اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

یک استقلالی مانع شکست سپاهان شد

تیم سپاهان اصفهان در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال به مصاف استقلال تهران رفت که این دیدار با تساوی به پایان رسید.

یک استقلالی مانع شکست سپاهان شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، تیم‌های سپاهان اصفهان و استقلال تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال از ساعت 15 و در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان به مصاف یکدیگر رفته‌اند.

دقایق ابتدایی نیمه اول بسیار جذاب و پرهیجان دنبال شد و در همان ابتدا 2 تیم موقعیت‌های گلزنی خوبی داشتند که استقلال با بدشانسی مواجه شد اما در ادامه طلایی‌پوشان موفق به زدن گل نخست بازی شدند.

در ادامه نیمه اول آبی‌پوشان برای جبران گل خورده جلو کشیدند اما تا دقایق پایانی نیمه اول موفق به خلق موقعیت گلزنی خطرناکی نشدند و بازی بیشتر در میانه زمین دنبال می‌شد؛ در لحظات پایانی هر 2 تیم شانس رسیدن به گل را داشتند اما در نهایت بازی با نتیجه یک بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید.

نیمه دوم نیز با حملات استقلال شروع شد و شاگردان استراماچونی به دنبال رسیدن به گل تساوی بودند، در آن سوی میدان نیز سپاهانی‌ها در ضد حملات برای افزایش فاصله تلاش می‌کردند اما در نهایت استقلال موفق شد گل تساوی را به ثمر برساند.

در ادامه نیمه دوم استقلال یک بار دیگر به گل رسید و پیش افتاد، در ادامه سپاهانی‌ها برای جبران گل خورده یک‌پارچه حمله شدند و در لحظات پایانی توسط نورافکن که بازیکن فصل قبل استقلال بود به گل رسیدند و بازی در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

داور: محمدحسین زاهدی‌فر

کمک‌داوران: تورج عیوضمحمدی و رحیم شاهین

کارت زرد: سجاد شهباززاده دقیقه 60 و سعید آقایی دقیقه 90 از سپاهان

کارت قرمز: -

گل: گئورگی ولسیانی دقیقه 13 برای سپاهان - مهدی قائدی دقیقه 57 و دیاباته دقیقه 79 برای استقلال

ترکیب سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، محمدرضا مهدی‌زاده، گئورگی ولیسیانی، عزت الله پورقاز، سعدی آقایی، مهدی کیانی، امید نورفکن، سجاد شهباززاده، محمدرضا حسینی (رسول نویدکیا دقیقه 36 - علی قربانی دقیقه 81)، محمد محبی (رضا میرزایی دقیقه 77) و کی‌روش استنلی

سرمربی: امیر قلعه‌نویی

ترکیب استقلال تهران:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، مسعود ریگی، فرشید اسماعیلی (علی دشتی دقیقه 75)، عارف غلامی، ووریا غفوری، دیاباته، سیاوش یزدانی (آرش رضاوند دقیقه 72)، علی کریمی، میلیچ و مهدی قائدی

سرمربی: آندره استراماچونی

اتفاقات مهم بازی:

- دقیقه 95

ارسال مهدی کیانی پشت محوطه جریمه استقلال به امید نورافکن رسید و این بازیکن با چند گام به محوطه جریمه رسید و با یک ضربه تماشایی دومین گل سپاهان را به ثمر رساند.

- دقیقه 90

ارسال اوت دستی توسط پورقاز در محوطه جریمه استقلال را علی قربانی با ضربه سر قطع کرد که دروازه‌بان استقلال با یک واکنش خوب دفع کرد و مانع گلزنی سپاهانی‌ها شد.

- دقیقه 79

کرنر به سود استقلال را مهدی قائدی از سمت چپ خط دفاعی سپاهان ارسال کرد و دیاباته با یک پرواز خوب و ضربه سر دقیق گل دوم استقلال را به ثمر رساند.

- دقیقه 76

ارسال بازیکن استقلال در محوطه جریمه سپاهان به دیاباته رسید که ضربه سر این بازیکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت؛ پیام نیازمند نیز در این صحنه خروج اشتباهی داشت.

- دقیقه 62

ضربه پرقدرت امید نوافکن از فاصله زیاد با محوطه جریمه استقلال زده شد که با فاصله زیادی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

دقیقه 57

ارسال ووریا غفوری روی دروازه سپاهان را مهدی قائدی با یک ضربه سرضرب و تماشایی وارد دروازه سپاهان کرد و بازی را به تساوی کشاند.

دقیقه 50

ارسال کرنر به محوطه جریمه سپاهان به دست کی‌روش استنلی برخورد کرد اما داور اعتقادی به پنالتی نداشت و بازی ادامه پیدا کرد.

دقیقه 45

موقعیت خطرناک برای استقلال ایجاد شد که روی ارسال کرنر و سپس اثر‌گذاری بازیکن استقلال توپ در مقابل دروازه بود که ضربه علی کریمی به شکل عجیبی از کنار دروازه سپاهان به بیرون رفت.

دقیقه 42

ضربه پرقدرت علی کریمی از پشت محوطه جریمه سپاهان را فاصله زیادی از بالای دروازه به بیرون رفت و خطری ایجاد نکرد.

دقیقه 38

ارسال قائدی در محوطه جریمه سپاهان به دیاباته رسید که ضربه سر این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه نیازمند به بیرون رفت.

دقیقه 33

محمدرضا حسینی به یک‌باره روی زمین افتاد و پس از حضور کادر پزشکی در زمین، بازیکن سپاهان با برانکارد از زمین خارج شد و نویدکیا جای وی را در ترکیب سپاهان گرفت.

دقیقه 20

میلیچ بازیکن استقلال پشت محوطه جریمه سپاهان صاحب توپ شد که ضربه دیدنی این بازیکن را دروازه‌بان سپاهان با یک واکنش خوب راهی کرنر کرد.

دقیقه 13

ارسال کرنر سپاهان را مدافعان استقلال دور کردند و در ادامه حسینی با پاس آقایی صاحب توپ شد که ارسال این بازیکن در محوطه جریمه را ولسیانی با یک ضربه راحت به گل اول سپاهان تبدیل کرد.

دقیقه 9

ضربه ایستگاهی به سود استقلال چسبیده به محوطه جریمه سپاهان اعلام شد که ضربه سیاوش یزدانی به تیرک افقی دروازه سپاهان برخورد کرد.

انتهای پیام/63090/ن/ص30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول