اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  سایر حوزه ها

ادامه سیاست‌های توسعه دریامحور در کمیسیون زیربنایی مجمع بررسی شد

نخستین نشست کارگروه تخصصی اقتصاد و مدیریت دریای کمیته توسعه دریامحور در کمیسیون زیربنایی و تولیدی برگزار شد.

ادامه سیاست‌های توسعه دریامحور در کمیسیون زیربنایی مجمع بررسی شد

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری فارس، اولین جلسه کارگروه تخصصی اقتصاد و مدیریت دریا کمیته توسعه دریامحور کمیسیون زیربنایی و تولیدی، با حضور نمایندگان دستگاه های اجرایی، نخبگان و اعضای منتخب هیات علمی دانشگاه ها و به ریاست محمود ملکوتی خواه نماینده سازمان برنامه و بودجه برگزار شد.

در این جلسه پس از ارائه رئیس کمیته توسعه دریامحور با موضوع روش شناسی مصوب فعالیت کارگروه های تخصصی، مصوب گردید دستگاه های اجرایی پیشنهادات و گزارش عملکرد خود را منطبق بر چالش ها و فرصت های موجود ارائه نمایند و در ادامه با الهام از اندیشه ابلاغی، و سیاست های کلی دیگر مرتبط، سیاست های مرتبط را تدوین نمایند.

سرمایه گذاری و روش‌های آن، مباحث پولی و مالی و بیمه ای، انواع اشتغال، روشهای تسهیل کسب و‌کار و‌مجوزات مربوطه از موضوعاتی اند که در دستور کار قرار گرفته است.

گفتنی است پیرو ابلاغ اندیشه و ایده اولیه از جانب مقام‌معظم رهبری، برای تدوین سیاست‌های کلی توسعه دریامحور ۵ کارگروه با موضوعات نظامی و انتظامی-صنایع و فناوری- فرهنگی و اجتماعی- حقوقی و سیاسی- اقتصاد و مدیریت با مسئولیت دستگاههای ذیربط تشکیل شده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول