اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

فعالیت خانه هنرمندان مصوبه شورا را ندارد

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: خانه هنرمندان مصوبه شورا را ندارد و باید قبل از حمایت از هنرمندان، اساسنامه، نحوه فعالیت و انعقاد قرارداد آن مشخص شود.

فعالیت خانه هنرمندان مصوبه شورا را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، سیده منیره قوامی شب گذشته در جلسه شورای اسلامی شهر قزوین که در تالار اجتماعات این شورا برگزار شد، اظهار کرد: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی باید کمک حال مجموعه مدیریت شهری در نهادینه کردن فرهنگ حقوق شهروندی باشد.

وی ابراز کرد: در حالی که اقدامات خوبی در توسعه زیرساخت‌های فرهنگ شهر قزوین صورت گرفته ولی در ارتقای حقوق شهروندی، مسؤولیت‌پذیری، احساس تعلق مردم به شهر قزوین و فرهنگ شهری کارهای مطلوبی انجام نشده است.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین به خانه هنرمندان اشاره کرد و گفت: فعالیت این خانه مصوبه شورا را ندارد که باید قبل از حمایت هنرمندان، اساسنامه، نحوه فعالیت و انعقاد قرارداد آن مشخص شود.

در ادامه این جلسه زهرا یوسفی بیان کرد: شهرداری قزوین ورود جدی در زیرساخت‌های فرهنگ و هنر مانند سالن تئاتر شهر و خانه هنرمندان داشته است.

این عضو شورا اظهار کرد: مسؤولان باید از موازی‌کاری پرهیز کنند و در انجام اقدامات فرهنگی با یکدیگر هماهنگ و یکپارچه باشند تا به نتایج مثبت دست یابند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین یادآور شد: در زیر فلکه مینودر فضای بسیار مناسبی وجود دارد که سال‌ها است خاک می‌خورد ولی استفاده نمی‌شود.

یوسفی خاطرنشان کرد: باید از فضای یاد شده جهت ایجاد نمایشگاه گالری استفاده کرد تا مردم قزوین از آن بهره‌مند شوند.

در ادامه این جلسه، سعید دقیقی بیان کرد: توسعه زیرساخت‌های بخش موسیقی یکی از مهمترین نیازهای شهر قزوین است که باید مسؤولان فرهنگی به آن توجه کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با اشاره به اینکه طی ماه‌های گذشته 8 کنسرت موسیقی در سالن‌های سطح شهر قزوین برگزار شده است، اظهار کرد: این سالن‌ها در شان مردم نبوده به همین دلیل می‌طلبد سالن‌هایی با استانداردهای لازم احداث شود.

در ادامه جلسه فوق، مهدی عبدالرزاقی بیان کرد: مسؤولان اداره‌کل فرهنگ و ارشاد، میراث فرهنگی و شهرداری با همکاری یکدیگر می‌توانند اقدامات موثری در حوزه فرهنگی انجام دهند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین ابراز کرد: برگزاری نمایشگاه خوشنویسی و قرآنی از مهمترین برنامه‌های فرهنگی است که مسؤولان باید در برپایی آن اهتمام بورزند تا با کیفیت مطلوب اجرا شود.

انتهای پیام/77009

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول