اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  گلستان

مجلس فعلی مخالف شفافیت و ناتوان در برخورد با فساد است

داوطلب شرکت در یازدهمین رقابت انتخاباتی مجلس شورای اسلامی از حوزه گرگان و آق‌قلا گفت: متاسفانه مجلس فعلی خودش را مخالف شفافیت و ناتوان در برخورد با مفاسد خودش را نشان داده است.

مجلس فعلی مخالف شفافیت و ناتوان در برخورد با فساد است

صاحب حجتی از نخستین نفراتی که در نخستین دقایق آغاز ثبت‌نام نامزدهای یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری گرگان ثبت نام خود را انجام داد در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در گرگان در خصوص علت و انگیزه حضور در این رقابت انتخاباتی اظهار کرد: عزمم را جزم کردم تا به همراه مردم شریف گرگان و آق‌قلا که سال‌های سال در آرزوی پیشرفت استان سرسبز گلستان هستند دست در دست هم دهیم تا پیشرفت استان را رقم بزنیم.

وی ادامه داد: انگیزه ما این است که بتوانیم با تعهد و تخصص گره‌های مشکلات این مردم شریف را فارق از هر نوع تقسیم‌بندی‌های جناحی و سیاسی و قومیتی را باز کنیم.

این فعال سیاسی استان گلستان خاطرنشان کرد: با وجود همه گرفتاری‌هایی که متاسفانه به واسطه مباحث اقتصادی مردم با آن مواجه هستند، ثابت کردند هر زمان که نیاز به میدان آمدند بود پای کار نظام و انقلاب آمده و از حق خودشان دفاع کردند.

* مطمئن هستم مردم در این انتخابات با انگیزه بیشتر و پرشورتر شرکت می‌کنند

حجتی گفت: مردم می‌دانند باید برای انتخاباتی پای در عرصه بگذارند که به فرموده «امام راحل در راس امور است و اگر مجلسی در تراز انقلاب اسلامی و در تراز مردم عزتمند شکل بگیرد بسیاری از مشکلات مرتفع خواهد شد.

وی اضافه کرد: مطمئن هستم مردم در این انتخابات با انگیزه بیشتر و پرشورتر شرکت خواهند کرد.

این فعال سیاسی استان گلستان در خصوص مهمترین مشکلات مجلس فعلی و راه حل این مشکل تصریح کرد: مجلس باید پیشگام در شفافیت و برخورد با مفاسد باشد که متاسفانه مجلس فعلی خودش را مخالف شفافیت و ناتوان در برخورد با مفاسد خودش را نشان داده است.

* مجلس فعلی نتوانسته قوانین مناسبی را تدوین و تصویب کند/ موضوع معیشتی و اشتغال مردم موضوع ملی است که باید در صدر برنامه‌های کلان مجلس قرار گیرد

حجتی گفت: مجلس فعلی نتوانسته قوانین مناسبی را تدوین و تصویب کند که شرایط اقتصادی کشور را از این شرایط خارج کند و کشور را در ریل مناسب‌تری قرار دهد چون حرکت دولت بر مبنای ریل‌گذاری است که مجلس شورای اسلامی انجام می‌دهد.

وی درباره مهمترین مشکل استان گلستان و راهکارش برای حل این مشکلات تصریح کرد: گلستان مشکلات زیادی دارد که عدم توسعه یافتگی استان در همه مباحث موضوع آزاردهنده برای همه مردم استان شده است.

این داوطلب شرکت در یازدهمین رقابت انتخاباتی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: موضوع معیشتی و اشتغال مردم موضوع ملی است که باید در صدر برنامه‌های کلان مجلس قرار گیرد اما در استان گلستان باید موضوعات توسعه استان به ویژه سرمایه‌گذاری‌ها و صنایع تبدیلی و گردشگری باید مورد توجه ویژه قرار گیرد.

حجتی گفت: آن طوری که مازندران و گیلان به عنوان استان‌های شمالی و قطب گردشگری شمال کشور شناخته می‌شود، گلستان به این میزان نیست.

* متاسفانه سطح نیروهای توانمند استان گلستان و گرگان در سطح ملی کمرنگ است/ برای هزینه‌های تبلیغاتی تسهیلات بانکی گرفتم

وی اضافه کرد: یکی دیگر از عدم توسعه یافتگی‌های استان گلستان توسعه‌یافتگی منابع انسانی استان است و متاسفانه سطح نیروهای توانمند استان گلستان و گرگان در سطح ملی کمرنگ است در حالی که استان گلستان نیروهای توانمند و ارزشی و جهادی زیادی دارد.

این داوطلب شرکت در یازدهمین رقابت انتخاباتی مجلس شورای اسلامی درباره هزینه‌های انتخاباتی‌اش، گفت: برای این هزینه‌ها تسهیلات بانکی را اخذ کرده و در کنار آن دوستانم در جامعه اسلامی مهندسین استان به واسطه اینکه دبیر تشکیلات این جامعه هستم نسبت به من لطف داشته و کمک‌هایی را انجام خواهند داد.

حجتی گفت: هزینه‌های ما محدود است و در ادامه ممکن است افرادی علاقمند باشند به ما کمک کنند اما آمادگی پذیرش از هر نوع و از هر جنسی را نخواهیم داشت و به طور قطع با مردم در تمام زمینه‌ها شفاف خواهیم بود.

انتهای پیام/83004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول