اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

افزایش خودسرانه نرخ کرایه‌ تاکسی در ارومیه غیرقانونی است

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه گفت: دستورالعملی مبنی بر افزایش نرخ کرایه‌ های تاکسی با توجه به افزایش قیمت سوخت در ارومیه وجود ندارد.

افزایش خودسرانه نرخ کرایه‌  تاکسی در ارومیه غیرقانونی است

مهدی مژدهی فرد رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در ارومیه در خصوص نرخ کرایه تاکسی‌ها اظهار کرد: دستورالعملی مبنی بر افزایش نرخ کرایه‌ های تاکسی با توجه به افزایش قیمت سوخت در ارومیه وجود ندارد و هرگونه افزایش قیمت کرایه تخلف محسوب می‌شود.

وی افزود: قیمت کرایه ها در خرداد امسال افزایش یافته و هم اکنون هیچ گونه طرحی برای افزایش قیمت کرایه تاکسی وجود ندارد و افزایش خودسرانه قیمت غیرقانونی بوده و در صورت مشاهده  تخلف برخورد جدی با متخلفان انجام خواهد گرفت.

رییس سازمان حمل و نقل و بار و مسافر شهرداری ارومیه تصریح کرد: سهمیه‌های بنزین با توجه به تناسب عملکرد تاکسی ‌های ویژه و سرویس‎‌های مدارسی که در سامانه سپند ثبت نام کرده بودند، به احتمال زیاد از 60 لیتر به 120 لیتر افزایش خواهد یافت .

وی در رابطه با نرخ کرایه اسنپ و تپسی اذعان کرد: دستور العملی از وزارت کشور مبنی بر اضافه شدن نرخ کرایه اسنپ و تپسی به زیر مجموعه شهرداری صادر شده و اقدامات لازم در حال بررسی است .
مژدهی فر خاطر نشان کرد: در صورت مشاهده هر گونه تخلف و افزایش خودسرانه کرایه باید با شماره 137 تماس گرفته و بازرسین به شکایت مردمی رسیدگی و با متخلفین برخورد جدی خواهند کرد.

انتهای پیام/61022/ن

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول