اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

اعطای تسهیلات بانکی به دانشگاه‌ها با اولویت احداث خوابگاه‌ متأهلین

دانشگاه‌ها می‌توانند تا سقف عملکرد درآمد اختصاصی خود در سال ۹۸ از تسهیلات بانکی با اولویت احداث خوابگاه‌های متأهلین استفاده کنند.

اعطای تسهیلات بانکی به دانشگاه‌ها با اولویت احداث خوابگاه‌ متأهلین

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، طبق بند الف تبصره ۹ لایحه پیشنهادی بودجه ۹۹، به دانشگاه‌ها، مؤسسات آموزشی و پژوهشی و پارک‌های علم و فناوری اجازه داده شده با تصویب هیأت‌ امنای خود تا سقف عملکرد درآمد اختصاصی سال ۹۸ نسبت به اخذ تسهیلات از بانک‌ها از محل توثیق اموال در اختیار خود اقدام کنند و در جهت تکمیل طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه خود و با اولویت احداث خوابگاه‌های متأهلین قانون برنامه ششم توسعه استفاده و نسبت به بازپرداخت اقساط از محل درآمد اختصاصی اقدام کنند.

صندوق‌های رفاهی دانشجویان مکلفند نسبت به پیش بینی لازم برای فعالیت‌های خود برای پرداخت یارانه سود و کارمزد با اولویت احداث خوابگاه‌های متأهلین اقدام کنند.

*اجازه به دانشگاه‌ها برای خرید تجهیزات صرفاً تخصصی  آزمایشگاهی و کارگاهی

دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و پژوهشی و فناوری اعم از دولتی و غیردولتی نیز می‌توانند با رعایت مفاد این بند از تسهیلات بانکی برای خرید تجهیزات صرفاً تخصصی و به روزرسانی آزمایشگاه‌ها و کارگاه‌های خود استفاده کنند.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول