اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قزوین

فعالیت 450 گروه جهادی در استان قزوین

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین از فعالیت بیش از 450 گروه جهادی در استان قزوین با هدف محرومیت‌زدایی خبر داد.

فعالیت 450 گروه جهادی در استان قزوین

سرهنگ مهدی صادقپور رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس از قزوین با اشاره به فعالیت بیش از 450 گروه جهادی در استان قزوین اظهار کرد: بیش از 7 هزار نفر جوان در گروه‌های جهادی استان قزوین به مردم در مناطق محروم استان و کشور خدمات ارائه می‌کنند.

وی افزود: این گروه‌های جهادی نه تنها در عرصه‌های عمرانی بلکه در سایر عرصه‌ها از جمله خدماتی، آموزشی، فرهنگی، پزشکی و حتی کشاورزی خدمات متنوعی را به مردم ارائه می‌کنند.

صادقپور اضافه کرد: این گروه‌های جهادی با شناسایی عرصه‌های خدمت به دنبال رفع محرومیت از چهره کشور هستند و با تمام توان بدون محدودیت خدمات خود را ارائه می‌کنند.

وی عنوان کرد: فعالیت‌ گروه‌های جهادی استان قزوین فقط محدود به استان قزوین نیست و در عرصه‌ها و فعالیت‌های بیرون استان نیز شاهد حضور خوب و درخشش این گروه‌ها هستیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین تأکید کرد: در اربعین امسال نیز 25 گروه جهادی استان قزوین با اولویت دانشجویی به زوار اربعین و امام حسین(ع) خدمات متنوعی از جمله خدمات درمانی ارائه کردند.

وی تأکید کرد: گروه‌های جهادی در حوادث پیش آمده برای کشور نیز در خط مقدم خدمت‌رسانی هستند که نمونه بارز آن را در زلزله کرمانشاه و سیل ابتدای امسال می‌توان مشاهده کرد.

صادقپور گفت: با وقوع سیل در ابتدای امسال نیز گروه‌های جهادی استان قزوین از همان روزهای نخست در مناطق آسیب دیده حضور یافته و خدمات متنوعی را به مردم ارائه کردند.

وی اظهار کرد: همچنین بیش از 1200 نفر در قالب نزدیک به 100 گروه جهادی با حضور در مناطق آسیب‌دیده ناشی از سیل لرستان بازسازی و مرمت واحدهای مسکونی آسیب‌دیده را در دستورکار قرار دادند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی استان قزوین بیان کرد: در 8 ماه گذشته با حضور این گروه‌های جهادی بیش از 450 واحد مسکونی که بر اثر سیل در ابتدای امسال در لرستان اسیب دیده بود توسط جهادگرانی قزوینی مرمت و یا بازسازی شده و تحویل مردم خوب لرستان شد.

وی بیان کرد: جهادگران استان قزوین خدمت و محرومیت‌زدایی به مردم را در دستور کار قرار داده وتنها انتظار آنها از مسؤولین استان همراهی و همکاری برای رفع محرومیت از چهره استان و کشور است.

صادقپور در پااین تأکید کرد: اعتماد به این گروه‌ها  و حمایت از آنها می‌تواند نقش مهمی در محرومیت‌زدایی داشته باشد.

 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول