اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دستگیری تعدادی از لیدرهای اغتشاشات در ملارد/ ضاربان شهدای امنیت تحت پیگرد هستند

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد با اشاره به شناسایی سرشاخه‌های آشوب‌ها و اغتشاشات اخیر در شهرستان ملارد و دستگیری برخی لیدرها، گفت: ضاربان شهدای مدافع امنیت شهرستان ملارد تحت پیگرد قانونی هستند.

دستگیری تعدادی از لیدرهای اغتشاشات در ملارد/ ضاربان شهدای امنیت تحت پیگرد هستند

جواد جبله دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: در خصوص جریانات و آغتشاشات اخیر در کشور و شهرستان ملارد ضمن محکومیت آن، قطع به یقین این افراد مردم نبودند و افرادی آشوبگر و اخلالگر نظم عمومی بودند که هیچ توجهی نیز به دستاوردهای انقلاب و نظام نداشتند.

وی افزود: این افراد وابسته و فریب خورده عوامل بیگانه بودند و از بیرون هدایت می‌شوند و طبق مشاهدات شخصی در بدو حضور در میدان شعارهای هنجارشکنانه به گوش می‌رسید و در خصوص گرانی و افزایش قیمت بنزین نبود‌

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملارد بیان داشت: این موضوعات حکایت از آن دارد که این جریانات کاملا برنامه ریزی شده بود و هدفشان نیز اخلال و تخریب اموال عمومی و شخصی بود.

جبله تصریح کرد: اقدامات خوبی در شهرستان ملارد انجام شد و سرشاخه‌های اغتشاشات شناسایی شده و بعضی از لیدرها دستگیر شدند و ضاربان شهدای امنیت هم تحت پیگرد هستند و اگر خبر قطعی در این خصوص به دست رسد، اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/ش/م/ث30/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول