اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  اقتصاد بین الملل

درخواست غرامت 70 میلیون دلاری بلاروس از روسیه

بلاروس از روسیه برای اختلال در جریان انتقال نفت در خط لوله در خاک خود به علت آلودگی نفتی روسیه، درخواست غرامت 70 میلیون دلاری کرد.

درخواست غرامت 70 میلیون دلاری بلاروس از روسیه

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس به نقل از رویترز، بلاروس از روسیه برای اختلال در جریان انتقال نفت در خط لوله در خاک خود به علت آلودگی نفتی روسیه، درخواست غرامت 70 میلیون دلاری کرد.

بلتا، آژانس دولتی بلاروس اعلام کرد ولادیمیر سماشکو، سفیر بلاروس در مسکو گفته است موضوع غرامت توسط رئیس‌جمهور دو کشور در شهر سوشی روسیه مطرح شد و مورد بحث قرار گرفت.

در نیمه آوریل در خط لوله روسی دروژبا که روزانه یکی میلیون بشکه نفت را به شرق و غرب اروپا انتقال می‌داد، آلودگی کشف شد. این موضوع بر عرضه نفت به مشتریان از جمله بلاروس و در غرب بر آلمان تاثیر گذاشت.

به گزارش فارس، از بیستم ماه آوریل، آلودگی نفتی روسیه را مجبور کرد تا جریان نفت از خط لوله دروژبا، مجرای کلیدی برای تامین نفت اروپای شرقی و آلمان را متوقف کند. (جزئیات بیشتر)

روسیه مجبور به قطع صادرات نفت به مشتریان خود در بلاروس، اوکراین، لهستان، آلمان و تعدادی از کشورهای آسیای میانه شده است.(جزئیات بیشتر)

آمارهای وزارت انرژی روسیه نشان داد تولید نفت این کشور در ماه می به 11.11 میلیون بشکه در روز کاهش یافته است که از 11.23 میلیون بشکه در روز در ماه آوریل کمتر است.

تولید نفت روسیه در ژوئن 2018 روزانه 11.06 میلیون بشکه در روز بود.(جزئیات بیشتر)

این رقم کمترین میزان از ژوئن 2018 به شمار می‌رود که در میانه بحران نفت آلوده این کشور و تعهد به توافق کاهش تولید اتفاق افتاده است.(جزئیات بیشتر)

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول