اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

تصمیم‌گیری درباره یک بنگاه اقتصادی از بیکاری 550 کارگر جلوگیری کرد

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: پرونده یک شرکت بزرگ تولید سیمان با اشتغال بیش از 550 نفر کارگر مطرح و با دعوت از مسؤولان و نمایندگان دو شرکت برق و گاز، بدهی‌های معوقه به این شرکت‌ها مورد بررسی و توافق قرار گرفت و با اخذ استمهال در پرداخت، اتخاذ تصمیم و رفع مشکل شد.

تصمیم‌گیری درباره یک بنگاه اقتصادی از بیکاری 550 کارگر جلوگیری کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی دادگستری استان اصفهان، محمدرضا حبیبی  در جلسه ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان در محل اتاق بازرگانی اظهار داشت: ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با هدف حمایت از تولید در استان‌ها تشکیل می‌شود و در استان اصفهان نیز تا کنون با تشکیل جلسات مستمر تصمیمات و اقدامات مهمی در راستای تحقق اهداف آن و نیز کمک و حمایت همه‌جانبه از بنگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ اقتصادی در معرض خطر و ورشکستگی اتخاذ شده است.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان افزود: در این نشست پرونده یک شرکت بزرگ تولید سیمان با اشتغال بیش از 550 نفر کارگر مطرح و با دعوت از مسؤولان و نمایندگان دو شرکت برق و گاز، بدهی‌های معوقه به این شرکت‌ها مورد بررسی و توافق قرار گرفت و با اخذ استمهال در پرداخت، اتخاذ تصمیم و رفع مشکل شد.

وی رهمچنین خاطرنشان ساخت: تصمیماتی نیز در جهت کمک به احداث یک مجموعه بزرگ ورزشی توسط بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری یک‌صد میلیارد تومان برای استفاده جوانان و ورزش همگانی در کاشان صورت گرفت و مقرر شد در واگذاری زمین برای این امر تسهیل صورت پذیرد.

حبیبی در ادامه یادآور شد: در این نشست تصمیماتی نیز در راستای رفع مشکلات یک واحد سیلو در اصفهان اتخاذ گردید.

رئیس ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان اصفهان در پایان از صاحبان صنایع، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی خواست در شرایط کنونی با تلاش و مدیریت و نظارت صحیح و دقیق از بروز هرگونه بحران در زیرمجموعه خود پیشگیری به عمل‌آورند.

انتهای پیام/63086/ج/ح

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول