اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سیستان و بلوچستان

۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار صادرات صنایع دستی از سیستان و بلوچستان

مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان گفت: در ۶ ماهه امسال ۲ میلیون و ۵۰۰ دلار صنایع دستی از سیستان و بلوچستان صادر شده است.

۲ میلیون و ۵۰۰ هزار دلار صادرات صنایع دستی از سیستان و بلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، ظهر امروز جلسه موانع و مشکلات فروش صنایع دستی در سالن جلسات موزه منطقه ای جنوب شرق کشور برگزار شد. 

مدیرکل میراث فرهنگی سیستان و بلوچستان در این جلسه اظهار کرد: مشکلات فروش محصولات صنایع دستی صنعتگران باید حل شود و نباید اجازه دهیم تا عده ای صنایع دستی استان را با قیمت اندک خریداری کنند و در جاهای دیگر به قیمت گزاف به فروش برسانند. 

علیرضا جلالزایی افزود: در ۶ ماهه امسال ۲ میلیون و ۵۰۰ دلار صنایع دستی از سیستان و بلوچستان صادر شده است. 

این مسئول ادامه داد: ایجاد نمایشگاه های مختلف در تهران و حضور صنعتگران در این نمایشگاه ها موجب میشود تا محصولات صنایع دستی به صورت مستقیم توسط صنعتگران بفروش برسد و دست دلالان تا حدودی کوتاه شود. 

وی گفت: نمایشگاه سراسری صنایع دستی که قرار است اواخر امسال در استان سیستان و بلوچستان برگزار شود، با محتوای بیشتری به صورت مشترک با نمایشگاه ایل آفرید برگزار میشود.

جلالزایی بیان کرد: با توجه به اینکه قرار است نمایشگاه سراسری صنایع دستی امسال در محل جدید نمایشگاه های بین المللی برگزار شود، پیش بینی میشود این نمایشگاه باشکوه بیشتری برگزار شود و فروش بیشتر محصولات صنایع دستی را بدنبال داشته باشد.

انتهای پیام3139/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول