اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  مجلس

ارتباط با نیجریه کدام گره کور از اقتصاد کشور ما را حل می‌کند

جنبش عدالتخواه دانشجویی در بیانیه‌ای تصریح کرد: ارتباط با دولت نیجریه کدام گره کور از اقتصاد کشور ما را حل می‌کند که بخاطر آن بخواهیم خود را در جهان اسلام ذلیل کنیم.

ارتباط با نیجریه کدام گره کور از اقتصاد کشور ما را حل می‌کند

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، جنبش عدالتخواه دانشجویی درباره سفر نهاوندیان معاون اقتصادی رئیس جمهور به نیجریه بیانیه‌ای صادر کرد که متن آن به شرح زیر است:

وضعیت آشفته دولت در ارتباط با کشور های مختلف که بارها و بارها مورد انتقاد دانشجویان و افراد دلسوز انقلابی بوده این بار  به حد و مرز وضعیت قرمز رسیده است. 

جناب روحانی این بار انگار موقتا دست از دامن کدخدا برداشته و با فرستادن جناب نهاوندیان به نیجریه بر روی مسائل اقتصادی دست دوستی به سمت بوهاری، رئیس جمهور  مستبد و سفاک این کشور  دراز کرده است مگر ارتباط با دولت نیجریه کدام گره کور از اقتصاد کشور ما را حل میکند که بخاطر آن بخواهیم خود را در جهان اسلام ذلیل نماییم.

در ادبیات انقلاب اسلامی، همکاری مشترک با حکومتی که نه شیعیانی مانند شیخ زکزاکی، بلکه تمامی مسلمانان و پیروان سایر ادیان را تحت ظلم خود قرار داده است هیچ جایگاهی ندارد.مسئولین جمهوری اسلامی ایران بجای اینکه لااقل سعی کنند وجه انقلابی خود را در خارج از مرز های ملی حفظ نمایند حتی حاضر نشدند در خلال سفر به نیجریه با شیخ زکزاکی که تمامی جهان اسلام او را خمینی آفریقا میدانند دیدار کنند یا حتی رایزنی نمایند تا شیخ مظلوم را  برای طی کردن مراحل درمانی به ایران انتقال دهند‌. 

اینگونه که پشت نهضت  انقلابی اسلامی شیخ زکزاکی را در آفریقا خالی میکنید بیشتر برایمان مسجل میشود که جمهوری اسلامی نه برنامه ای برای صدور آرمان های انقلاب و نه برنامه ای برای حمایت از مستضعفان جهان دارد. 

بد نیست دولت موضع قدرت را از بوهاری یاد بگیرد که با دولت جمهوری اسلامی توافق اقتصادی میکند و فردای آن برخلاف مشی و مواضع جمهوری اسلامی شیخ زکزاکی را زندان می کند.

به اُمید ظهور عدالت گستر گیتی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول