اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

فارس من| حملات «چریکی» به کابل‌های مخابراتی میناب

مدیرعامل شرکت مخابرات هرمزگان قطعی چند روزه تلفن‌های ثابت برخی از محلات میناب را نتجیه حملات چریکی سارقان به کابل‌های مخابراتی دانست.

فارس من| حملات «چریکی» به کابل‌های مخابراتی میناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پیرو ثبت سوژه مردمی در سامانه فارس من این رسانه با عنوان« قطعی۲۳ روزه تلفن‌های ثابت برخی از محلات شهرستان میناب» این مشکل را با مدیرعامل شرکت مخابرات استان هرمزگان در میان گذاشتیم و با وی به گفت وگو نشستیم.

امیر یگانه صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با اشاره به بروز مشکل ارتباطی تلفن ثابت در برخی از محلات شهرستان میناب، اظهار داشت: این مشکل ارتباطی ماحصل  حملات چریکی سارقان به تعدادی از کابل های مخابراتی در شهرستان میناب بوده و همین امر موجب اختلال و قطعی در خطوط تلفن‌های ثابت مشترکین شده بود.

وی در ادامه افزود: شرکت مخابرات بلافاصله برای رفع مشکل و عدم بروز سرقت کابل های  مخابراتی در آینده، اقدام به ارایه سرویس دهی خدمات از طریق حفاری و اجرا کردن شبکه فیبر نوری در محلات دچار مشکل کرده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات استان هرمزگان از مناطق کریم آباد، ۹۵ دستگاه، زندان‌ها، شهرک آبفا، تولید سلیندرگاز و بلوار دانشگاه که دچار مشکل ارتباطی شده بودند نام برد.

  یگانه در ادامه خاطر نشان کرد: در حال حاضر مشکل ارتباطی تلفن ثابت مناطق کریم آباد، شهرک آبفا، بلوار دانشگاه،  شرکت‌های تولید سیلندر گاز و قسمتی از ۹۵ دستگاه برطرف شده است.

مدیر‌عامل شرکت مخابرات استان هرمزگان  عنوان کرد: مشکل ارتباطی منطقه زندان‌ها‌ و قسمت باقی مانده ۹۵ دستگاه در حال اجرا و نصب شبکه فیبرنوری جدید است و ظرف سه الی چهار روز آینده مشکل قطعی تلفن ثابت ساکنان این محلات هم حل خواهد شد.

وی در پایان ابراز کرد: شرکت مخابرات هرمزگان  تمام سعی و تلاش خود را برای ارایه خدمات مخابراتی مناسب و مطلوب برای جامعه هدف خود به کار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول