اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  چهارمحال و بختیاری

عدم افزایش قیمت کودهای شیمیایی/ در چهارمحال و بختیاری کمبود کود نداریم

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه در حال حاضر کمبود کود در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، گفت: در یک برهه زمانی کوتاه مدت برای افزایش قیمت کود از توزیع آن جلوگیری شد، اما اجازه افزایش قیمت داده نشد.

عدم افزایش قیمت کودهای شیمیایی/ در چهارمحال و بختیاری کمبود کود نداریم

حمیدرضا دانش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، با اشاره به اینکه در حال حاضر کمبود کود در چهارمحال و بختیاری وجود ندارد، گفت: در یک برهه زمانی کوتاه‌مدت برای افزایش قیمت کود از توزیع آن جلوگیری شد، اما به دلیل افزایش قیمت سوخت اجازه افزایش قیمت هیچ محصولی داده نمی‌شود.

معاون بهبود تولیدات گیاهی سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری افزود: در حال حاضر در سطح استان در هیچ بخشی از جمله زراعت نیاز به کود نداریم و در حال حاضر برای کشت بهاره مقداری کود برای چالکود و سرک بهاره باغات اختصاص پیدا کرده است و در بین کشاورزان توزیع می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: همچنین کود فسفات، اوره و پتاسه برای جلوگیری از وقوع مشکل تردد در فصل بهار در بین کشاورزان زودتر از موعد مقرر توزیع می‌شود.

انتهای پیام/68026/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول