اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

بیانیه مطالبه‌گرانه بیش از ۱۳۰۰ جوان شیرازی: چرا مسئولان فارس بازخواست نمی‌شوند؟!

جمعی از جوانان شیرازی با صدور بیانیه‌ای از ضعف مدیریتی مسئولان فارس در حوادث اخیر بشدت گلایه کرده و با تأکید بر لزوم برکناری مدیران ناکارآمد تصریح کرده‌اند اجازه نمی‌دهند مطالبه به‌حق مردم در اعتراض به گرانی‌ها، در سایه امنیتی شدن فضا و آشوب‌های اخیر به فراموشی سپرده شود.

بیانیه مطالبه‌گرانه بیش از ۱۳۰۰ جوان شیرازی: چرا مسئولان فارس بازخواست نمی‌شوند؟!

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، در این بیانیه که توسط جمعی با عنوان «همدلی برای فردای فارس» تهیه شده و تا این لحظه به امضاء بیش از ۱۳۳۰ نفر رسیده است، با اشاره به خسارت‌های هنگفت و بی‌سابقه آشوب‌های اخیر در شیراز و ضعف شدید فرماندار، استاندار و سایر مسئولان در حوادثی همچون سیل فروردین‌ماه و اغتشاشات آبان‌ماه، آمده است: «همین چند ماه پیش بود که آقایان حتی در مدیریت چند میلیمتر باران هم عاجز ماندند و این اتفاق تلخ ده‌ها کشته برجای گذاشت، اما نه‌تنها کسی استعفاء نداد و حتی عذرخواهی هم نکرد، بلکه بجای محاکمه مقصران، مدیرکل بحران به‌عنوان مدیر نمونه استان انتخاب شد و برخی مدیران دیگر هم ارتقاء پیدا کردند!»

در ادامه این بیانیه از مسئولان کشوری خواسته شده است مدیران فارس در حوزه‌های مختلف اجرایی، امنیتی و انتظامی را بدلیل ضعف عملکرد در آشوب‌های اخیر مورد مواخذه و بازخواست قرار دهند. در این بخش از بیانیه می‌خوانیم: «درحالیکه جمعی از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار با سازماندهی قبلی طی دو روز بخش زیادی از زیرساخت‌های شهری را نابود کردند، دستگاه‌های عریض و طویل سیاسی و امنیتی مشغول چه کاری بودند؟ آیا کسی پاسخگوست؟ واقعاً چه اتفاق دیگری باید در شهر رخ می‌داد تا مدیران فعلی در برابر افکار عمومی عذرخواهی کنند و از مسئولیت خود استعفاء نمایند؟! شورای تأمین استان و در رأس آن استاندار و معاون سیاسی-امنیتی وی چه پاسخی برای این امر دارند؟! چرا مسئولین نظارتی از مدیران انتظامی و امنیتی در این زمینه پرس‌وجو نمی‌کنند و مقصرین مورد مواخذه و بازخواست قرار نمی‌گیرند؟!»

جلوگیری از افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها

در ادامه این بیانیه می‌خوانیم: «اکنون که غائله تلخ اشرار با خسارات هنگفت و بی‌سابقه پایان یافته، حال هنگام شنیدن صدای معترضان در فضایی آرام و منطقی و پیگیری مطالبات به‌حق ده‌ها هزار نفر از مردم شیراز است که نه ضدولایت هستند و نه آشوبگر و اراذل و اوباش! بلکه دل‌ در گرو انقلاب دارند و تنها انتظارشان از مسئولان این است که به وعده خود مبنی بر جلوگیری از افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها عمل کنند.

در بخش پایانی این بیانیه با هشدار به مسئولان اجرایی در خصوص لزوم عمل‌ به وعده‌‌های خود در کنترل گرانی تأکید شده است: «جوانان انقلابی شیراز به تمام دستگاههای نظارتی و دولتی اعم از سازمان تعزیرات، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، سازمان صمت، فرمانداری، استانداری و سایر دستگاه‌های مسئول این هشدار را می‌دهند که این‌بار از پیگیری مطالبات مردم چشم نخواهند پوشید و در صورت اهمال و سستی مسئولان در انجام وظایف خود و عدم کنترل بازار، عواقب سختی در انتظار آنان خواهد بود!»

 

مشروح این بیانیه به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
اقدام دولت در افزایش قیمت بنزین درحالی صورت گرفت که کشور همچنان درگیر یک تورم 40 درصدی است و اعلام این افزایش قیمت در روز میلاد پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) آن هم به‌صورت دفعی و یکباره، در خوشبینانه‌ترین حالت حاکی از بی‌تدبیری و کج‌سلیقگی مسئولان اجرایی در کشور است.

ما به‌عنوان جمعی از جوانان شیراز انتقادات جدی به عملکرد مسئولان دولتی در تعطیل کردن طرح قبلی سهمیه‌بندی سوخت -با پافشاری وزیر فعلی نفت- در سال 1394 را داریم و معتقدیم مسئولان دولتی می‌بایست با در نظر گرفتن همه جوانب امر پس از ایجاد یک هماهنگی ملی و اقناع اجتماعی و رفع معضلات و مشکلات موجود، با اطلاع‌رسانی بهنگام نسبت به هدفمند کردن یارانه سوخت اقدام می‌کردند تا چنین هزینه‌ای به کشور تحمیل نشود؛ با این حال اقدامات تعدادی اراذل و اوباش در وارد کردن خسارت به اموال عمومی و برهم زدن نظم عمومی که خود زمینه وارد کردن هزینه‌های مضاعف بر گرده مردم است را محکوم می‌نماییم.

اما واقعیت ماجراهای پیش‌آمده در شهر شیراز از جنبه‌های مختلف دیگری نیز قابل بررسی است.

چهره زشت فقر قابل انکار نیست

۱- چهره زشت و بی‌رحم فقر و نداری و استضعاف در بخشی از جامعه ما، امروزه به هیچ‌عنوان قابل انکار نیست و آمارهای عجیب و غریب میزان بیکاری و آسیب‌های اجتماعی در شهر شیراز دل هر انسان منصفی را به درد می‌آورد. این همه در حالیست که اغلب مردم ما در برابر این حجم از بی‌عدالتی و فاصله طبقاتی رفتاری بسیار نجیبانه دارند و هیچ تریبونی نیز برای بیان اعتراضات و دردودل‌های خود نمی‌یابند؛ در چنین شرایطی انتظار ما از علما، صاحبان تریبون، عناصر نخبه جریان انقلاب و معتمدین شهر در شیراز این است که در مواقع حساس و پرفشار، زبان گویای مردم باشند و فریاد اعتراض‌شان را علنی و شفاف به گوش مسئولین امر برسانند و خواسته‌های بحق مردم را فریاد بزنند، نه اینکه سکوت کنند و پس از ختم غائله به بیان چندکلام دوپهلو بسنده کنند!

در حوادث اخیر شهر شیراز اگر از کنار حضور به‌هنگام و اظهار به موضع آیت‌الله دژکام نماینده محترم ولی‌فقیه در استان بگذریم، قطعاً و یقیناً سایر نخبگان از این امتحان سربلند بیرون نیامدند؛ معتمدین،‌ علما و صاحبان تریبونی که بیان نظرات‌شان و ارائه تحلیل‌شان و همراهی‌شان با آلام مردم، در مواقع حساس می‌تواند مرهمی بر دردهای ناگفته آنها باشد و آنها را از همراهی با معترضین ساختارشکن و اراذل و اوباش باز دارد.

 

براستی چرا برخی از بزرگان شهر در مواقع اینچنینی همواره در غیبت صغری به سر می‌برند و پس از ظهور نیز با محافظه‌کاری محض، توجیه‌گر وقایع رخ‌داده می‌شوند و به چند کلام نصیحت مردم بسنده می‌کنند تا بعد؟! ...

۲- پیشنهاد می‌کنیم مسئولین سیاسی، امنیتی، انتظامی، اجتماعی و فرهنگی طی یک تور تفریحی نگاهی به برخی از خیابان‌های شهر شیراز بیاندازند و تخریب‌هایی که از زمان حمله مغول تاکنون بی‌سابقه بوده را از نزدیک مشاهده کنند! سوال اینجاست که چگونه این حجم وسیع از تخریب اموال عمومی از قبیل بانک‌ها، پمپ‌بنزین‌ها، نمادهای شهری، ادارات، مساجد، حوزه‌های علمیه، خیابان‌ها و... در حضور مأمورین انتظامی تنها در طی دو روز‌ در شهر رخ داده است؟! آیا واقعاً مسئولین اطلاعاتی و امنیتی برای مقابله با وقایع مشابه آمادگی دارند؟!

مقصرین بازخواست شوند

شورای تأمین استان و در رأس آن استاندار و معاون سیاسی-امنیتی وی چه پاسخی برای این امر دارند؟! چرا مسئولین نظارتی از مدیران انتظامی و امنیتی در این زمینه پرس‌وجو نمی‌کنند و مقصرین مورد مواخذه و بازخواست قرار نمی‌گیرند؟! 

همین چند ماه پیش بود که آقایان حتی در مدیریت چند میلیمتر باران هم عاجز ماندند و این اتفاق تلخ ده‌ها کشته برجای گذاشت، اما نه‌تنها کسی استعفاء نداد و حتی عذرخواهی هم نکرد، بلکه بجای محاکمه مقصران، مدیرکل بحران به‌عنوان مدیر نمونه استان انتخاب شد و برخی مدیران دیگر هم ارتقاء پیدا کردند! 

اکنون بار دیگر این ضعف شدید مدیریتی هویدا و روشن شده است. در حالیکه جمعی از اراذل و اوباش شناسنامه‌دار با سازماندهی قبلی طی دو روز بخش زیادی از زیرساخت‌های شهری را نابود کردند و خسارات روحی و روانی زیادی به جامعه وارد کردند، دستگاه‌های عریض و طویل سیاسی و امنیتی مشغول چه کاری بودند؟ آیا کسی پاسخگوست؟

واقعاً چه اتفاق دیگری باید در شهر رخ می‌داد تا مدیران فعلی در برابر افکار عمومی عذرخواهی کنند و از مسئولیت خود استعفا نمایند؟!

براستی چه کسی پاسخگوی تعطیلی کسب‌وکارهای اینترنتی، ناوگان حمل‌ونقل شهری، مدارس، دانشگاه‌ها، نانوایی‌ها و پمپ‌بنزین‌ها است و از این‌ها مهمتر چه کسی پاسخگوی خدشه‌دار شدن امنیت روانی خانواده‌هاست؟ آنچنان که بسیاری از خانواده‌ها پس از گذشت چند روز همچنان از فرستادن فرزندان خود به مدرسه خودداری می‌کنند.

 

نمایندگان مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی کی می‌خواهند از خواب غفلت بیدار شوند؟! دوره چهارساله آنها رو به پایان است؛ چرا به‌جای پرداختن به مسائل فرعی و سیاست‌زده و توییت کردن در فضای مجازی، پیگیر مطالبات به‌حق مردم نیستند؟ چرا برای حل مشکلات اقتصادی و بیکاری فزاینده و جلوگیری از گرانی افسارگسیخته و تورم در استان فارس قدمی برنمی‌دارند تا کار به اعتراضات مردمی نکشد؟ سکوت نمایندگان شیراز در ماجرای اخیر به چه معناست؟

۳- پس از گذشت چهل سال از انقلاب اسلامی برای حضور مردم در عرصه‌های مختلف اداره جامعه، ساختارهای متعدد و متنوعی وجود دارد و کارنامه انقلاب اسلامی در برگزاری انتخابات‌های متعدد، بسیار درخشان است؛ اما همچنان هیچ ساختاری و هیچ طرح و برنامه‌ای برای حق اعتراض و شنیدن حرف مردم و رساندن کلام آنها به مسئولان امور وجود ندارد و همواره اعتراضات به‌حق مردم با حضور عناصر معاند با نظام به انحراف کشیده شده و با ایجاد فضای امنیتی به محاق برده می‌شود.

براستی فریاد دادخواهی و تظلم کارگران، مستمری‌بگیران و اقشار مستضعف و کم‌درآمد جامعه کجا باید شنیده شود تا مورد عنایت حاکمان قرار گیرند و متهم نشوند؟! چرا عده‌ای نظام را در مظان این اتهام قرار داده‌اند که صرفاً برای عرصه‌های انتخابات به حضور همه‌جانبه مردم نیاز دارد و در سایر تصمیمات مهم اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی مردم را دخیل نمی‌داند و این در حالیست که رئیس این دولت طی دوران تصدی مسئولیت ریاست‌جمهوری بارها و بارها مدعی برگزاری همه‌پرسی و رفراندوم در تخصصی‌ترین موضوعات کشور شده و مشخص نیست با کدام توجیه عقلانی در این موضوع مهم بدون اقناع اجتماعی و جلب نظرات کارشناسی نخبگان باعث کاهش سرمایه اجتماعی نظام شده است‌.

۴- اکنون غائله تلخ اشرار با خسارات هنگفت و بی‌سابقه پایان یافته و مردم نجیب و ولایت‌مدار شیراز هم علیرغم تمام گلایه‌های خود به گرانی‌ها، با حضور در راهپیمایی محکومیت فتنه‌گران، بار دیگر با امام امت و آرمانهای والای انقلاب تجدیدبیعت کردند، حال هنگام شنیدن صدای معترضان در فضایی آرام و منطقی و پیگیری مطالبات به‌حق ده‌ها هزار نفر از مردم شیراز است که نه ضدولایت هستند و نه آشوبگر و اراذل و اوباش! بلکه دل‌ در گرو انقلاب دارند و تنها انتظارشان از مسئولان این است که به وعده خود مبنی بر جلوگیری از افزایش افسارگسیخته قیمت‌ها عمل کنند.

از پیگیری مطالبات مردم چشم نمی‌پوشیم

جوانان انقلابی شیراز به تمام دستگاه‌های نظارتی و دولتی اعم از سازمان تعزیرات، جهاد کشاورزی، اتاق اصناف، سازمان صمت، فرمانداری، استانداری و سایر دستگاه‌های مسئول این هشدار را می‌دهند که این‌بار از پیگیری مطالبات مردم چشم نخواهند پوشید و در صورت اهمال و سستی مسئولان در انجام وظایف خود و عدم کنترل بازار، عواقب سختی در انتظار آنان خواهد بود!

انتظار می‌رود نمایندگان شیراز در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای تأمین، نمایندگان قوه قضاییه در استان، نمایندگان مجلس خبرگان رهبری در استان و سایر نخبگان و صاحبان تریبون در شهر شیراز نسبت به مطالبات به‌حق مردم صبور و بزرگوار حساسیت بیشتری داشته باشند و مانع از افزایش فشار اقتصادی بیشتر به جامعه گردند. همچنین ضروری است با بازخوانی اتفاقات رخ‌داده در حوادث اخیر، از این نابسامانی‌ها درس عبرت گرفته و در برابر حوادث پیش‌رو تدبیر بیشتری به خرج دهند و هیچگاه مستضعفان و پابرهنگان جامعه -این ولی‌نعمتان انقلاب اسلامی- را از یاد نبرند و اجازه ندهند که انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان بیافتد.

والسلام علی عبادالله الصالحین 
جمعی از جوانان انقلابی شیراز
30 آبان‌ 1398

۱ محمدحسن استرحام
۲ امین اسکندری
۳ محمدحسین اسلامی
۴ حامد امیری
۵ اکبر بانشی
۶ امین پوربشیری
۷ مهدی ترکی
۸ روح‌الله جانبازی
۹ رضا جاویدی
۱۰ محمدعلی چوبینی
۱۱ محمدعلی حائری شیرازی
۱۲ علیرضا حق‌نگهدار
۱۳ محسن حقیر
۱۴ ایمان خادمی
۱۵ حامد خرم‌شکوه
۱۶ هادی دهقانی
۱۷ محمدحسین رئیسی
۱۸ سیدعلی رضوی
۱۹ کاظم روستا
۲۰ سعید زارع پل آبگینه
۲۱ محمدمهدی سرفراز شکوهی
۲۲ حسین شعله
۲۳ مهدی شفیعی
۲۴ هدایت‌الله طاهری
۲۵ مهدی علی‌پور
۲۶ محمدمهدی علیشاهی
۲۷ مرتضی علیشاهی
۲۸ حمید عوضدخت
۲۹ سید محمدمهدی فروزانی
۳۰ رضا فرهادی
۳۱ مجتبی فرهادی 
۳۲ سید امیرحسین فنایی
۳۳ حمیدرضا قانعی
۳۴ علیرضا کاربر
۳۵ محمدداود مجیدپور
۳۶ حسین مذنب
۳۷ علی‌اصغر مصلحی‌فر
۳۸ هادی منصوری
۳۹ مسعود منوچهری
۴۰ سیدمهدی موحد
۴۱ فرشید نظری
۴۲ محمدمهدی هادیان
۴۳ سید محمد رضایی
۴۴ عبدالرسول معتضدیان
۴۵ یوسف مذنب
۴۶ سید جواد موسوی
۴۷  وحید محمدی
۴۸ احسان ارمکان 
۴۹ سید رسول حسینی
۵۰ مینا متینی فر
۵۱ فرهاد بیات
۵۲ سجاد آزمند
۵۳ مسلم رفیعی
۵۴ محمد نصیری
۵۵ احمد رضا صبوحی
۵۶ مجتبی ارغوان
۵۷ حجت الاسلام مجتبی مظفری
۵۸ محمد علی یزدان شناس
۵۹ اعظم مباشری
۶۰ سلمی دباغ منش
۶۱ رضا محمدیان
۶۲ محمد مهدی مطهری
۶۳ابراهیم شیشه گر
۶۴ محسن تحملی
۶۵ محمد رضا شعله
۶۶ محمد شعله
۶۷ محسن شعله

۶۸ امیر رضا شعله
۶۹ سمیه فروهر 
۷۰ محمود شعله
۷۱ فاطمه بیگم مفتاحی
۷۲ خاور جعفری
۷۳ مهدی خسروی
۷۴ ضحی شعله
۷۵ سید حمیدرضا رضوی
۷۶ سید حسن رضوی
۷۷ سید محمد رضا رضوی
۷۸ نیلوفر پرتو
۷۹ هادی پرویزی
۸۰ زهرا فروهر
۸۱ فاطمه فرهمند فر
۸۲ فاطمه مشیری
۸۳ علی اکبر سلطانی
۸۴ علی کشاورز
۸۵ سید امیر علی ملک حسینی
۸۶ مریم امیری
۸۷ فرهاد جابر شیرازی
۸۸ زهرا زارع پور 
۸۹ زینب ذاکری نیا
۹۰ درنا کریمی
۹۱ سید حسین گرگین
۹۲ حجت الاسلام منصور شیراحمدی
۹۳ مصطفی یزدانی
۹۴ علی روستا
۹۵ فریده عدالتی
۹۶ سید مهدی طباطبایی
۹۷ جمیله حسینی
۹۸ سیده سمیه فرامرزنژاد
۹۹ زینب حاتمی 
۱۰۰ الهه جوکار
۱۰۱ نجمه راستی اربابی
۱۰۲ ساناز اوجی
۱۰۳ سیدحسین نجیبی 
۱۰۴ رقیه گودرزی پور
۱۰۵ رضا مردانه
۱۰۶ علی علیجانی
۱۰۷ سید مهدی معصومی 
۱۰۸ سید حامد ترابی
۱۰۹ حسین جوکار
۱۱۰ هادی عظیمی قادیکلائی
۱۱۱ سید محمود هاشمی 
۱۱۲ سید مجتبی هاشمی 
۱۱۳ مرتضی قادری 
۱۱۴ حسین قادری 
۱۱۵ رحمان زارع 
۱۱۶ حبیب زارع 
۱۱۷ سید مصطفی چابک سوار 
۱۱۸ مجید فیلی زاده 
۱۱۹ محمد انصاری 
۱۲۰ احمد عزیزی 
۱۲۱ علیرضا  جمشیدی 
۱۲۲ مهدی نصراللهی
۱۲۳ حسن محمودیان
۱۲۴ فاطمه دهقانی
۱۲۵ مرتضی زارع
۱۲۶ حسین غریبی
۱۲۷ رحیم فرهمند
۱۲۸ حسن فرهمند
۱۲۹ سعید مفتاحی
۱۳۰ مجید شعله
۱۳۱ محمد حسین جانبازی
۱۳۲ احمد رضا فرهمند
۱۳۳ علیرضا  جمالی
۱۳۴ مهدی رحیمی
۱۳۵ محمد حسین رحیمی
۱۳۶ علی جعفری
۱۳۷ سید میثم نظرزاده
۱۳۸ رسول جعفری 
۱۳۹ محسن جعفری 
۱۴۰ محسن علیپور
۱۴۱ زهرا جعفری
۱۴۲ مهدی جعفری
۱۴۳ زینب سهیمی
۱۴۴ سیده خدیجه نصیری
۱۴۵ امیر حسین عزیزی
۱۴۶ علی وامق
۱۴۷ هانی خرمشکوه
۱۴۹ رضا باهوش
۱۵۰ جواد آتش روشن
۱۵۱ مهرزاد جانبازی
۱۵۲ صادق جانبازی
۱۵۳ مهدی یزدانی
۱۵۴ سید محمد جعفر ناجی
۱۵۵ علی اصغر حیدری فر 
۱۵۶ رسول یزدانی 
۱۵۷ محمد رضا بنیانی 
۱۵۸ حمید رخشنده 
۱۵۹ امین زارع
۱۶۰ حسین شکر ریز  
۱۶۱ وحید هادیان شیرازی
۱۶۲ مهدی ده بزرگی
۱۶۳ صدیقه خالقی
۱۶۴ سعید اندیشه
۱۶۵ محمد مهرابی
۱۶۶ سید باقر رضوی
۱۶۷ سید امین هاشمی 
۱۶۸ مصطفی اسکندری 
۱۶۹ محمد مهدی جمالی 
۱۷۰ مهدی شعله
۱۷۱ جعفر مهبودی 
۱۷۲مهدی پروین
۱۷۳ مهدی مومن باقری
۱۷۴ فاطمه رایان
۱۷۵ صدیقه درودچی
۱۷۶ عالمتاج درودچی
۱۷۷ امید نیکو
۱۷۸ آسیه پریسای
۱۷۹ سعید پاسالاری
۱۸۰ امید رجایی 
۱۸۱ محمد خسروی 
۱۸۲ محمد نشاط 
۱۸۳ سید مجید یزدگردی 
۱۸۴ عبدالحسین دیده ماه 
۱۸۵ محمد علی دیده ماه 
۱۸۶ احد پاریابی 
۱۸۷ سید مهدی یزدگردی 
۱۸۸ محمد صفری 
۱۸۹ محمد مهدی صفری
۱۹۰ روح الله رعیتی 
۱۹۱ محمد شفیعی 
۱۹۲ میثم رحمانیان
۱۹۳ محمد امین مطلع
۱۹۴ زهرا جمشیدی
۱۹۵ ایمان دیبا
۱۹۶ علی درخشان 
۱۹۷ محمد هادی مهدوی
۱۹۸ داود زارع 
۱۹۹ علی زارع 
۲۰۰ منوچهر مفتاحی
۲۰۱ حسین زارع
۲۰۲ مریم شیخی
۲۰۳ نسیبه سعادت
۲۰۴ نرجس سعادت
۲۰۵ زهرا سعادت
۲۰۶ محمدرضاسعادت
۲۰۷ سعید کشایی
۲۰۸ محمد رضا رضایی 
۲۰۹ وحید رضائی 
۲۱۰ زهرا شایسته نیا 
۲۱۱ جلال رضائی 
۲۱۲ مریم‌کارنامه 
۲۱۳ علیرضا رضایی 
۲۱۴ نرگس عزیزی مبارکی 
۲۱۵ فاطیما شایسته نیا
۲۱۶ نجمه اشرفی
۲۱۷ زهرا گل کاری
۲۱۸ ابوالفضل برزگر
۲۱۹ محدثه حمیدی
۲۲۰ محمدحسن پیرنیا
۲۲۱ فاطمه مصباحی
۲۲۲ امیر طهماسبی
۲۲۳ فرناز صادقی
۲۲۴ یونس علی نژاد
۲۲۵ رقیه روستا
۲۲۶ مژگان یزدانی
۲۲۷ شایان بارونی
۲۲۸ سهراب خاکپور
۲۲۹ خلیل اسماعیلی
۲۳۰ امید گل کار
۲۳۱ فاطمه نعمتی
۲۳۲ محمد مهدی شعله 
۲۳۳ سید علی فقیه
۲۳۴ راضیه نوروز پور 
۲۳۵ مرجان حسینی 
۲۳۶ محمد رضا ربیعی نژاد
۲۳۷ محبوبه کرمی دره نارنجی
۲۳۸ زینب سجاد نیا
۲۳۹ سید احمد حسینی 
۲۴۰ محمدحسین عظیمی
۲۴۱ عبدالحسین تدینی
۲۴۲ مصطفی جوانمردی 
۲۴۳ علی روحانی 
۲۴۴ محمدرضا خدایاری
۲۴۵ ابراهیم پور همت 
۲۴۶ حجت حسین احمدی
۲۴۷ سیدمحمدحسین حسینی
۲۴۸ پریسا کریمی
۲۴۹ مریم کریمی
۲۵۰ مصطفی ممسنی
۲۵۱ مرضیه کاراندیش
۲۵۲ حبیب الله عزت حقیقی
۲۵۳ زهراممسنی
۲۵۴ امیرمحمدعزت حقیقی
۲۵۵ ملیکاعزت حقیقی
۲۵۶ علی زارع خفری
۲۵۷ سیده فاطمه حبیبی
۲۵۸ حسین خسروی فر
۲۵۹حسین عباسی
۲۶۰ متین دارابی
۲۶۱ زهرا هوشمند
۲۶۲ عبدالرسول نظری
۲۶۳ محمدصادق شریفی
۲۶۴سید علیرضا موسوی نژاد
۲۶۵ امید زکی پور
۲۶۶ مسعود رهبرماه
۲۶۷ فاطمه احمدی
۲۶۸ نازنین زهرا فلاح
۲۶۹ عادل جلالی مقدم
۲۷۰ نسرین فرخی 
۲۷۱ رضا بیگلی 
۲۷۲ محمدرضا بیگلی
۲۷۳ محمدرضا زارع
۲۷۴ علی خواجه نژادیان
۲۷۵ محمدرضامهدوی
۲۷۶ نرگس نوری
۲۷۷ شیرین یوسفی
۲۷۸علیرضا تدین
۲۷۹ فاطمه حاتمی
۲۸۰ مرضیه الهی
۲۸۱میثم نیکنام
۲۸۲ مهرناز مشیری 
۲۸۳ الهه مشیری 
۲۸۴ مژگان مشیری 
۲۸۵ مریم مشیری
۲۸۶ محبوبه رحمان ستاش
۲۸۷ محسن برزگر 
۲۸۸ مهدی قاضی دوست
۲۸۹ معصومه محمدی رابع
۲۹۰ وحید پور عطایی
۲۹۱ عباس عسکری
۲۹۲ اکرم انصاری
۲۹۳ علیرضا تقی پور
۲۹۴ ابوالفضل قانعی
۲۹۵ ایمان پورملکی
۲۹۶ حمید خاجویی
۲۹۷ مرضیه محمدپور
۲۹۸ لیلا قنبریان
۲۹۹ مهناز سلمانی
۳۰۰ سارا غلامی

۳۰۱ علی فلاح
۳۰۲ سعید زارع خفری
۳۰۳سید احمد مولودی
۳۰۴ لیلانباتی
۳۰۵ ابوالفضل فرهادی
۳۰۶ زهرا فاتح
۳۰۷ عبدالرسول بیگانه
۳۰۸ فاطمه رنجبر
۳۰۹عبدالرسول بیگانه
۳۱۰ یاسمن اکاف
۳۱۱ موسی یزدان شناس
۳۱۲ الناز فارسی
۳۱۳ مریم محمدزمانی
۳۱۴ حانیه نوروزی
۳۱۵ محمد حسین رنجبری
۳۱۶ رقیه به منش
۳۱۷ فریده عدالتی
۳۱۸ لیلا عدالتی 
۳۱۹ طاهره عدالتی 
۳۲۰ زکیه عدالتی
۳۲۱ میثم مریخ
۳۲۲ محمود محمدی زاده
۳۲۳ محبوبه آزادی
۳۲۴روح الله روانشاد
۳۲۵ محمدمهدی روانشاد
۳۲۶ علی روانشاد
۳۲۷ فاطمه روانشاد
۳۲۸ سیده زینب رضوی
۳۲۹ معصومه عزتی
۳۳۰ حسن کاظمی
۳۳۱ حامد علی زاده
۳۳۲ محمد اسدی
۳۳۳ امیر حسین محمدی پور
۳۳۴ علیرضا نیک جو
۳۳۵ حسن شهبازی
۳۳۶ حسین شهبازی
۳۳۷ محمد شهبازی
۳۳۸ محمدحسین شهبازی
۳۳۹ گودرز قاسمی
۳۴۰ ذبیح‌الله شهبازی
۳۴۱ مهدی غفاری
۳۴۲ علی غفاری 
۳۴۳ محمد طه عابدی
۳۴۴ احسان عابدی
۳۴۵ ابوالفضل بردبار
۳۴۶ مریم محمدی
۳۴۷ عبدالقدوس عظیمی
۳۴۸ نرجس شقایق
۳۴۹ سوزان رضایی
۳۵۰ علی چناری
۳۵۱ محمدرضازارع
۳۵۲ زهره نصیری
۳۵۳ فاطمه دهقانی
۳۵۴ احمدرضا نامجو
۳۵۵ حسن شکر ریز
۳۵۶ عبداله عبدی
۳۵۷ روح الله بانشی
۳۵۸ علیرضا مظفری
۳۵۹ فاطمه خدامرادی
۳۶۰ مهدی نعمت الهی
۳۶۱ سیدجوادحسینی
۳۶۲ مریم اسدی
۳۶۳ سبحان سلطانی
۳۶۴ نفیسه اعتماد
۳۶۵ خلیل اقتصادی
۳۶۶ مرتضی کرهانی شیرازی
۳۶۷ زهراسادات دیهیمی
۳۶۸ امیر حسین مشکین فام
۳۶۹ حمیده صابری
۳۷۰ محمد حسین مشکین فام
۳۷۱ مینا قاسمی
۳۷۲ حسین ملایی
۳۷۳ عقیل علیشاهی
۳۷۴ سیروس سجادیان
۳۷۵ سیدجواد حیدری نژاد
۳۷۶ حجت الاسلام مجتبی امامی
۳۷۷ سید علی حسینی
۳۷۸ پیمان آزاد
۳۷۹ سید حسین نجیبی
۳۸۰ رضا وامق
۳۸۱ رقیه وطن باف
۳۸۲ بهمن صفرزاده
۳۸۳محمد شریف
۳۸۴ زهرا کریمیان
۳۸۵ محبوبه راستان
۳۸۶ حامد قاسمی
۳۸۷ محمدرضا قنبری نیا
۳۸۸ لعیا عینی
۳۸۹ خانم طباطبایی
۳۹۰ مهدی احمدی
۳۹۱ زهرا شیخی
۳۹۲ عبدالرسول فیروزی  
۳۹۳ حمید افسری
۳۹۴ محمد نجابت
۳۹۵ علی زارع پور
۳۹۶ سید محمود طباطبائی 
۳۹۷ مهدی رنجبران
۳۹۸ نرجس شاکری
۳۹۹ اسماعیل یزدان‌شناس
۴۰۰ مجید عبداللهی
۴۰۱ متین دارابی
۴۰۲ حمید مفتاحی
۴۰۳ رضا مفتاح
۴۰۴ کیهان مفتاحی
۴۰۵ زهره مفتاحی
۴۰۶ کریم کشاورز
۴۰۷ سید حسن هاشمی
۴۰۸ محمد پروین
۴۰۹ علی شاکری
۴۱۰ ابراهیم شاکری
۴۱۱ حسین شاکری
۴۱۲ اسماعیل شاکری
۴۱۳ صفدر مرادی
۴۱۴ محمد هادی مرادی
۴۱۵ فاطمه حسن پور
۴۱۶ مسعود هادی پور
۴۱۷ امیر حسین هادی پور
۴۱۸ امیر عباس هادی پور
۴۱۹ مانی دهقان فارسی
۴۲۰ محمد علی دارابی
۴۲۱ مرجان قاسمی
۴۲۲ امین دارابی
۴۲۳ صادق دارابی
۴۲۴ فریبا خسروی
۴۲۵ سعید دارابی
۴۲۶ حمید دارابی
۴۲۷ مرضیه خاکسار
۴۲۸ علی اصغر زارعی
۴۲۹ سمیه سادات حسینی
۴۳۰ محمود صدری
۴۳۱ کریم پروش
۴۳۲ لیلا فارسی
۴۳۳ مهران روستا فارسی
۴۳۴ زهرا طراوت
۴۳۵ سمیه شریفی
۴۳۶ فرزاد بینا
۴۳۷ معصومه شهبازی 
۴۳۸ مهدی پاکباز
۴۳۹ حسین موسوی
۴۴۰ محمد موسوی 
۴۴۱ محمد حسن کاظمی  
۴۴۲ یاس علی پور
۴۴۳ سیدحسین کشاورز
۴۴۴ سید محمد کشاورز
۴۴۵ نادر علی پور
۴۴۶ قدرت اله زارع خلیلی
۴۴۷ مائده زارع
۴۴۸ زهرا زارع
۴۴۹ مراد زارع
۴۵۰ فاطمه بیگلی
۴۵۱ هانیه زارعی
۴۵۲ یاسر نمازی فرد
۴۵۳ محمدصادق فیروزی
۴۵۴ بدرالسادات حمیدی
۴۵۵ ثریا زندی
۴۵۶ فاطمه نظری
۴۵۷ رقیه جعفری
۴۵۸ امیرحسین راستی
۴۵۹ منیره افشین پور
۴۶۰ سارا عرب شیبانی
۴۶۱ روح اله اژدری 
۴۶۲ سید جعفر یزدیانی
۴۶۳ محمد امیر لطفی پور
۴۶۴ رقیه بشاورد
۴۶۵محمد علی لطفی پور
۴۶۶ پویا بیگانه
۴۶۷ امیرحسین بیگانه
۴۶۸ حجت الاسلام ستوده راد
۴۶۹ محمد جعفری
۴۷۰ امیر علی چوبینی 
۴۷۱ غلامرضا محمدی
۴۷۲ غلام رضا رضایی
۴۷۳ احسان طاهری
۴۷۵ محمد هاشم پورکیانی
۴۷۶ قاسم بانشی
۴۷۷ روح الله شجاعی
۴۷۸ علی اصغر توکل نیا
۴۷۹ زهرا تحویلدار 
۴۸۰ نیما انیسی
۴۸۱ سیده زینب حبیبی
۴۸۲ سمیه قناعتیان
۴۸۳ صفیه جوکار 
۴۸۴ حمید رضا شیرازی
۴۸۵ خدیجه سادات حسینی
۴۸۶ زینب سهرابی
۴۸۷ فاطمه سهرابی
۴۸۸ ازاده کریمی
۴۸۹ آذر زارع گلستانی
۴۹۰ محمد رضا معدل 
۴۹۱ وحید حاتمی
۴۹۲  امیررضا نصیری 
۴۹۳ علی قاسمی 
۴۹۴ رضا برفی 
۴۹۵ محمدجواد جوکار
۴۹۶ لیلا شبان زاده
۴۹۷ حمید اسرام
۴۹۸ رضا احمدی
۴۹۹ عباس شعبانی
۵۰۰ شهناز حق دار
۵۰۱اکبر استدلال
۵۰۲ نجمه الوند 
۵۰۳ روح اله محمدی 
۵۰۴ حسن دوکوهکی 
۵۰۵ محسن شرفی 
۵۰۶ علی پور متقی
۵۰۷ مریم مصطفوی
۵۰۸ علی پورمعظم
۵۰۹ محمدرضا فرخی
۵۱۰ سمانه سادات حسینی
۵۱۱ احمداسکندری
۵۱۲ سادات هاشمی
۵۱۳ سیده زهره بحرانی
۵۱۴ لیلا شکوهی
۵۱۵ لیلا محمدی
۵۱۶ عقیل امیری
۵۱۷ زهرا بهروزی نیا
۵۱۸ محمدجواد کریمی
۵۱۹ حمزه نعمت اللهی 
۵۲۰ رسول حاجتی 
۵۲۱ زهرا طوبایی
۵۲۲ حجت سیاسی
۵۲۳ مصطفی سیاسی
۵۲۴ زکیه طوبایی
۵۲۵ محمود سپاسی
۵۲۶ محمد نجار زاده
۵۲۷ علی عبدالله زاده
۵۲۸ عبدالصمد طوبایی
۵۲۹ یاسر امیری
۵۳۰ ابراهیم امیری
۵۳۱ معصومه تذروی
۵۳۲ محسن اهرم
۵۳۳ محمد اهرم
۵۳۴ مهدی اهرم
۵۳۵ عبدالمجید رایان

۵۳۶ امیر حسین استقلال
۵۳۷ زهرا محب
۵۳۸ فرامرز محمدی
۵۳۹ محمدرضا رستمی
۵۴۰ علیرضا رستمی
۵۴۱ رسول یوسفی
۵۴۲ معصومه پورعلی فرد
۵۴۳ زهرا رستمی
۵۴۴ مطهره رستمی
۵۴۵ سحر قطمیری
۵۴۶ ایمان نجات
۵۴۷ منوچهر حمیدی
۵۴۸ زهرا حیدری
۵۴۹ زهره حیدری
۵۵۰ رضوان گلکار
۵۵۱ امین حمیدی
۵۵۲ سید جواد هاشمی
۵۵۳ سید منصور هاشمی
۵۵۴ سید علی هاشمی
۵۵۵ حسین داودی
۵۵۶ علیرضا رضایی
۵۵۷ قنبرعلی حمیدی
۵۵۸ علی اکبر حمیدی
۵۵۹ حمیده حمیداوی
۵۶۰ ابراهیم حمیداوی
۵۶۱ محمد حیدری
۵۶۲ الهام حیدری
۵۶۳ پگاه حیدری
۵۶۴ اسماعیل برزگر
۵۶۵ ابراهیم برزگر
۵۶۷ علیرضا شایسته نیا 
۵۶۸ محمد حسین شایسته نیا
۵۶۹ ریحانه رضائی 
۵۷۰ خدیجه دهدار 
۵۷۱ محمد مهدی رضائی 
۵۷۲ فاطمه رضائی 
۵۷۳ محمد تنها 
۵۷۴ محسن ایمانی 
۵۷۵ علیرضا قربانی 
۵۷۶ امیم میری 
۵۷۷ مرتضی زاهدی 
۵۷۸ محمد تنها 
۵۷۹ سید علی اکبر حسینی
۵۸۰ رضا طالبی 
۵۸۱ سروش زارعی
۵۸۲ زهرا نقدی 
۵۸۳ مرضیه نقدی 
۵۸۴ محسن نقدی 
۵۸۵ حسین نقدی
۵۸۶ مهدی غیبی 
۵۸۷ فاطمه غیبی 
۵۸۸ علی مکارم
۵۸۹ داود رضایی
۵۹۰ محمد رضایی
۵۹۱ احمد میری 
۵۹۲ رضا میری
۵۹۳ مریم میری
۵۹۴ امین محمدی 
۵۹۵ صادق محمدی 
۵۹۶ علی محمدی 
۵۹۷ اکبر محمدی 
۵۹۸ جواد محمدی 
۵۹۹ مریم محمدی 
۶۰۰ اعظم شعله
۶۰۱ علی آبریزه
۶۰۲ محسن دلاوری
۶۰۳ رقیه دلاوری 
۶۰۴ احمد اقبال
۶۰۵ آرزو اقبال
۶۰۶ یاس سلطانی
۶۰۷ محمد رضا اسکندری 
۶۰۸ علی محمد محمدی 
۶۰۹ محمد مهدی شعله
۶۱۰ زهرا حیدری
۶۱۱ محمد رضایی
۶۱۲ علی صحرائیان
۶۱۳ سحرناز برزگر
۶۱۴ غلامرضازارع
۶۱۵ غلامرضازارع
۶۱۶ مریم زارع
۶۱۷ فرزادمحمدی
۶۱۸ هادی مرادی
۶۱۹ محسن داودیان
۶۲۰ کامران کریمی
۶۲۱ مصطفی افراسیابی
۶۲۲ سیدحسین حسینی
۶۲۳ سیدمجتبی هاشمی
۶۲۴ امین کتوئى زاده
۶۲۵ علی زارع
۶۲۶ فاطمه خدامی
۶۲۷ مهزاد قانعی
۶۲۸ اسماعیل عزیزیان
۶۲۹ محبوبه عزیزیان
۶۳۰ منیژه نوروز
۶۳۱ مهدی کشاورز
۶۳۲ افسانه کشاورز
۶۳۳ کلثوم کشاورز
۶۳۴ فاطمه کشاورز
۶۳۵ سید صدرالدین هاشمی
۶۳۶ علیرضا بیطرف نوبندگانی
۶۳۷ محیا مرائی
۶۳۸ سیده راضیه سجادی زاده
۶۳۹ سید محمد علوی نژاد
۶۴۰ لیلا ذوالفقاری
۶۴۱ دلبرقاسمی
۶۴۲ جان محمدذوالفقاری
۶۴۳ زینب ذوالفقاری
۶۴۴ فاطمه ذوالفقاری
۶۴۵ وحیدذوالفقاری
۶۴۶ مجیدذوالفقاری
۶۴۷ امیدذوالفقاری
۶۴۸ فاطمه سادات علوی
۶۴۹ علی صالحی
۶۵۰ زهراذوالفقاری
۶۵۱ زهرا ذریّه
۶۵۲ عفت دارابی
۶۵۳ لیلا عبدالهی راد
۶۵۴ فاطمه ذریّه
۶۵۵ سخاوت الدین کاظمی 
۶۵۶ صدیقه رنجبر
۶۵۷ مریم کاظمی 
۶۵۸ معصومه کاظمی
۶۵۹ زینب کاظمی 
۶۶۰ فاطمه کاظمی 
۶۶۱ زهرا کاظمی
۶۶۲ حسین کاظمی 
۶۶۳ ابوالفضل کاظمی 
۶۶۴ عارف کاظمی
۶۶۵ سارا کاظمی
۶۶۶ سید معین انجوی نژاد 
۶۶۷ زهرا علی زاده 
۶۶۸ حسین کاظمی 
۶۶۹ معصومه احمدی 
۶۷۰ اسماعیل کاظمی 
۶۷۱ فاطمه دهقان 
۶۷۲ محمد کاظمی
۶۷۳ فاطمه کشاورز
۶۷۴ بهاره کشاورز
۶۷۵ شکوفه کشاورز
۶۷۶ الهه احمدی 
۶۷۷ خدیجه احمدی
۶۷۸ اقدس رهبرماه
۶۷۹ محمد حسین رهبرماه 
۶۸۰ ریحانه رهبرماه
۶۸۱ صدیقه سادات میرصادقی
۶۸۲ محمداسلامی 
۶۸۳ علیرضا اسلامی 
۶۸۴ نعیمه اسلامی 
۶۸۵ رفیعه اسلامی 
۶۸۶ راضیه امیدوار
۶۸۷ نجمه امیدوار
۶۸۸ نرجس امیدوار
۶۸۹ داریوش فرزانه
۶۹۰ دارا فرزانه
۶۹۱ علی احلامیان
۶۹۲ سامره روحانی
۶۹۳ امیرحسین نظری
۶۹۴ سارا غلامی
۶۹۵ هاشم جلالی
۶۹۶ مهدی عوضدخت
۶۹۷ فاطمه زارع
۶۹۸ فاطمه منصوری
۶۹۹ زهراعبیدی
۷۰۰ علی وطن خواه
۷۰۱ روح اله حسنی
۷۰۲ وحیده نادری
۷۰۳ زهرا غلامی
۷۰۴ میترا تابع بردبار
۷۰۵ پریسا کشاورزی 
۷۰۶ ابوالفضل نصیری
۷۰۷ عادل ادیب مقدم
۷۰۸ اسماعیل شفیعی ابنوی
۷۰۹ مرتضی کشاورز
۷۱۰ امیر حسین فولادی
۷۱۱ اسماعیل راستی
۷۱۲ مجتبی عامری
۷۱۳ حسین هدایتی زاده
۷۱۴ علی نصیری 
۷۱۵ وحید هادیان شیرازی
۷۱۶ علی هادیان شیرازی
۷۱۷ زهرا کشاورزی
۷۱۸ مریم ستوده
۷۱۹ سید جمال موسوی 
۷۲۰ سید رسول موسوی
۷۲۱ سیدرضا سجادیان
۷۲۲ میثم کوهی
۷۲۳ احمدرضا محمدی
۷۲۴ ایمان کوهی
۷۲۵ عادل گلریز
۷۲۶ محمدعلی جهانگیر
۷۲۷ علی مهدی پور
۷۲۸ محمد مهدی مصطفوی
۷۲۹ محمدرضا جهانگیر
۷۳۰ سهیل نوروزی
۷۳۱ جواد خازن
۷۳۲ امیرعلی ملک حسینی
۷۳۳ اکبر عباسی
۷۳۴ یوسف شاهین
۷۳۵ جواد فارسی زاده
۷۳۶ ارش رفیعی
۷۳۷ علیرضا رفیعی
۷۳۸ سروش رفیعی
۷۳۹ فرهام حیاتی
۷۴۰ امین کوهی
۷۴۱ محمد اسماعیلی
۷۴۲ سجاد درستکار
۷۴۳ سید مهدی رضایی
۷۴۴ محمد زارع
۷۴۵  سمیه شاهدی
۷۴۶ سمانه قائد محمدی 
۷۴۷ زهرا رفیعی 
۷۴۸ زهرا فرمانی
۷۴۹ مجتبی بذرافشان
۷۵۰ محمد علی زارع
۷۵۱ فاطمه زارع
۷۵۲ زهرا زارع
۷۵۳ قاسم زارع
۷۵۴ ناصر کمالی
۷۵۵ علی حسین بهادری
۷۵۶ محمود بهادری
۷۵۷ مجید بهادری
۷۵۸ محمد مهدی بهادری
۷۵۹ مسلم دهقان
۷۶۰ عنایت اسدی
۷۶۱ غلامعلی دهقان
۷۶۲ محمد حسن دهقان
۷۶۳ احمد الله وردی
۷۶۴ حسین الله وردی
۷۶۵ وحید لقمان زاده
۷۶۶ حامد حجازی
۷۶۷ ابراهیم آروند
۷۶۸ حدیث محمدزاده
۷۶۹ زهرا شاکری
۷۷۰ محبوبه کاظمی
۷۷۱ مریم محمدی نسب
۷۷۲ نرگس کاظمی

۷۷۳ محمد ثانی فرد
۷۷۴ معصومه کاظمی
۷۷۵ فاطمه خان مره
۷۷۶ فاطمه یوسفی
۷۷۷ نجمه توکلیان
۷۷۸ نرجس شجاعی
۷۷۹ رها رضایی نژاد
۷۸۰ فاطمه محمودآبادی
۷۸۱ طیبه نوری
۷۸۲ زهره مجاوری فرد
۷۸۳ الهه صادقی
۷۸۴ مهدی زارعی
۷۸۵ حسین چراغی 
۷۸۶ زهرا چراغی 
۷۸۷ مرضیه عزیزی 
۷۸۸ فاطمه رضایی
۷۸۹ رامونا طیبی 
۷۹۰ سیاوش طیبی 
۷۹۱ ساسان طیبی 
۷۹۲ سروش طیبی
۷۹۳ محمد رضا شاهپرست
۷۹۴ راحله شاهپرست 
۷۹۵ امیر عباس رضایی 
۷۹۶ دانیال اورنگی
۷۹۷ یاسر صلاحی
۷۹۸ سردار زارع
۷۹۹ هوشنگ معتمدی 
۸۰۰ سید حسام حسینی 
۸۰۱ رضا برومند
۸۰۲ ناهید برومند 
۸۰۳ نگار برومند 
۸۰۴ روح الله جمالی 
۸۰۵ عزت الله درخشان 
۸۰۶ علیرضا درخشان
۸۰۷ فاطمه برندگی 
۸۰۸ ذبیح اله رعیتی نژاد
۸۰۹ فاطمه رعیتی نژاد
۸۱۰ صدیقه صفاحیان
۸۱۱ زهراکشاورزی 
۸۱۲ امیرحسین دهقان 
۸۱۳ علی اصغردهقان
۸۱۴ منصوره ایمنی
۸۱۵ محمدرضا زارع‌
۸۱۶ اسم اعظم احمدی
۸۱۷ محمدصادق فهندژ 
۸۱۸ کاظم بنیانی 
۸۱۹ علی نوری 
۸۲۰ غلام حسین نوری
۸۲۱ عسل شفیعی 
۸۲۲ عاطفه شفیعی 
۸۲۳ عطرت شفیعی
۸۲۴ عرفان شفیعی 
۸۲۵ عمار شفیعی 
۸۲۶ علی شفیعی
۸۲۷ مرجان الیاسی 
۸۲۸ مریم الیاسی 
۸۲۹ حسین دلاوری
۸۳۰ سحر رهبر
۸۳۱ سبحان نصرآبادی
۸۳۲ منصوره رضازاده
۸۳۳ محدثه رضا زاده
۸۳۴ کریم مرادی 
۸۳۵ فاطمه صالحی
۸۳۶ مریم اسدی
۸۳۷ مسعود هوشیار
۸۳۸ فاطمه ملوزه
۸۳۹ امیر سعیدی 
۸۴۰ فاطمه پارسا
۸۴۱ میترا محمدی
۸۴۲ ناصرساجدی
۸۴۳ زهرا نجاری
۸۴۴ نجمه محمدی
۸۴۵ علی حسامپور
۸۴۶ رقیه محمدی
۸۴۷ نرجس محمدی
۸۴۸ فرزانه کریمی 
۸۴۹ میتراکریمی
۸۵۰ فریده کریمی.
۸۵۱ دولی اله کریمی
۸۵۲ مرضیه کریمی 
۸۵۳ افسانه اسماعیلی
۸۵۴ علیرضا راستی
۸۵۵ علی معصومی
۸۵۶ مهدی محمودی راد
۸۵۷ فاطمه ملک زاده
۸۵۸ معصومه هادی نژاد
۸۵۹ نرجس هادی نژاد
۸۶۰ مهناز شجاع
۸۶۱ محمد مهدی شجاع
۸۶۲ مهدی منصوری
۸۶۳ مجتبی نیازی
۸۶۴ محمدحسین نیازی
۸۶۵ رضا وحدانی
۸۶۶ سید عبدالعظیم حسینی
۸۶۷ ابراهیم کرامت فر
۸۶۸ حمیرا کریمی زاده
۸۶۹ حامد خلیلی
۸۷۰ عبدالحسین محقق
۸۷۱ مهدی محقق
۸۷۲ کاظم محقق
۸۷۳ صدیقه عارفی
۸۷۴ احسان نیک بخت کشکولی 
۸۷۵ فرید حسنی 
۸۷۶ سروش حسنی 
۸۷۷ پارسا حسنی 
۸۷۸ مجتبی محمد حسینی
۸۷۹ محمد حسین محمد حسینی 
۸۸۰ سجاد محمد حسینی 
۸۸۱ عباس کشکولی
۸۸۲ فاطمه کشکولی 
۸۸۳ سمیه کشکولی 
۸۸۴ مینا ستایشگر 
۸۸۵ سید حسن موسوی 
۸۸۶ امیر عباس رضایی 
۸۸۷ کاظم رضایی
۸۸۸ فهیمه شعله
۸۸۹ مصطفی رحمانی 
۸۹۰ ابراهیم سعیدی 
۸۹۱ ابراهیم قرخانلوئی
۸۹۲ سلمان اسدی 
۸۹۳ امین خونشاء
۸۹۴ امین زارع 
۸۹۵ ایمان کریمی 
۸۹۶ جواد جوانمردی
۸۹۷ حسن جعفری
۸۹۸ حسین جعفری
۸۹۹ عباس حیدری
۹۰۰ رامین محب علی
۹۰۱ رسول شنجرفی
۹۰۲ رضا بهروز پور 
۹۰۳ محسن بهروز پور
۹۰۴ رسول قرخانلوئی 
۹۰۵ سجاد زمانی
۹۰۶ سعید پاسالاری
۹۰۷ سید احمد هاشمی 
۹۰۸ سید علی هاشمی 
۹۰۹ محسن شاهعلی
۹۱۰ صادق محمودی
۹۱۱ صمد رضائی 
۹۱۲ صادق نظریان
۹۱۳ عبدالله کشاورز
۹۱۴ علی رضا بنیانی 
۹۱۵ علی کامیاب
۹۱۶ غلام زارع
۹۱۷ علی اصغر گل آرا
۹۱۸ محمد بی طمع 
۹۱۹ محمد رضا بنیانی
۹۲۰ محمد رضا قنبرنیا
۹۲۱ موسی غندی
۹۲۲ مرتضی زارع
۹۲۳ میثم شفیعی 
۹۲۴ مهرزاد صدوقی
۹۲۵ وحید حجازی 
۹۲۶ بشرا رسولی 
۹۲۷ نرگس شیرازی 
۹۲۸ امین رضا لطفعلی زاده 
۹۲۹ محبوبه عسکری فرد
۹۳۰ اصغر مجری
۹۳۱ ابراهیم بهزادی
۹۳۲ اسداله مصطفی پور
۹۳۳ محسن مصطفی پور
۹۳۴ زری رمضانی پور
۹۳۵ محمد منافی
۹۳۶ علیرضا باقری
۹۳۷ منیژه زارعی
۹۳۸ امیرمهراد رستمی
۹۳۹ هستی یوسفی
۹۴۰ محمدجواد وفامند
۹۴۱ بهزاد تولایی
۹۴۲ هادی بستام
۹۴۳ محمد شفیعی
۹۴۴ مجتبی سهرابی
۹۴۵ مجید سهرابی
۹۴۶ میثم جوزچی
۹۴۷ زهره صابر
۹۴۸ احمد وفامند
۹۴۹ ابولفضل وفامند
۹۵۰ محمد صادق نظریان 
۹۵۱ محمد مهدی نظریان 
۹۵۲ محمد هادی نظریان 
۹۵۳ محمد حسین نظریان 
۹۵۴ امیرحسین نظریان 
۹۵۵ فرهاد قره خانلویی
۹۵۶ ریحانه قره خانلویی
۹۵۷ حلما قره خانلویی
۹۵۸ زهرا فیجانی
۹۵۹ اسماعیل قره خانلویی
۹۶۰ حامد اولیایی
۹۶۱ محسن امین
۹۶۲ صدیقه کریمی
۹۶۳ ضحی شعله
۹۶۴ مریم  یوسفی
۹۶۵ مریم کارفرما
۹۶۶ کاظم خلوصیان
۹۶۷ علیرضاجهانخواه
۹۶۸ محمدصالح جهانخواه
۹۶۹ محمد مهدی حدائق
۹۷۰ مجتبی تشویقی
۹۷۱ علی طاهری
۹۷۲ ندااخضری
۹۷۳ سیدوفا مشکوة
۹۷۴ محمدصالح مقدسی
۹۷۵ سید احسان اصنافی
۹۷۶ مسعود حافظی
۹۷۷ فرشاد کوشا 
۹۷۸ کیامرث مرادی 
۹۷۹ محمد طهماسبی
۹۸۰ راضیه امین دین
۹۸۱ نگار فدایی خانلو
۹۸۲ ستارستودگان
۹۸۳ ایمان رحمتی
۹۸۴ امین رحمتی 
۹۸۵ محمد عباسی
۹۸۶ نیما احمدی
۹۸۷ ملیحه محمدی
۹۸۸ داود سلطانی
۹۸۹ امیر علی سلطانی
۹۹۰ راحله عباسی
۹۹۱ آزاده احسنی 
۹۹۲ نرگس جعفری 
۹۹۳ محمد مهدی رستگار
۹۹۴ حمید عبیدی
۹۹۵ محمود عبیدی 
۹۹۶ هایده ده بزرگی 
۹۹۷ فرشید شیرازی 
۹۹۸ کریم جوانمردی 
۹۹۹ حسین ظل انوار 
۱۰۰۰ ساناز لهراسبی
۱۰۰۱ سیده مریم الشریعه رضازاده 
۱۰۰۲ حسن طاهری
۱۰۰۳ سیدمحمدصادق داودی 
۱۰۰۴ سیدمحمودرضا آل یا

۱۰۰۵ نجیبه عزیزی
۱۰۰۶ سیدعیسی هاشمی 
۱۰۰۷ سید محسن معین
۱۰۰۸ روح الله محسنی نژاد
۱۰۰۹ اکبر حسینی
۱۰۱۰ ابوالفضل قهرمانی میمندی
۱۰۱۱ محمد امین نظری
۱۰۱۲ نجمه فوق
۱۰۱۳ احمد نظری
۱۰۱۴ فرزاد نظری
۱۰۱۵ محبوبه کریمی
۱۰۱۶ فاطمه غلامی
۱۰۱۷ زهرا غلامی
۱۰۱۸ علی غلامی
۱۰۱۹ مهران غلامی
۱۰۲۰ حمزه نظری
۱۰۲۱ مهناز قنبری
۱۰۲۲ امیر حسین نظری
۱۰۲۳ سید محمد مجتبی فوق
۱۰۲۴ عالیه مجیب پور
۱۰۲۵ اقدس ضرغام معنوی
۱۰۲۶ اقدس جوکار
۱۰۲۷ حسین قنبری
۱۰۲۸ اکبر قنبری
۱۰۲۹ مجتبی نیازی 
۱۰۳۰ محمدحسین نیازی
۱۰۳۱ مرتضی کمالی
۱۰۳۲ محمود بمانی
۱۰۳۳ محمدرضا مرادی
۱۰۳۴ مسعود شریفی
۱۰۳۵ علی هاشمی 
۱۰۳۶ علیرضا فارابی
۱۰۳۷ محمد مهدی زارعی 
۱۰۳۸ محمد جواد تدین
۱۰۳۹ مهدی عظیم پور
۱۰۴۰ بقایی
۱۰۴۱ روح الله شجاعیان
۱۰۴۲ محمد امین زائر
۱۰۴۳ محسن عاطفی
۱۰۴۴ امیر حسین زاده
۱۰۴۵ غلام علی رحیمی
۱۰۴۵ محمد هادی تاج الدینی
۱۰۴۶ محمد رضایی زاده
۱۰۴۷ حمید اسماعیل پور
۱۰۴۸ رامین خادمی
۱۰۴۹ سید احمد مولوی
۱۰۵۰ محمد موسوی نژاد
۱۰۵۱ فرید دهقان
۱۰۵۲ مهدی کریمی 
۱۰۵۳ محمد رضا قاسمی
۱۰۵۴ حسین صابری  
۱۰۵۵ محمد جواد تاج 
۱۰۵۶ حسین احمدی 
۱۰۵۷ محمد مصطفوی 
۱۰۵۹ فرشاد نوری 
۱۰۶۰ کریمی
۱۰۶۱ صبوری عطاپور 
۱۰۶۲ حمید رضا پرورش 
۱۰۶۳ رضا یاری 
۱۰۶۴ کریم پرورش
۱۰۶۵ عرفان رفیعی 
۱۰۶۶ مائده عابدیان فر 
۱۰۶۷ ستارپور
۱۰۶۸ حسین شکرریز
۱۰۶۹ زراعت پرور 
۱۰۷۰ قاسمی
۱۰۷۱ محمودیان
۱۰۷۲ امیر محمد محمدی 
۱۰۷۳ مسعود زارع 
۱۰۷۴ محمد رضا ابراهیمی 
۱۰۷۵ قاسم رضایی
۱۰۷۶ علیرضا موسوی نژاد 
۱۰۷۷ کامران جعفری 
۱۰۷۸ فرشاد احمدی 
۱۰۷۹ جعفری 
۱۰۸۰ ابراهیم شیشه گر 
۱۰۸۱ سامان عبدی 
۱۰۸۲ مجید فلاحی 
۱۰۸۳ امیر عبیدی 
۱۰۸۴ کیانی 
۱۰۸۵ حسینی 
۱۰۸۶ کریمی 
۱۰۸۷ مهدی حیدری 
۱۰۸۸ محمد اسلامی دوست 
۱۰۸۹ وحید زارع 
۱۰۹۰ عبدالحمید خزایی
۱۰۹۱ محمد مهدی محمدیان
۱۰۹۲ محمد افراسیابی 
۱۰۹۳ پرهام دارابی
۱۰۹۴ سعید کریمی 
۱۰۹۵ شیرازی 
۱۰۹۶ محمد طاها تاج الدینی 
۱۰۹۷ حسین علی جمشیدی 
۱۰۹۸ امیر حسین مستوفی 
۱۰۹۹ علیرضا جانبازی
۱۱۰۰ سید محمد علی موسوی 
۱۱۰۱ احسان رحیم پور
۱۱۰۲ سجاد زمانی
۱۱۰۳ فاضل خادمی 
۱۱۰۴ حسین علی جمشیدی 
۱۱۰۵ ابوتراب حبیبی
۱۱۰۶ اکبری 
۱۱۰۷ احمد صبوحی 
۱۱۰۸ مهدی کریمی
۱۱۰۹ علی یزدانی 
۱۱۱۰ حسن شاهی 
۱۱۱۱ بهزاد میری
۱۱۱۲ علی خانزاده 
۱۱۱۳ دهقانی
۱۱۱۴ محمدی
۱۱۱۵ کازرونی 
۱۱۱۶ نامجو 
۱۱۱۷ آسیابی
۱۱۱۸ امیری 
۱۱۱۹ محمدحسن دهقانی
۱۱۲۰ محمد مهرگان
۱۱۲۱ محمد انتظامی همتی 
۱۱۲۲ عبدالعلی عظیمی 
۱۱۲۳ محمد رضا ابراهیمی 
۱۱۲۴ محمد امیر لطفی پور 
۱۱۲۵ محمد علی نصیری
۱۱۲۶ رامین امیری
۱۱۲۷ علی جعفری 
۱۱۲۸ محمد روستایی
۱۱۲۹ اکبر رضوی
۱۱۳۰ مهدی حمیدی 
۱۱۳۱ محمد رضا کرمی 
۱۱۳۲ فرشید کواری
۱۱۳۳ حسن جوانمردی
۱۱۳۴ احسان زمانی 
۱۱۳۵ کشاورزی 
۱۱۳۶ رسول ملکی
۱۱۳۷ فتوحی
۱۱۳۸ علی جوانمردی 
۱۱۳۹ محمد رضا جاویدی
۱۱۴۰ مصطفی جوانمردی 
۱۱۴۱ حسن محمدیان 
۱۱۴۲ علی صفری 
۱۱۴۳ علی روحانی 
۱۱۴۴ حسن ابراهیمی
۱۱۴۵ امیر مهدی محمدی
۱۱۴۶ امیر علی کیان
۱۱۴۷ علی بیات
۱۱۴۸ یزدانی 
۱۱۴۹ عبدالله کریمی 
۱۱۵۰ علی تاج الدینی 
۱۱۵۱ علیرضا رنجبر
۱۱۵۲ حسین خاتونی
۱۱۵۳ مجتبی کارآمد
۱۱۵۴ صمیمی منش
۱۱۵۵ محمد علی صفری 
۱۱۵۶ زارعی 
۱۱۵۷ تقی پور 
۱۱۵۸ رضا هاشم زاده
۱۱۵۹ بذرافشان
۱۱۶۰ روح الله زارع 
۱۱۶۱ امیر رضا خشنودی
۱۱۶۲ غلام علی رحیمی
۱۱۶۳ زهرا کشاورزی 
۱۱۶۴ سمیه زارع 
۱۱۶۵ خدامرادی 
۱۱۶۶سکینه دهقانی
۱۱۶۷ مرجان حسینی
۱۱۶۸ فاطمه عزیزی
۱۱۶۹ الهام توکلی 
۱۱۷۰ مریم زارع خلیلی
۱۱۷۱ راضیه ملک پور
۱۱۷۲ هدی فرهمند 
۱۱۷۳مریم عبداللهی 
۱۱۷۴ زهرا سعادت
۱۱۷۵ حکیمه دیلمی 
۱۱۷۶ موذن
۱۱۷۷ زهرا زارعی
۱۱۷۸هانیه مظفر 
۱۱۷۹ خورشیدی
۱۱۸۰ مبین اکبری 
۱۱۸۱ فاطمه افشان 
۱۱۸۲ فضلی 
۱۱۸۳ حیدری
۱۱۸۴ شهسواری
۱۱۸۵ معصومه ترابی پور 
۱۱۸۶ آشوری
۱۱۸۷ زهرا سعادت
۱۱۸۸ سمیه احمدی
۱۱۸۹ شیرازی 
۱۱۹۰ آتنا خلاری 
۱۱۹۱ فاطمه عزیز آقایی
۱۱۹۲ دهقانی
۱۱۹۳ مددی 
۱۱۹۴ مهسا امین 
۱۱۹۵ مینا هوشیار 
۱۱۹۶ مرادی 
۱۱۹۷ پارسایی
۱۱۹۸ آسیه پارسایی
۱۱۹۹ زهرا صدیقی 
۱۲۰۰ زینب چراغی 
۱۲۰۱ فاطمه راکعی 
۱۲۰۲ فائزه صدیقی 
۱۲۰۳ فاطمه یاسینی 
۱۲۰۴ معینی 
۱۲۰۵ نازنین کاویانی 
۱۲۰۶ مریم نبی زاده 
۱۲۰۷ نرگس جعفری 
۱۲۰۸ مریم دهقانی 
۱۲۰۹ زینب شریفی 
۱۲۱۰ زهرا خاتمی 
۱۲۱۱ فاطمه رجبی
۱۲۱۲ دریا فروزان
۱۲۱۳ مهبودی
۱۲۱۴ زهرا مسعودی 
۱۲۱۵ شیبانی
۱۲۱۶ زینب دهقان 
۱۲۱۷ مقصودی 
۱۲۱۸ کشاورزی 
۱۲۱۹ بختیاری 
۱۲۲۰ مرضیه حسینی
۱۲۲۱ مریم شیخی
۱۲۲۲ محبوبه رنجبر
۱۲۲۳ معصومه عبداللهی 
۱۲۲۴ جاویدی
۱۲۲۵ مدرسی
۱۲۲۶ فلاح زاده
۱۲۲۷ مرضیه ساجدی
۱۱۲۸قدیری 
۱۲۲۹ حاتمی زاده
۱۲۳۰ فاطمه لامعی 
۱۲۳۱ فاطمه سادات نقی پور
۱۲۳۲ نرجس فضلی
۱۲۳۳ سمیه رمضانی 
۱۲۳۴ لیلا شعله
۱۲۳۵ لیلا سقایی 
۱۲۳۶ تقی نژاد 
۱۲۳۷ زهرا مرادی 
۱۲۳۸ سمیه امیری
۱۲۳۹ بلوچی
۱۲۴۰ خادم صادق
۱۲۴۱ فاطمه ساجد

۱۲۴۲ زهرا ساجد
۱۲۴۳ فیروزه عسکری
۱۲۴۴ زهرا دهقانی
۱۲۴۵ حسینی
۱۲۴۶ کاویانی
۱۲۴۷ امجدیان 
۱۲۴۸ ابوالوردی 
۱۲۴۹ حاتمی
۱۲۵۰ فاطمه فیروز پور 
۱۲۵۱ عسکری 
۱۲۵۲ مهدیه امجدیان 
۱۲۵۳ محمدی
۱۲۵۴ مرضیه شاهعلی 
۱۲۵۵ مریم فیروزی
۱۲۵۶ ارجمند
۱۲۵۷ فرحناز بیگدلی 
۱۲۵۸ مرضیه کرمی 
۱۲۵۹ تاج الدینی 
۱۲۶۰  ناصری
۱۲۶۱ ایزدی
۱۲۶۲ زارعی
۱۲۶۳ آرمان 
۱۲۶۴ جهانگیری
۱۲۶۵ میرزایی
۱۲۶۶ خدامرادی 
۱۲۶۷ مریم رستمی
۱۲۶۹ مرجان رستمی 
۱۲۷۰ رحمانیان 
۱۲۷۱ سلیمی
۱۲۷۱ حقیقی
۱۲۷۲ فاطمه یوسفی
۱۲۷۳ تقی نژاد 
۱۲۷۴ خورشید خورشیدی
۱۲۷۵ ناصری
۱۲۷۶ عباسی 
۱۲۷۷ نیکبخت 
۱۲۷۸ جوکار
۱۲۷۹ جمشیدی
۱۲۸۰ الهه خادمی 
۱۲۸۱ قاسمی
۱۲۸۲ سمیه زارع حقیقی
۱۲۸۳ فتحی
۱۲۸۴ اشرف مرادی
۱۲۸۵ فاطمه میرزایی
۱۲۸۶ مینا حیدری
۱۲۸۷ زهرا چوپانی 
۱۲۸۸ رقیه چوپانی 
۱۲۸۹ سکینه چوپانی
۱۲۹۰ مریم امتیازی
۱۲۹۱ مرضیه ساجدی 
۱۲۹۲ خدیجه زارع 
۱۲۹۳ پریسا کریمی
۱۲۹۴ نجمه راستی اربابی
۱۲۹۵ مهدی جان نثار
۱۲۹۶ فاطمه یوسفیان
۱۲۹۷ راحله جمشیدی
۱۲۹۸ جمشیدی 
۱۲۹۹ فیروزپور
۱۳۰۰ فرنوش رئوفی
۱۳۰۱ فاطمه خدامی
۱۳۰۲ آتنا تاج‌الدینی
۱۳۰۳ زهرا فنی 
۱۳۰۴ زینب زارع
۱۳۰۵ سعیده زارع
۱۳۰۶ فاطمه عبدی
۱۳۰۷ فاطمه کریمی
۱۳۰۸ فاطمه رحمانی 
۱۳۰۹ زهرا کشاورزی
۱۳۱۰ مرضیه ساجدی نیا
۱۳۱۱ لیلا درویش
۱۳۱۲ محمد صالح امیدی
۱۳۱۳ محمد امین شعله
۱۳۱۴ محمد علی محبی
۱۳۱۵ کمال جمالپور
۱۳۱۶ حمید سالکی
۱۳۱۷ غلامرضا جعفری
۱۳۱۸ محمدمهدی جوادی
۱۳۱۹ فرشاد بینایی
۱۳۲۰ سیدمرتضی حسینی
۱۳۲۱ محمد زراعت پیشه
۱۳۲۲ سیدعلی کشاورز
۱۳۲۳ سیدعباس کشاورز
۱۳۲۴ محمدزارعی
۱۳۲۵ عبدالله زارع
۱۳۲۶ هاشم زارع
۱۳۲۷ مسلم کشاورز
۱۳۲۸ احمد تولایی
۱۳۲۹ سمیه بهادری
۱۳۳۰ امین اوحدی
۱۳۳۱ سیده لیلا فنایی
۱۳۲۳ رسول امینی 
۱۳۳۳ محمد زعفرانی
۱۳۳۴ کبری جعفری
۱۳۳۵ داریوش اعتصامی‌جو

انتهای پیام/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول