اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

مانور آب منطقه‌ای با آزادسازی آب سد ماملو/ مردم در بستر رودخانه‌ها اتراق نکنند

مدیر آب منطقه‌ای پاکدشت با اشاره به رصد مسیل‌ها و رودخانه‌ها برای عبور ایمن سیلاب‌های احتمالی گفت: مردم در بستر رودخانه‌ها اتراق نکنند.

مانور آب منطقه‌ای با آزادسازی آب سد ماملو/ مردم در بستر رودخانه‌ها اتراق نکنند

حسن زحمت‌کش مدیر آب منطقه‌ای شهرستان پاکدشت در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از آزادسازی آب سد ماملو خبر داد و اظهار کرد: این اقدام یک مانور و رصد مسیل‌ها و رودخانه‌ها برای عبور ایمن سیلاب‌های احتمالی است.

وی در ادامه افزود: با توجه به اعلام پیش‌بینی هواشناسی و جلوگیری از خطر و ذخیره سیلاب‌های احتمالی باید مقداری از حجم مخزن سد ماملو آزادسازی شده که اکنون میزان دبی خروجی سد ۱۰ مترمکعب بر ثانیه است.

مدیر آب منطقه‌ای پاکدشت این اقدام را مانوری در مسیل‌ها عنوان کرد و گفت: با آزادسازی مقداری از آب سد و رصد رودخانه‌ها امکان عبور ایمن سیلاب بررسی و در صورت مشاهده مشکل در طول مسیر آن را مرتفع کرد.

زحمت‌کش درباره بهره‌برداری آب آزادشده از سد ماملو نیز بیان داشت: ۱۰ مترمکعب آب آزادشده برای استفاده در حوضچه‌های تغذیه مصنوعی و کانال‌های دشت ورامین جهت بهره‌برداری کشاورزی است.

وی در هشداری به شهروندان خاطرنشان کرد: کلیه نهادهای مدیریتی و نظارتی در جریان این آزادسازی قرارگرفته و از شهروندان تقاضا می‌شود در بستر حریم رودخانه اُتراق نداشته همچنین با ساخت‌وسازهای غیرمجاز از عبور ایمن آب جلوگیری می‌شود.

انتهای پیام/پ/م/ی۳۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول