اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  شهری

لزوم کاهش مصرف آب از سوی مدیریت شهری

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: براساس برنامه سوم پنج ساله شهر تهران، مدیریت شهری باید به میزان ۳۵ میلیون متر مکعب مصرف آب خود را کاهش دهد.

لزوم کاهش مصرف آب از سوی مدیریت شهری

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری فارس، آرش حسینی میلانی عضو شورای اسلامی شهر تهران عصر امروز در همایش تخصصی آب، فضای سبز و مدیریت شهری گفت: امروز در سال اول برنامه سوم شهرداری هستیم که در آن به موضوع آب توجه ویژه شده است.

میلانی ادامه داد: اولا در حوزه کمیت مصرف آب برنامه ریزی شده است و شهرداری باید ۳۵ میلیون متر مکعب از مصرف خود را کاهش بدهد همچنین در این برنامه بر استفاده از پسآب ناشی از تصفیه فاضلاب هم تاکید شده است.

عضو شورای اسلامی شهر تهران خاطرنشان کرد: باید با تغییر رویکرد مصرف آب در فضای سبز میزان مصرف آب خام را کاهش بدهیم؛ فضای سبز قابل توجهی در شهری ایجاد کرده ایم که در اقلیم خشک قرار گرفته است که از سویی باید حفظ شده و از سویی باید مصرف آب در آن کنترل شود.

وی ادامه داد: این البته در حالی است که ما در برخی مناطق شهر تهران کمبود فضای سبز داریم و از سوی دیگر باید کمربند فضای سبز شهر تهران را هم تکمیل کنیم که اینها هم نیاز به آب دارد.

عضو شورای اسلامی شهر تهران افزود: در حوزه آگاهی در حوزه فضای سبز به نظرم کم کاری کرده ایم و در واقع به عنوان یک ضرورت اساسی به موضوع حفظ فضای سبز نپرداخته ایم.

میلانی تصریح کرد: عمده موارد شاهدیم که می گویند سازمان فضای سبز داریم و قرار نیست فرد دیگری کاری انجام بدهد اما این در حالی است که خود شهروندان باید در حوزه نگهداشت فضای سبز عمل کرده و اجازه ندهند آب بیش از حد مصرف شود.
انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول