اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

جمعی از مداحان به عیادت موسوی قهار رفتند +عکس

جمعی از مداحان و پیرغلامان اهل بیت(ع) عصر امروز یکشنبه ۱۰ آذرماه با حضور در بیمارستان امیراعلم تهران از استاد سید قاسم موسوی قهار قاری قرآن، مناجات‌خوان و مداح اهل بیت(ع) عیادت کردند.

جمعی از مداحان به عیادت موسوی قهار رفتند +عکس

به گزارش خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس، جمعی از مداحان و پیرغلامان اهل بیت(ع) عصر امروز یکشنبه ۱۰ آذرماه با حضور در بیمارستان امیراعلم تهران از استاد سید قاسم موسوی قهار قاری قرآن، مناجات‌خوان و مداح اهل بیت (ع) عیادت کردند.

براساس این گزارش، مهدی آصفی، یدالله بهتاش، مصطفی خرسندی، حمید منتظر، سیدعلی سادات رضوی، ابراهیم صدیق، رضا خالقی، محمود کاظمی، سیدعلی یاسینی، جواد ریحانی‌پور،‌ مژده اردبیلی و جمعی از دیگر از مداحان در بیمارستان حضور یافته و از موسوی قهار عیادت کردند.

سید قاسم موسوی قهار از ۶ آذرماه به دلیل عفونت و وجود غده سرطانی در گلوی خود در بیمارستان بستری شده و روند درمان وی در حال پیگیری است.

براساس این گزارش، علی سرابی قائم مقام شورای عالی قرآن در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از هماهنگی با دفتر مقام معظم رهبری برای تأمین هزینه‌های درمان استاد موسوی قهار خبر داد و گفت: طی چند سال اخیر برای برقراری بیمه استاد تلاش کردیم، اما این اتفاق رخ نداد، البته جای نگرانی نیست و همه هزینه‌ها را پرداخت می‌کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول