اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

بیان مشکلات عشایر کهگیلویه و بویراحمد در حضور قندالی/دارو گران است؛ سارقان بیداد می‌کنند

نمایندگان عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای عشایر استان که با حضور قندالی رئیس سازمان امور عشایر کشور برگزار شد خواسته های خود را بیان کردند.

بیان مشکلات عشایر کهگیلویه و بویراحمد در حضور قندالی/دارو گران است؛ سارقان بیداد می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج نمایندگان عشایر استان کهگیلویه و بویراحمد در نشست شورای عشایر استان که با حضور قندالی رئیس سازمان امور عشایر کشور برگزار شد خواسته های خود را بیان کردند.

در این نشست نمایندگان عشایر از دامپزشکی به دلیل توجه کم به دام های خود و همچنین وضعیت دارو و درمان دام ها انتقاد کردند.

نمایندگان عشایر از سرقت دام های خود توسط سارقین و برخورد نه چندان قاطعانه با آن ها انتقاد کردند  از مسوولان قضایی خواستند تا با این سارقین که سالانه ضررهای زیادی به عشایر وارد می کنند برخورد قاطع تری داشته باشند.

در ادامه از قندالی رئیس سازمان عشایر کشور در خصوص بیمه دام عشایر انتظار همکاری داشتند  و همچننی به داروهای مخصوص دام یارانه تعلق گیرد هر چند که از بی اثر بودن داورها نیز گلایه داشتند.

آن ها همچنین از رئیس سازمان امور عشایری کشور خواستند تا به موضوع بهداشت عشایر بیشتر رسیدگی شود و اکیپ های پزشکی روانه مناطق عشایری شوند.

یکی از نمایندگان عشایر با اشاره به این که چرا باید دام عشایر کهگیلویه و بویراحمد بسیار ارزان تر از دام فارس و اصفهان خریداری شود اظهار کردند چرا باید دام زنده ما کیلویی 25 هزار تومان خریداری و در بازار گوشت به قیمت بالای 100 هزار تومان به فروش برسد.

انتهای پیام/82009

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول