اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  کتاب و ادبیات

پیشتازی «دعبل و زلفا» و «اوسنه گوهرشاد» در طرح پاییزه کتاب به‌نشر

مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی) با اشاره به افزایش 20 درصدی فروش آثار در طرح پاییزه کتاب 98 از استقبال مخاطبان از رمان های «دعبل و زلفا» و «اوسنه گوهرشاد» خبر داد.

پیشتازی «دعبل و زلفا» و «اوسنه گوهرشاد» در طرح پاییزه کتاب به‌نشر

حسین سعیدی مدیرعامل به‌نشر(انتشارات آستان قدس رضوی)  در گفت‌وگو با خبرنگار کتاب و ادبیات خبرگزاری فارس با اشاره به حضور این انتشارات در طرح پاییزه کتاب ۹۸ اظهار داشت: امسال و برای چهارمین سال متوالی انتشارات به‌نشر با ۱۱ شعبه و فروشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در این طرح شرکت کرد که از این میان شهر مشهد مقدس با فروشگاه بلوار سجاد، شعبه خیابان خواجه‌ربیع، خیابان دانشگاه، بلوار امامت و فروشگاه مرکزی واقع در خیابان امام خمینی (ره) و شعبه‌های اطراف حرم مطهر رضوی در خیابان‌های طبرسی، نواب صفوی و باب الجواد(ع) به همراه کتابفروشی‌های این انتشارات در شهرهای تهران، تربت حیدریه و بیرجند به ارائه تخفیف ۲۰ درصدی تمام آثار و تخفیف ویژه ۱۰ تا ۲۰ درصدی کتاب‌های به‌نشر حضور چشمگیری را ارائه کرد.

وی با اشاره به پرفروش‌ترین آثار این انتشارات در مدت زمان اجرای طرح پاییزه کتاب گفت: در این طرح که از ۲۳ تا ۳۰ آبان ماه در سراسر کشور اجرا شد و تا پنجم آذرماه نیز تمدید شد، رمان «دعبل و زلفا» به قلم حجت الاسلام مظفر سالاری که تاکنون به تیراژ بیش از ۴۷ هزار نسخه رسیده است با فروش ۲۸۰ نسخه، رتبه نخست فروش را به دست آورد و رمان «اوسنه گوهرشاد» نوشته سعید تشکری دیگر اثر پرفروش به‌نشر با ۲۴۵ نسخه بود.

مدیرعامل به‌نشر تصریح کرد: علاوه بر تخفیف ۲۰ درصدی کتاب‌های ترجمه ای و تالیفی، ۱۵ عنوان از آثار پرفروش و منتخب به‌نشر همچون «موقف»، «به سفارش مادرم»، «آبی‌ها»، «روطه؛ جبهه ای به عرض ۱۰ متر»، «تیغ و تاج»، «بیداری»، «آدم‌های غلط»، «سفرنامه جن» و... با تخفیف ویژه در اختیار مخاطبان قرار گرفت.

به گفته وی استان خراسان رضوی با شرکت ۷۰ کتابفروشی در طرح پاییزه کتاب رتبه دوم به لحاظ تعداد فروشگاه و رتبه نخست فروش در کشور را به دست آورد.

سعیدی با اشاره به استقبال خوب مخاطبان از عرضه کتاب‌های تالیفی و آثار منتشر شده به‌نشر در طرح پاییزه کتاب ۹۸ خاطرنشان کرد: امسال فروش آثار نسبت به سال گذشته ۲۰ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: در طرح پاییزه کتاب به‌نشر آثار دیگر ناشران همچون کتاب «یادت باشد» به قلم رسول ملاحسنی روایتگر داستان زندگی شهید حمید سیاهکالی‌مرادی از شهدای مدافع حرم و «سلام بر ابراهیم» زندگی نامه شهید مفقود الاثر ابراهیم‌هادی، جزء آثار پرفروش فروشگاه‌های کتاب و محصولات فرهنگی انتشارات به‌نشر در مدت زمان اجرای این طرح بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول