اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

زنگ آغاز ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در قزوین نواخته شد/ چهره‌هایی که در ستاد انتخابات خواهیم دید

صبح امروز و همزمان با سراسر کشور، زنگ آغاز ثبت نام انتخابات یازدهمین دورۀ مجلس شورای اسلامی در استان قزوین نیز نواخته شده و درهای شعب ثبت نام ستاد انتخابات استان به روی داوطلبان و خبرنگاران گشوده شد.

زنگ آغاز ثبت نام انتخابات مجلس شورای اسلامی در قزوین نواخته شد/ چهره‌هایی که در ستاد انتخابات خواهیم دید

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، از ساعت 8 صبح امروز و با آغاز رسمی ثبت نام داوطلبان شرکت در انتخابات یازدهمین دورۀ انتخابات مجلس شورای اسلامی، رقابت جریان‌ها و گروه‌های سیاسی برای به‌دست آوردن کرسی‌های خانۀ ملت شکل جدی‌تری به خود گرفت.

پیش‌بینی می‌شود در حوزۀ انتخابیه قزوین، آبیک و البرز، چهره‌های مؤثری همچون سیدمرتضی حسینی نماینده سابق مجلس شورای اسلامی، فاطمه محمدبیگی دبیر بنیاد عفاف و حجاب استان، لطف‌الله سیاهکالی مرادی معاون سابق صداوسیما، میثم پیله‌فروش دکترای اقتصاد، سیداحمد نصری استاندار اسبق قزوین و چهره‌هایی دیگر از جریان اصولگرایی و چهره‌هایی همچون سیده حمیده‌زرآبادی نماینده فعلی مجلس، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز، علی اکبرحاجی محمدی معاون سازمان برنامه و بودجه کشور و چهره‌های دیگر از جریان اصلاحطلبی و نیز داوود محمدی نمایندۀ فعلی مجلس و رئیس کمیسیون اصل نود از چهره‌های مستقل احتمالاً وارد گود رقابت شده و در آزمون انتخابات شرکت خواهند کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس، در حوزه انتخابیۀ بوئین زهرا و آوج نیز می‌توان از روح الله بابایی صالح نماینده فعلی از لیست امید، روح الله جانی عباسپور نمایندۀ سابق مجلس از جریان اصولگرایی و قدرت الله علیخانی نمایندۀ اسبق مجلس از جریان اصلاح‌طلب به‌عنوان چهره‌های احتمالی در رقابت انتخاباتی نام برد.

در حوزۀ انتخابیه تاکستان نیز، بهمن طاهرخانی نمایندۀ فعلی از لیست امید، امیرطاهرخانی نمایندۀ سابق مجلس از جریان اصلاح‌طلبی و رجب رحمانی نمایندۀ سابق از جریان اصولگرایی چهره‌هایی هستند که احتمالاً رقابت مؤثری را در تاکستان شکل خواهند داد.

به گزارش خبرگزاری فارس، ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات مجلس یازدهم صبح امروز آغاز شده و تا ساعت 18 روز شنبه 16 آذرماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول