اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

جزئیات بودجه پیشنهادی وزارت علوم تشریح شد/اعتبارات رفاهی دانشجویان در سال 99

بودجه خدمات فرهنگی، رفاهی و ورزشی دانشجویی و بورس تحصیلی برای دانشجویان خارجی و ایرانی در لایحه پیشنهادی دولت برای بودجه سال آینده مشخص شد.

جزئیات بودجه پیشنهادی وزارت علوم تشریح شد/اعتبارات رفاهی  دانشجویان در سال 99

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، در لایحه پیشنهادی دولت برای بودجه سال آینده کشور، بودجه وزارت علوم در سال آینده مبلغ ۲۰۹ هزار و ۱۳ میلیارد و ۴۷۶ میلیون ریال اعتبار شامل اعتبارات هزینه ای و تملک دارایی سرمایه‌ای در نظر گرفته شده است.

وزارت علوم در سال ۹۹ در بخش برنامه‌های خدمات فرهنگی، رفاهی و ورزشی برای دانشجویان ۲۳ میلیون و ۱۴۷ هزار و ۷۵۶ میلیون ریال اعتبار خواهد داشت. 

در بخش برنامه آموزش زبان فارسی به دانشجویان خارجی ۳۸ هزار و ۸۳۷ میلیون ریال بودجه می‌گیرد.

این وزارتخانه در بخش ارائه خدمات رفاهی به دانشجویان یک میلیون و ۸۱۵ هزار میلیون ریال و در بخش اعطای بورس تحصیلی به دانشجویان خارجی و ایرانی یک میلیون و ۲۹۱ هزار میلیون ریال بودجه خواهد داشت.

این وزارتخانه برای ارائه تسهیلات مالی به دانشجویان ۶ میلیون و ۲۸۳ هزار میلیون ریال و برای توسعه امور رفاهی دانشجویان یک میلیون و ۳۳۹ هزار و ۱۵۷ میلیون ریال اعتبار دارد.

*اعتبار ۱۳۸ هزار میلیون ریالی برای پاداش پایان خدمت بازنشستگان

در بخش بودجه دستگاه‌های سیاست‌‌گذار، طی برنامه پاداش پایان خدمت بازنشستگان ستاد، دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی تابعه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای سال ۹۷ معادل ۷۱۰ هزار میلیون ریال برای سال ۹۸ معادل ۱۴۰ هزار میلیون ریال در نظر گرفته شده بود و برای سال ۹۹ به میزان ۱۳۸ هزار میلیون ریال اعتبار هزینه‌ای در نظر گرفته شده است.

برای برنامه ارتقای فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی دانشجویان مبلغ ۱۷۷ هزار و ۶۲۳ میلیون ریال اعتبار هزینه‌ای برای سال ۹۹ پیش‌بینی شده است.

برای برنامه توسعه همکاری‌های علمی، فرهنگی و آموزشی بین‌الملل در آموزش عالی مبلغ یک میلیون و ۶۶۱ هزار و ۵۵۲ میلیون ریال اعتبار هزینه‌ای در نظر گرفته شده است.

برنامه مدیریت شبکه‌های دانشگاهی ۳۹ هزار و ۸۵۰ میلیون ریال برآورد هزینه در سال ۹۹ شده است.

برنامه‌ پژوهش‌های پایه‌ای دانشجویی ۱۰ میلیون و ۷۴۸ هزار ۴۶۸ میلیون ریال برآورده هزینه در سال ۹۹ دارد.

* درآمدهای وزارت علوم

در بخش درآمدها، واگذاری‌های دارایی‌های سرمایه‌ای و واگذاری دارایی مالی در سال ۹۹، از برنامه جذب و گزینش هیأت علمی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی مبلغ ۲۷ هزار میلیون ریال درآمد پیش‌بینی شده است.

همچنین مازاد درآمدهای اختصاصی دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ۴ میلیون میلیون ریال پیش‌بینی شده است. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول