اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

رئیس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی ابقاء شد

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری رئیس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی را به مدت 2 سال در سمت خود ابقا کرد.

رئیس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی ابقاء شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی، منصور غلامی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در حکمی نسرین نورشاهی را به مدت دو سال در سمت رئیس موسسه پژوهش و برنامه ریزی آموزش عالی ابقا کرد.

در حکم انتصاب نسرین نورشاهی آمده است:

با توجه به مراتب تعهد، تخصص و تجارب ارزنده سرکار عالی و براساس پیشنهاد معاون پژوهش و فناوری، حکم شما در سمت «رئیس مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی» برای یک دوره دو ساله تمدید می‌شود.

سیاستگذاری، تصمیم‌گیری و برنامه‌ریزی در حوزه آموزش عالی نیازمند اهتمام ویژه به منظور فراهم‌سازی زیرساخت‌ها و گسترش نقش پژوهش در تصمیم‌سازی‌هاست، بر این اساس، لازم است مؤسسه پژوهش و برنامه‌ریزی آموزش عالی که از ظرفیت‌ مناسبی در این زمینه برخوردار است، با بهره‌گیری از توان تخصصی و مطابق با اسناد بالادستی در جهت تدوین طرح‌های اجرایی مناسب برای ارتقای فعالیت‌های آموزشی، پژوهشی، فناورانه و نوآورانه در مجموعه آموزش عالی گام بردارد.

از سرکار عالی انتظار می‌رود که با توکل به خداوند سبحان، بر پایه قوانین، سیاست‌ها و برنامه‌های دولت تدبیر و امید و با همکاری اعضای هیأت علمی و کارکنان مأموریت‌های مؤسسه را در سطح ملی تبیین کنید و آنها را به نحو احسن به انجام برسانید.

امید است با رعایت منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید در حفظ بیت‌المال بکوشید و نهایت اهتمام خویش را در اعمال سیاست‌های مؤثر جهت صرفه‌جویی در هزینه‌ها، پرهیز از تجمل‌گرایی، تقویت نظم و انضباط اداری و رعایت مقررات مالی و ارتقای علمی، فرهنگی و اجتماعی آن موسسه به کار بندید.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول