اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

کارهای سطح پایین به مجلس سپرده می‌شود

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان گفت: جایگاه مجلس به قدری پایین آمده است که فعالیت سطح پایینی به مجلس سپرده می‌شود، در صورتی که نمایندگان باید در امور کلان کشور نقش داشته باشند.

کارهای سطح پایین به مجلس سپرده می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از مبارکه، حجت‌الاسلام سیدناصر موسوی لارگانی پیش از ظهر امروز در مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره به جایگاه مجلس در نظام جمهوری اسلامی ایران، عنوان کرد: مجلس در رأس امور است و مجلس باید جایگاه واقعی خود را به دست بیاورد تا بتوانیم آن رسالتی و نظارت جدی بر قوانین را داشته باشیم؛ جایگاه مجلس به قدری پایین آمده است که فعالیت سطح پایینی به مجلس سپرده می‌شود، در صورتی که نمایندگان باید در امور کلان کشور نقش داشته باشند.

رئیس مجمع نمایندگان استان اصفهان با اشاره با اشاره به مشکل تأمین آب زاینده‌رود در استان اصفهان، گفت: همکاری، اتحاد و انسجام نمایندگان در موضوع آب بسیار خوب انجام شد و با پیگیری‌های نمایندگان استان اصفهان باعث شد مشکل تأمین آب زاینده‌رود حل شود.

وی با بیان اینکه در اکثر شهرستان‌ها به جز شهرستان کاشان، مجمع نمایندگان استان برگزار شده است، بیان کرد: شاید در این جلسه نتوان تمامی مشکلات را حل کرد ولی سعی می‌کنیم تعداد اندکی از مشکلات شهرستان مبارکه را در این جلسه را حل کنیم.

موسوی‌لارگانی با اشاره به آغاز ثبت نام کاندیدهای مجلس شورای اسلامی، گفت: از صبح روز یکشنبه دهم آذر ثبت نام کاندیدهای مجلس شورای اسلام شروع می‌شود و با توجه به کمبود وقت نمایندگان امکان تشکیل مجمع نمایندگان دیگری نیست.

به گزارش فارس، آخرین جلسه مجمع نمایندگان استان اصفهان امروز به میزبانی شهرستان مبارکه با حضور نمایندگان مجلس، معاون پشتیبانی و منابع استانداری اصفهان، مدیران اجرایی استان و شهرستان مبارکه برگزار شد؛ در این جلسه آلایندگی شهرستان مبارکه، مشکلات جاده‌های سطح شهرستان، تامین اعتبار زندان اسدآباد، مسکن معلولان و ... مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/63110/ص20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول