اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

اقتصادی  /  راه و مسکن

امضای توافق‌نامه همکاری‌های دریایی و کشتیرانی ایران و عمان

توافق‌نامه همکاری‌های دریایی و کشتیرانی ایران و عمان با حضور وزرای راه و شهرسازی ایران و تجارت صنایع عمان و همچنین رؤسای سازمان بنادر دو کشور تا ساعاتی دیگر به امضا می‌رسد.

امضای توافق‌نامه همکاری‌های دریایی و کشتیرانی ایران و عمان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با حضور مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی عمان و ایران و حضور وزرای راه و شهرسازی ایران و تجارت و صنایع عمان توافق‌نامه همکاری‌های دریایی و کشتیرانی بین دو طرف به امضا می‌رسد.

محورهای این تفاهم‌نامه در حوزه توسعه همکاری‌های دریایی در زمینه حمل‌ونقل و تلاش مشترک برای رفع موانع توسعه همکاری‌های دریایی طرفین است.

ارتقای همکاری شرکت‌های کشتیرانی طرفین در زمینه حمل کالا بین ایران و عمان و تسهیل در ورود و خروج کشتی‌های باری و مسافری بین بنادر دو کشور از دیگر مفاد این تواق‌نامه است.

همکاری‌های فنی شامل عملیات امداد و نجات دریایی، حفاظت از محیط زیست دریا، آموزش دریایی و امنیت دریانوردی و تبادل اطلاعات از دیگر محورهای این توافق‌نامه ذکر شده است.

مقرر بود این توافق‌نامه ابتدا در سازمان بنادر و دریانوردی به امضا برسد اما محل آن به وزارت راه و شهرسازی تغییر یافت ولی مجدداً در وزارت راه و شهرسازی اعلام شد که این مراسم در هتل پارسیان آزادی تا ساعاتی دیگر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول