اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

نمایندگان مجلس را حکیمانه انتخاب کنید

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: کاندیدای مختلفی با من ملاقات می‌کنند و عکس می‌گیرند و به این معنی نیست که من از آنها حمایت می‌کنم، من به هیچ کاندیدایی نظر ندارم و من فقط معیار را ارائه می‌کنم و یکی از معیارهای من این است که افراد حکیم را به مجلس بفرستیم.

نمایندگان مجلس را حکیمانه انتخاب کنید

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آیت‌الله محمدباقر محمدی‌لائینی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته مرکز استان با بیان اینکه تقوای شما باید شایسته و نیکو باشد، اظهار کرد: تقوای یک مسلمان باید عالی باشد و حد تقوا باید رعایت کنید، باید کاری کنید که مسلمان از دنیا بروید.

وی افزود: اگر تقوا نباشد این تضمین وجود ندارد که مسلمان از دنیا بروید و احتمال سلب ایمان وجود دارد.

امام جمعه شهرستان ساری خاطرنشان کرد: راه هدایت راه حق است و اگر انسان از حق جدا شود هر چه جلوتر برود باطل و گمراه می‌شود.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه قرآن و مکتب پیامبر به ما نور و ایمان می‌دهد، بیان کرد: روز قیامت جهنمی‌ها از بهشتی‌ها آب و غذا درخواست می‌کنند اما منافقان از مومنان نور طلب می‌کنند و دیگران حسرت نورانیت مومنان را می‌خورند.

محمدی‌لائینی با اشاره به اینکه همه مردم حتی پیامبر و بزرگان دین نیاز به موعظه دارند، یادآور شد: انسان برای دور شدن از وسوسه‌ها، مطامع مادی، جدی شدن تصمیم‌هایش و قوی شدن ایمان نیاز به موعظه دارد و نور هدایت و موعظه رهاورد پیامبر در زمان بعثتش بوده است و بشریت تا قیامت به این سه مکتب نیاز دارد.

وی با اشاره به اینکه استغفار و دست کشیدن از راه بد و توبه باید واقعی باشد که این خود تقوا است، خاطرنشان کرد: اگر انسان گناه کرد باید استغفار کند و اگر این راه خلاف ادامه پیدا کند گناه جدید است.

امام جمعه شهرستان ساری به بیانیه گام دوم انقلاب مقام معظم رهبری اشاره کرد و افزود: انقلاب وارد دومین مرحله خودسازی و جامعه پردازی و تمدن شده است که یکی از مهمترین آن خودسازی است که نقطه مقابل خودخواهی، حب جاه و مقام در دل فرد باشد و این آفت خودسازی است.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران بیان کرد: رهبر انقلاب در این بیانیه ۷ توصیه دارد و در توصیه چهارم وسوسه را بیان کردند که دشمن خودسازی است و حتی در علوی‌ترین حکومت تاریخ خود حکومت امام علی نیز وجود داشت.

محمدی‌لائینی با بیان اینکه برای مقابله با وسوسه باید جهاد اکبر کرد، افزود: اگر جهاد اکبر کردیم و خودمان را ساختیم و حب مقام، شهرت و لذت‌های دنیا و غیر خدا را از دلمان بیرون کردیم آن وقت به مقام حکمت می‌رسیم.

وی با بیان اینکه در قضیه بنزین اعتراض‌ها و گله‌مندی مردمی، یک عده آموزش دیده و مزدور جریان را به آشوب کشیدند، تاکید کرد: تصمیم حکیمانه رهبر و اقدام حکیمانه مردم این توطئه عظیم، خطرناک و این فتنه را خنثی کردند و رهبری حکیمانه تصمیم گرفتند و از تصمیم مسؤولان حمایت کردند و ملت نیز حکیمانه صف خود را از آشوبگران جدا کردند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران با بیان اینکه مردم مازندران بیشترین بصیرت را به ولایت داشتند، بیان کرد: مردم مازندران در این فتنه حداقل مشکل و آشوب را داشتند و برجستگی ویژه از خود نشان دادند، استان ما بهترین و حکیمانه‌ترین رفتار را در آشوب‌ها داشتند.

محمدی‌لائینی با اشاره به اینکه تصمیم‌های مردم باید براساس حکمت باشد، افزود: انتخاب‌های شما به مناسبت ثبت‌نام کاندیدهای مجلس در انتخابات حکیمانه باشد و طمع و جاه و مقام در طرفداری از کاندیدا دخالت نکند و باید دید کدام کاندیدا حکیمانه تبلیغ می‌کند و موقع رسیدن به مجلس از وسوسه دنیا دور است و وقتی پست و قدرت را گرفت حکیمانه تصمیم می‌گیرد.

وی تاکید کرد: کاندیدای مختلفی با من ملاقات می‌کنند و عکس می‌گیرند و به این معنی نیست که من از آنها حمایت می‌کنم، من به هیچ کاندیدایی نظر ندارم و من فقط معیار را ارائه می‌کنم و یکی از معیارهای من این است که آدم‌های حکیم را به مجلس بفرستیم.

امام جمعه شهرستان ساری با بیان اینکه وقتی امامت و امت حکیمانه داریم باید تصمیم حکیمانه بگیریم تا مسؤولان حکیم داشته باشیم اینجا جای سفاهت نیست، کشور ما بر مبنای حکمت است، گفت: سفیهان می‌خواهند به مملکت ما ورود پیدا کنند و سفاهت را جایگزین حکمت کنند، کشور ما کشور حکیمان است و جایی برای سفیهانی چون شما نیست و در مقابل سفاهت آنها تا آخر خواهیم ایستاد.

انتهای پیام/86051/ع/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول