اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

چالش‌هایی از فرازوفرود کار بازیگران تئاتر / «غارنشینان» در هامون ادامه پیدا می کند

نمایش «غارنشینان» به کارگردانی مهدی محبعلی تا پنج شنبه، 14 آذر در تئاتر هامون روی صحنه خواهد بود.

چالش‌هایی از فرازوفرود کار بازیگران تئاتر / «غارنشینان» در هامون ادامه پیدا می کند

به گزارش خبرنگار تئاتر خبرگزاری فارس، رحمت رمضانی: نمایش غارنشینان نوشته ویلام سارویان و کارگردانی مهدی محبعلی تا پنج شنبه ، 14 آذر در تئاتر هامون روی صحنه خواهد بود. این نمایش داستانی از سارویان نویسنده ارمنی تبار را در سال 1957 روایت می کند.

محبعلی کارگردان نمایش درباره این این اثر به خبرنگار فارس گفت: داستان از این قرار است که بازیگران از کارافتاده ای در متروکه ای به نام سالن تئاتر در نهایت فقر روزهای تلخ خود را می گذرانند. چالش های فراوان برای بقا و نقش هایی که یک به یک از یاد رفته اند.

وی در ادامه افزود: شاید این غار آخرین پناهگاه کنت و کنتس و دوک باشد. اما حضور دختر جوان، پسر شیرفروش و زن دوره گرد و خرسش، رازهای تازه این گروه مفلوک را برملا خواهد ساخت.

محبعلی که پیش از این نمایش هایی چون از دل گندمزاران، همینی که هست و مرگ بازی را روی صحنه برده است، اظهار داشت: تلاش کردم تا با خلق داستان از دل مواجهه شخصیت ها ، از بستری کوتاه به اتفاقی بزرگ که در متن نهفته بود، برسم. امیدوارم در اجرا توانسته باشیم مخاطب را راضی کنیم.

این کارگردان تئاتر اظهار داشت: پس از مشکلات قطع اینترنت طبیعی بود فرصتی برای اطلاع رسانی نداشته باشیم و نهایتا تا پنج شنبه این هفته ساعت 19 روی صحنه خواهیم بود.

در این نمایش محمدرضا حسن زاده، رزا خلیلی، کیوان کاوند، شیوا رضایی، لیلی مهدوی، علی هدایتی، امیرسمسام طهماسبی، امیر جلیلی و علیرضا عبدالله زاده و پویا اسکندری به ایفای نقش پرداخته اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول