اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

فاجعه محیط زیستی استان در سایت محمدآباد

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: اکنون فاجعه محیط‌زیستی در این سایت در حال اتفاق است که باید مسؤولان هر چه سریعتر جلوی آن را بگیرند تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.

فاجعه محیط زیستی استان در سایت محمدآباد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، مهدیه قافله‌باشی دیشب در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار کرد: وضعیت سایت محمدآباد نامطلوب و بدتر از آن چیزی است که می‌توان فکر کرد.

وی اضافه کرد: اکنون فاجعه محیطزیستی در این سایت در حال روی دادن است که باید مسؤولان هر چه سریعتر جلوی آن را بگیرند تا از بروز مشکلات بعدی جلوگیری شود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین بیان کرد: مسؤولان محیط زیست در ساماندهی سایت محمدآباد اقدامات لازم را انجام دهند و ورود جدی با هدف پیشگیری از فاجعه محیطزیستی داشته باشند.

قافله‌باشی  از مسؤولان شهرداری قزوین گلایه کرد و گفت: چرا تاکنون این مسؤولان وارد میدان نشدند و از بروز مشکلات به وجود آمده جلوگیری نکردند که این مهم جای تامل است.

شهرداری از مسؤولیتش سرباز نزند  

در ادامه این جلسه محسن حق‌شناس گفت: افرادی که در مورد نحوه مدیریت سایت‌ محمدآباد و واگذاری و عدم واگذاری آن توسط شهرداری قزوین نظر می‌دهند باید کارشناسی شده باشد تا در آینده با مشکلات دیگری روبرو نشویم.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ابراز کرد: اکنون شهرداری قزوین نمی‌تواند وظیفه ذاتی خود را که تحویل زباله از درب خانه مردم تا امحا، جداسازی و غیره است سرباز بزند و مسؤولیت آن را به نهاد دیگری واگذار کند.

وی بیان کرد: طبق قانون واگذاری چنین مسؤولیتی خلاف و اشتباه است به همین دلیل باید مدیران شهرداری قزوین مسؤولیت سایت محمدآباد را بر عهده بگیرند.

این عضو شورا اظهار کرد: باید مشکلاتی که در این سایت است توسط تیمی کارشناس و متخصص رفع شود تا بیش از این مجموعه مدیریت شهری متحمل هزینه نشود.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین از شهردار سابق قزوین گله کرد و گفت: ایشان باید به مصوبات شورا، اصلاح اساسنامه، تصاحب سایت محمدآباد و ارائه گزارش مدیریت آن به شورا اقدامات لازم را انجام می‌داد ولی نشده است.

وی بیان کرد: شهرداری باید بر عملکرد سایت محمدآباد نظارت می‌کرد ولی به دلیل عدم انجام آن امروز با مشکلات متعددی روبرو هستیم که چیزی جزء هزینه برای این نهاد ندارد.

حق‌شناس ابراز کرد: باید نگاه اقتصادی به پسماند داشت و از این طریق درآمد پایدار برای شهرداری قزوین ایجاد کرد به همین دلیل در تحقق این مهم باید کارشناسی‌های لازم صورت گیرد.

انتهای پیام/77009

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول