اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

پیشنهاد عجیب سازمان لیگ والیبال/ پورحسن: شاید قهرمان فصل گذشته به آسیا برود

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال گفت: با توجه به شرایطی که وجود دارد، احتمال دارد قهرمان فصل گذشته به جام باشگاه‌های آسیا برود.

پیشنهاد عجیب سازمان لیگ والیبال/ پورحسن: شاید قهرمان فصل گذشته به آسیا برود

منوچهر پورحسن در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد برنامه‌ریزی برای رقابت‌های لیگ برتر والیبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: روز یک‌شنبه آخرین هفته رقابت‌های لیگ برتر برگزار شده و بازی‌ها موقتاً تعطیل خواهد شد. روز دوشنبه هم جلسه‌ای با باشگاه‌ها خواهیم داشت تا درمورد ادامه مسابقات لیگ برتر تصمیم‌گیری شود. باشگاه‌ها باید نظرات خود را اعلام کنند و در نهایت هم خودشان در این خصوص تصمیم‌گیری خواهند کرد.

وی ادامه داد: ممکن است بازی برخی تیم‌ها که ملی‌پوش ندارند و یا تعداد ملی‌پوشان آنها کم است، در جریان برگزاری اردوی تیم ملی انجام شود. برای مثال تیمی مثل سپاهان که وادی را به تیم ملی داده بعید است مسابقاتش برگزار شود، اما شاید سایر تیم‌ها شرایط متفاوتی داشته باشند. ممکن است تیمی یک یا دو دریافت کننده به تیم ملی داده باشد و برای آنها جایگزین هم داشته باشد و موافق برگزاری مسابقاتش باشد.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال در پاسخ به این سوال که آیا لیست نفرات دعوت شده به تیم ملی مشخص شده است یا خیر، تصریح کرد: هنوز لیست اعلام نشده است و ما براساس ترکیب تقریبی که از تیم ملی داریم، برنامه‌ریزی می‌کنیم. مثلاً شنیده‌ایم که کادر فنی نگاهی به وادی دارد تا به اردو بیاید و در شرایطی که سعید معروف غایب است، کمبودی در پست پاسور وجود نداشته باشد.

پورحسن در باره اینکه اگر لیگ به سال آینده کشیده شود زمانی برای معرفی قهرمان ایران به منظور حضور در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا وجود نخواهد داشت، گفت: مسابقات جام باشگاه‌های آسیا 29 فروردین ماه آغاز می‌شود و احتمال دارد ما پیشنهاد کنیم که قهرمان فصل گذشته به این مسابقات برود. در ادامه هم همین روند حفظ شود یعنی هر سال قهرمان دوره قبل را به آسیا معرفی کنیم.

وی در واکنش به اینکه گفته می‌شود تکلیف تیم‌های حاضر در لیگ برتر مشخص نیست یعنی تیمی که امسال قهرمان می‌شود، امکان دارد فصل آینده منحل شود، اظهار داشت: این موضوع تنها برای چند تیم است. برای مثال در لیگ امسال روی تیمی مثل اراک اصلاً نمی‌توان حساب کرد و همین حالا هم در بلاتکلیفی به سر می‌برد، اما ما در لیگ‌مان تیم‌هایی همچون سایپا و پیکان و... داریم که با ثبات و ریشه‌دار هستند. نهایتاً اینکه اگر تیم قهرمان حضور نداشت، تیم نایب قهرمان را معرفی خواهیم کرد.

سرپرست سازمان لیگ فدراسیون والیبال درمورد اینکه باشگاه شهرداری ورامین به دلیل بدهی نمی‌تواند در مسابقات بین‌المللی حاضر باشد، عنوان کرد: مسئولان این باشگاه اعلام کرده‌اند که بدهی‌ها را به زودی پرداخت می‌کنند. ظاهراً آنها مشکلی برای پرداخت بدهی‌ها ندارند و به زودی تصمیماتی در این مورد خواهند گرفت که در این صورت مشکلات‌شان برطرف می‌شود.

پورحسن درمورد احتمال حذف پلی‌آف به دلیل کمبود زمان، تصریح کرد: اگر پلی‌آف را حذف کنیم، بازی‌ها لوث خواهد شد و حساسیت‌ها از بین می‌رود. با حذف پلی‌آف تیم‌ها در هفته‌های پایانی دیگر انگیزه‌ای برای حضور در بازی‌ها ندارند. هرچند اگر مسابقات به سال آینده موکول شود، بسیار برای ما سخت خواهد بود، اما تلاش می‌کنیم به گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که حساسیت‌ها از بین نرود.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول