اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرهنگ پرداخت عوارض شهری نهادینه شود

شهردار ساوه گفت: فرهنگ پرداخت عوارض به دلیل رابطه مستقیم آن با کیفیت زندگی شهری باید در بین شهروندان نهادینه شود.

فرهنگ پرداخت عوارض شهری نهادینه شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، سید مهدی حسینی صبح امروز در جلسه کمیته درآمد با بیان اینکه شهرداری باید از طریق حوزه‌های فرهنگی و اجتماعی در راستای ترویج فرهنگ پرداخت عوارض تلاش کند،  اظهار کرد: این فرهنگ به دلیل رابطه مستقیم آن با کیفیت زندگی شهری باید در بین شهروندان نهادینه شود.

وی گفت: فرهنگ پرداخت عوارض و رابطه مستقیم آن با کیفیت زندگی شهری و برخورداری مردم از خدمات شهرداری باید در میان شهروندان نهادینه شود، تا آنها نسبت به پرداخت به موقع مالیات و عوراض شهری ترغیب شوند.
 حسینی افزود: طبق قانون، شهرداری سازمان مردم نهادی است که وظیفه تأمین بخش اعظمی از نیازهای شهری شهروندان را بر عهده دارد و هزینه خدمات ارائه شده را با استفاده از مکانیزم خاصی که «عوارض شهری» و «بهای خدمات» نامیده می‌شود از ساکنان حقیقی و حقوقی آن شهر در سال دریافت می‌کند.

شهردا ساوه با اشاره به عملیات جمع‌آوری تابلوهای غیرمجاز توسط ستاد انضباط شهری شهرداری ساوه بیان داشت: عملیات جمع آوری تابلوهای غیرمجاز از سطح معابر و پیاده‌روهای شهر در اقدامی شبانه و ضربتی و با اخطار و هشدارهای قبلی به منظور بهبود وضیعت سیما و منظر شهری صورت گرفت و همچنان در حال اجرا است.

وی گفت: ستاد انضباط شهری به منظور حذف زواید بصری ناشی از نصب تابلوهای تبلیغاتی بدون مجوز، اقدام به حذف تابلوهای بدون مجوز در سطح شهر کرده، چرا که نصب تابلوهای تبلیغاتی در خیابان‌ها و معابر سطح شهر ساوه آشفتگی‌ بصری زیادی به‌وجود آورده است.

انتهای پیام/ 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول