سمنان بازداشت نشده است

علی‌نقی حیدریان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان با اشاره به انتشار خبری در برخی رسانه‌ها مبنی بر «دستگیری کارشناس نظردهنده در خصوص مسائل زیست‌محیطی پروژه انتقال آب قطری به شاهرود» تأکید کرد: هیچ کارمندی از منابع طبیعی استان سمنان یا شهرستان شاهرود بازداشت نشده است.

وی انتشار این اخبار را کذب خواند و ادامه داد: هیچ کار جدیدی در خصوص انتقال آب قطری صورت نگرفته و موضوع چند سال راکد باقی مانده است.

امروز برخی رسانه‌ها نوشته بودند: کارشناس رسمی پرونده جنجالی انتقال آب قطری به شاهرود دستگیر شده است.

در این خبر آمده بود: «کارشناس مذکور در ازای صدور نظر کارشناسی غیرواقع در پرونده زیست‌محیطی انتقال آب از چشمه‌سارهای قطری و علی‌آباد کتول به شاهرود، از یکی از طرفین پرونده رشوه گرفت که دستگیر شد.

این کارشناس رسمی که قرار بود در پرونده با موضوع انتقال آب از علی‌آباد کتول به شاهرود نظر کارشناسی اعلام کند، به یکی از طرفین پرونده گفته بود حاضر است در ازای دریافت چندین سکه تمام بهار آزادی، نظر کارشناسی محیط‌زیستی به نفع او صادر کند که با تلاش کارکنان حفاظت اطلاعات دادگستری استان گلستان، این کارشناس هنگام دریافت رشوه دستگیر شد.

متهم، کارمند اداره منابع طبیعی استان است و در عین حال کارشناس رسمی در امور منابع طبیعی و محیط‌زیست هم بود؛ این فرد به اتهام تحصیل مال از طریق مال نامشروع بازداشت شد».

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول