اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

اجرای گذر فرهنگی، از محل سقای ارباب میرزا تا امام‌زادگان شهرکرد

سرپرست معاونت مسکن راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری گفت: گذر فرهنگی در خیابان ملت و از محل سقاخانه ارباب میرزا شهرکرد به سمت بقعه امام‌زادگان حلیمه و حکیمه خاتون اجرا می‌شود.

اجرای گذر فرهنگی، از محل سقای ارباب میرزا تا امام‌زادگان شهرکرد

ابراهیم علیرضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، گفت: گذر فرهنگی که در خیابان ملت و از محل سقاخانه ارباب میرزا شهرکرد به سمت بقعه امام‌زادگان حلیمه و حکیمه خاتون در حال اجرا است به عنوان معبر پیاده تعریف شده است.

سرپرست معاونت مسکن راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری افزود: مطالعات طرح گذر فرهنگی از سوی شهرداری شهرکرد تهیه شد، در ستاد بازآفرینی استان مصوب و اعتبار لازم برای آن تخصیص داده شد.

وی با اشاره به اینکه اعتباری پیش‌بینی شده برای طرح گذر فرهنگی خیابان ملت یک میلیارد و 100 میلیون تومان است، ادامه داد: در این طرح از محل سقای ارباب میرزا شهرکرد تا محل امام‌زادگان دو معصوم یک معبر سنگ‌فرش برای پیاده‌روی مردم ایجاد می‌شود.

علیرضایی با بیان اینکه چون این معبر از محل سقاخانه ارباب میرزا تا امام‌زادگان شهرکرد واقع شده به‌عنوان یک گذر فرهنگی تعریف شده است، عنوان کرد: در حال حاضر 33 طرح بازآفرینی شهری در سطح استان در حال انجام است که یکی از این طرح‌ها گذر فرهنگی خیابان ملت شهرکرد، مسجد ابومحمد و پارک این محله است.

سرپرست معاونت مسکن راه و شهرسازی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه 33 طرح بازآفرینی شهری در سال 97 تعریف و مصوب شد که تکمیل آن تا سال 98 خواهد بود، خاطرنشان کرد: تاکنون 20 درصد اعتبار این طرح‌ها تخصیص داده شده است و مقرر شد مابقی اعتبارات در سال 98  اختصاص پیدا کند که هنوز این کار صورت نگرفته است.

وی اضافه کرد: طرح گذر فرهنگی خیابان ملت در سال 97 آغاز شد و در حال پیشرفت فیزیکی بالاتر از زمان‌بندی پیش‌بینی شده و اعتبار تخصیص یافته است، حدود 700 میلیون تومان در این محل کار شده و طرح حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

علیرضایی تاکید کرد: اگر شرایط جوی حاکم اجازه دهد طرح گذر فرهنگی خیابان ملت تا پایان سال 98 به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/68020/ م

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول