اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گیلان

هدف از تحریم دارویی ایران فشار علیه مردم است

استاد مرکز تحقیقات بیولوژی مولکولی با اشاره به تفکر سرمایه‌گذاران و سیاست‌مداران صهیونیستی در خصوص تحریم علیه ملت ایران گفت: سیاست مدران آمریکایی و صهیونیستی معتقدند برای به‌زانو درآوردن ایران باید غذا و دارو آن ملت را تحریم کرده تا برای دریافت غذا به التماس کنند.

هدف از تحریم دارویی ایران فشار علیه مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از آستانه‌اشرفیه، علی کرمی ظهر امروز در مراسم پیش اجلاسیه نماز در سالن اجتماعات شهید باهنر این شهرستان با بیان اینکه انسان باید برای پیشرفت ایده از خود نشان دهد، اظهار کرد: در بعضی از مدارس اروپایی برای دانش‌آموزان سطح‌بندی کرده و استعداد افراد را شناسایی می‌کنند و در کشوری به‌مانند سوئیس هیچ بیکاری وجود ندارد.

وی با اشاره به تأثیر فضای مجازی در پیشرفت تحصیلی گفت: دانش‌آموزان نباید تا نیمه‌های شب، تلویزیون نگاه کرده و در فضای مجازی باشند زیرا این امر باعث اختلال خواب شده و در کنکور برای دانش‌آموز اختلال ایجاد می‌کند.

استاد مرکز تحقیقات بیولوژی مولکولی با اذعان به اینکه نماز در سلامت روح و‌ جسم انسان تأثیر دارد، تصریح کرد: تعدادی از دانشمندان دانشگاه‌های مطرح دنیا به تأثیر نماز بر روی سلامت روح و جسم انسان تحقیق انجام دادند و متوجه شدند هنگام سجده رفتم سیگنال‌های استرس‌زا به مهر نماز که از خاک خالص تشکیل‌شده است منتقل می‌کند و تمام این موارد بر اساس تحقیق‌های علمی است.

کرمی با تأکید بر لزوم توجه به مصرف غذای سازگار با جسم انسان بیان کرد: پیامبر اکرم ‌می‌فرماید انسان باید به‌درستی به غذای خود بنگرد زیرا اگر انسان غذایی مصرف کند که با روحیاتش سازگار نباشد بسیار در سلامت او تأثیر منفی گذاشته و‌ نمی‌گذارد انسان به‌درستی فکر کند. 

وی با اشاره به تفکر سرمایه‌گذاران و سیاستمداران صهیونیستی در خصوص تحریم علیه ملت ایران گفت: سیاست مدران آمریکایی و صهیونیستی معتقدند برای به‌زانو درآوردن ایران باید غذا و دارو آن ملت را تحریم کرده  تا برای دریافت غذا به التماس کنند.

استاد مرکز تحقیقات بیولوژی مولکولی با اشاره به اهداف تولید محصول ترا ریخته افزود: افزایش تولید، مقاومت به آفات، بهبود کیفیت و مقاومت به سموم، از اهداف ترا ریخته است ولی در هیچ جای دنیا موفق نبوده است.

کرمی با اذعان به اینکه در بسیاری از کشورهای دنیا استفاده از محصول ترا ریخته ممنوع شده است، تصریح کرد: در ۳۷ کشور دنیا تولید محصول ترا ریخته ممنوع شده زیرا باعث ایجاد تومور در بدن انسان می‌شود و در کشوری مانند روسیه، هم تولید و هم مصرف این‌گونه محصولات ممنوع شده و با افراد خاطی برخورد می‌شود.

وی با اعلام محصولات ترا ریخته در ایران گفت: ذرت، سویا، کلزا، پنبه و‌ روغن‌های نباتی ترا ریخته است و باید در مصرف این‌گونه موارد به‌شدت دقت شود زیرا برای سلامتی مضر است و متأسفانه عده‌ای در تلاشند سال آینده در گیلان برنج ترا ریخته تولید کنند.

استاد مرکز تحقیقات بیولوژی مولکولی لازمه حفظ سلامتی بدن را تغذیه سالم دانست و بیان کرد: استفاده از تنقلات سالم ایرانی، دعا و نیایش، خواب کافی، ورزش کافی از مهم‌ترین راه‌ها برای حفظ سلامتی است.

انتهای پیام/84008

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول