اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

نماینده ولی فقیه در کنار روحانیون و مقامات است/ مشکلات جوانان باید پیگیری شود

نماینده ولی فقیه در استان لرستان گفت: نماینده ولی فقیه در استان رقیب روحانیون شهر و رقیب مقامات اداری نیست و آمده به آنها و برای خدمت به مردم کمک کند.

نماینده ولی فقیه در کنار روحانیون و مقامات است/ مشکلات جوانان باید پیگیری شود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی ظهر امروز در دیدار فرماندهان سپاه حضرت ابوالفضل استان لرستان بیان داشت: مایه افتخار است که من در کنار عزیزانی هستم که از آنها عطر جهاد و جبهه و شهادت استشمام می‌شود.

وی افزود: پاسداران، عزیزانی هستند که در دنیای پر زرق و برق مادی امروز پرچم ایمان و تقوا و صبر و استقامت و ولایت را بلند کرده‌اند.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: پاسداران در راه دستاوردهای انقلاب اسلامی جان و سلامتی و حضور خود را در کنار خانواده تقدیم کرده‌اند.

وی یادآور شد: وظیفه همه ما است که از چنین نهاد انقلابی که وظیفه حفظ دستاوردهای انقلابی را بر عهده دارد حمایت کنیم؛ نام‌گذاری روز تولد امام حسین(ع) به نام روز پاسدار یک مدال افتخار است.

شاهرخی صریح کرد: به تعبیر مقام معطم رهبری یک پاسدار انقلاب اسلامی باید به درجه‌ای برسد که اگر به تنهایی مقابل شیطان بزرگ ایستاد ترس در وجودش نباشد و پاسداران اینگونه هستند و ما این نوع جان فشانی‌ها و ایثارگری‌ها را در 8 سال دفاع مقدس مشاهده کردیم.

وی در ادامه به دیدار اخیر خود با مقام معظم رهبری اشاره و عنوان کرد: ایشان بگونه‌ای در مورد استان لرستان صحبت می‌کردند که گویی اهل این استان هستند؛ اشراف مقام معظم رهبری به مسائل مختلف بسیار بالا است.

امام جمعه خرم‌آباد با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب در این دیدار فرمودند: «خرم‌آباد مرکز لرستان از نظر ما یک مرکز مهم تدین و انقلابی گری است»، افزود: باید این صحبت ایشان را با کار فرهنگی به تصویر بکشیم لذا من این انتظار را دارم که تشکیلات فرهنگی سپاه روی این موضوع کار کنند‌؛ ما باید در قالب مصاحبه با نخبگان یا برگزاری نمایشگاه‌های هنری و تالیف کتاب و... این موضوع را باز کنیم.

وی در ادامه اظهار داشت، رهبر انقلاب در این دیدار اخیر به علاقه مندی مردم لرستان به سادات اشاره و فرمودند « لرستانی‌ها از قدیم در مسائل انقلاب خیلی حاضر بودند و در دفاع مقدس همه از تیپ و لشگر حضور داشته و نقش ایفا کردند.»؛ لذا باید روی این مسائل کار شود و ما این نقش آفرینی‌ها را بازگو کنیم.

شاهرخی اظهار داشت: گرم گرفتن با جوانان از تاکیدات رهبر معظم انقلاب به بنده بود و لذا باید کاری کرد که جوانان متدین و ثابت قدم بمانند.

وی تاکید نمود: برای ثابت قدم جوانان باید کار کرد و اگر افرادی متزلزل شده‌اند باید آن را آسیب‌شناسی کرده و پیشگیری کنیم؛ حفظ ثبات قدم در جوانان بسیار مهم است.

نماینده ولی فقیه در لرستان با بیان اینک باید مباحث، فرهنگی، اقتصادی و خانوادگی جوانان را پیگیری کنیم، گفت: رهبر انقلاب بر جذب جوانانی که خیلی دل‌بسته نیستند تاکید داشتند و لذا ما باید روی این مسائل برنامه‌ریزی دقیق داشته باشیم.

وی در پایان بر خرد جمعی و استفاده از ظرفیت همه نخبگان تاکید کرد و یادآور شد: نماینده ولی فقیه در استان رقیب روحانیون شهر و رقیب مقامات اداری نیست و آمده به آنها و برای خدمت به مردم کمک کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول