اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

آغاز اردوی تیم ملی والیبال بدون لژیونرها/ وادی جایگزین موقت معروف

اردوهای تیم ملی والیبال در شرایطی آغاز خواهد شد که لژیونرهای ایران از جمله سعید معروف غایب خواهند بود.

آغاز اردوی تیم ملی والیبال بدون لژیونرها/ وادی جایگزین موقت معروف

به گزارش خبرگزاری فارس، مرحله اول اردوی آماده‌سازی ملی‌پوشان برای مسابقات انتخابی المپیک، از روز چهارشنبه، 13 آذر آغاز خواهد شد. اسامی بازیکنان برای حضور در مرحله اول اردوی آماده‌سازی تیم ملی برای مسابقات انتخابی المپیک، پس از بازگشت ایگور کولاکوویچ به ایران اعلام خواهد شد و بازیکنان لژیونر تیم ملی نیز پس از کسب مجوز از باشگاه‌هایشان، به اردو می‌پیوندند. 

گفته می‌شود لیست 18 نفره بازیکنان برای شرکت در اردوی آماده‌سازی پس از مسابقات هفته دهم لیگ برتر اعلام می‌شود. طبق قانون فدراسیون جهانی لژیونرها می‌توانند 10 روز قبل از مسابقات انتخابی المپیک یعنی 7 دی 1398 وارد اردوها شوند. 

سعید معروف، سیدمحمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، پوریا فیاضی و امیر غفور از جمله لژیونرهای والیبال ایران هستند که در لیگ کشورهای چین، لهستان و ایتالیا فعالیت می‌کنند. گفته می‌شود با توجه به غیبت معروف در زمان شروع اردوها کادر فنی نگاه ویژه‌ای به جواد کریمی و محمدطاهر وادی در پست پاسور دارد.

در آخرین مسابقاتی که تیم ملی برگزار کرد جواد کریمی به عنوان پاسور دوم در تیم ترکیب حضور داشت و به نظر می‌رسد قرار است وادی حداقل تا زمان حضور معروف، جایگزین وی در اردوی تیم ملی باشد.

مسابقات والیبال انتخابی المپیک در آسیا، 17 تا 22 دی ماه سال جاری در جیانگمن چین برگزار خواهد شد و تیم ملی والیبال کشورمان با تیم‌های چین، قزاقستان و چین‌تایپه همگروه است.

انتهای پیام/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول