اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

عضو شورای شهر: کیفیت آب تهران را 24 ساعته چک می‌کنیم

عضو شورای شهر تهران گفت: کیفیت آب تهران را 24 ساعته چک می کنیم و هیچ آلایندگی میکروبی و شیمیایی نداشته است.

عضو شورای شهر: کیفیت آب تهران را 24 ساعته چک می‌کنیم

صدراعظم نوری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، درباره گلایه‌مندی برخی از شهروندان تهرانی در مورد بوی آب طی روزهای اخیر گفت: این موضوع تا حدودی صحت ندارد و در فضای مجازی گاهی اتفاقات کوچک به سرعت نشر پیدا می‌کند و به آن دامن زده می‌شود.

وی افزود: آب تهران بر اساس گزارش سازمان آب منطقه‌ای کیفیت خوبی دارد و هیچ مشکلی در آن گزارش نشده است. 

نوری ادامه داد: طی 24 ساعت از شبانه‌روز کیفیت آب پایتخت چک می‌شود و خوشبختانه آب تهران هیچ آلاینده میکروبی و شیمیایی ندارد.

رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شهرداری تهران در مورد گزارش برخی از شهروندان گفت: شاید نقطه خاصی از تهران با مشکلی مواجه شده که البته این موضوع هم قابل تعمیم به همه مناطق نیست و ما هم گزارشی در این زمینه نداشته‌ایم.

به گزارش فارس، بر اساس برخی از گزارش‌های مردمی شهروندان از بوی آب گلایه‌مند بوده و معتقدند در برخی از مناطق آب تهران با بوی عجیب مشابه مایع ضدعفونی‌کننده همراه بوده است. 

این موضوع بیشتر در مناطق 4 و 8 پایتخت گزارش شده و گلایه‌مندی شهروندان را به همراه داشته است همچنین مردم تهران از مسؤولین و مدیران شهری خواسته‌اند این موضوع را مورد بررسی قرار دهند.

طی هفته گذشته نیز بوی بد هوا در شهر دردسرساز شده بود و مدیران شهری و مسؤولان را بر آن داشت تا علت را واکاوی کنند ولی هنوز دلیل بوی بد در هوای تهران نیز به صورت دقیق مشخص نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول