اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

پرداخت 7000 میلیاردی بانک‌های گلستان به سیل‌زدگان

استاندار گلستان با اشاره به همراهی مناسب بانک‌ها در اعطای تسهیلات به سیل‌زدگان گفت: بانک‌های استان در سالجاری قریب به ۷۰۰ میلیارد تومان از منابع مختلف خود را در خصوص سیل هزینه کردند.

پرداخت 7000 میلیاردی بانک‌های گلستان به سیل‌زدگان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، هادی حق‌شناس در دویست و بیست و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان با بیان اینکه حدود ۲ هزار میلیارد تومان برای ۴۰۰ طرح تولیدی مصوب شده است، اظهار کرد: با همکاری بانک‌ها و دستگاه‌های ذیربط پرداخت تسهیلات باید به رونق تولید و اشتغال در استان منجر شود.
وی تصریح کرد: گلستان با پرداخت ۲۰۹ میلیارد تومان به ۳۹ طرح دارای رتبه پنج در بین استان‌های کشور است و البته با توجه به اینکه حدود دو ماه از آغاز پرداخت تسهیلات رونق تولید می‌گذرد پیش‌بینی می‌شود روند پرداخت در هفته‌های آتی سرعت گیرد.
استاندار گلستان با اشاره به همراهی مناسب بانک‌ها افزود: بانک‌های استان در سالجاری قریب به ۷۰۰ میلیارد تومان از منابع مختلف خود را در خصوص سیل هزینه کردند و امیدواریم در زمینه رونق تولید نیز همچون گذشته همکاری لازم را داشته باشند.
حق‌شناس یادآور شد: رفع مشکلات بانکی بنگاه‌های اقتصادی و ایجاد شرایط بهتر برای راه‌اندازی طرح‌های اشتغالزا از وظایف این کارگروه است و همه اعضا باید در این زمینه مشارکت کنند.
همچنین در این جلسه با حضور حق‌شناس مشکلات چهار واحد تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم برای رفع مسایل آنها اتخاذ شد.
گفتنی است در ابتدای این جلسه طلوعیان مدیر کل صنعت معدن و تجارت استان گزارشی از آخرین اقدامات این کارگروه ارائه کرد.

انتهای پیام/2307/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول