اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی راه‌اندازی شد

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان از راه‌اندازی سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی در وزارت جهاد کشاورزی خبر داد.

سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی راه‌اندازی شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، مصطفی شاه‌حسینی صبح امروز در جمع برخی از بهره‌برداران بخش کشاورزی استان سمنان اظهار کرد: ساختار معیوب و ناقص تأمین، توزیع و تولید و مصرف نهاده‌های دامی حاکم بر کشور باعث ایجاد مشکلات جدی در توزیع و دخالت دلالان و واسطه‌ها شده است.

وی افزود: این امر علاوه بر تحمیل افزایش هزینه به تولیدکنندگان و بهره‌برداران سبب بی‌ثباتی بازار و تغییرات گسترده قیمتی و کمبود در مقاطع زمانی خاص می‌شود.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان افزود: ازاین‌رو، برای ساماندهی زنجیره تأمین نهاده و حذف واسطه و ایجاد مکانیزم واحد برای انتفاع بهره‌بردار از یارانه دولتی در قالب پرداخت ارز دولتی وزارت جهاد کشاورزی اقدام به راه‌اندازی سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی کرده است.

شاه‌حسینی به برخی از مزایای راه‌اندازی سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی اشاره و تصریح کرد: این سامانه بازارگاه تمامی تولیدکنندگان و بازرگانان واقعی را بدون واسطه به تشکل‌های دامی و تولیدکنندگان مرتبط می‌کند.

وی افزود: هر دامدار، مرغدار و یا صاحبان کارخانجات خوراک دام می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه بازارگاه نهاده‌های کشاورزی و اخذ کد کاربری نسبت به خرید نهاده موردنیاز اقدام کنند.

انتهای پیام/2249/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول