اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

آتش بازی مخابرات مقابل سینگو و بادگیران

هفته سوم و چهارم لیگ پینت بال استان صبح جمعه نهم اذرماه با باخت صدرنشینان و برد مدعی های تازه وارد به اتمام رسید.

آتش بازی مخابرات مقابل سینگو و بادگیران

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، هفته سوم و چهارم لیگ پینت بال استان در حالی پیگیری شد که تیم های مدعی کم فروغ ظاهر شدند باختند تا در جدول با سقوط روبرو شوند و مخابرات و هرمز دیزاین با درخشش در این هفته بالا نشینان جدول شدند.

در دیدارهای هفته سوم مخابرات توانست با حساب 2 بر 1 بادگیران را از پیش رو بردارد،فولاد گامبرون 2 بر صفر نتیجه را به هرمز دیزاین واگذار کرد و دینگو نتوانست از پس سینگو بر آید و با حساب 1 بر صفر نتیجه را باخت.

ام تی دی توانست با همین نتیجه از سد ریتون بگذرد و آتش نشانی نیز با همین نتیجه هواشناسی را شکست داد و در آخرین دیدار این هفته بنیاد مسکن و شهرداری به تساوی 1 بر 1 رضایت دادند.

اما در دیدار های هفته چهارم هرمز دیزاین در ادامه درخشش های خود 2 بر صفر علوم هادی را در هم کوبید، مخابرات 2 بر 1 سینگو را ناک اوت کرد و ام تی دی 2 بر صفر فولاد را ذوب کرد.

دینگو، با نتیجه 1 بر صفر آتش نشانی را به آتش کشید، ریتوان با همین نتیجه نسخه شهرداری را پیچید و هواشناسی نیز با همین نتیجه بنیاد مسکن را شکست داد.

به این ترتیب و تا پایان هفته چهارم، هرمز دیزاین با درخشش در هفته های آتی 10 امتیاز صدر جدول را از آن خود کرد، ام تی دی با 9 امتیاز در جایگاه دوم قرار گرفت و مخابرات خود را به جمع مدعیان رساند و در جایگاه سوم ایستاد.

همچنین شفیق دانش از هرمز دیزاین، جواد حاجبی از ام تی دی، کورش آهنگ از ریتون و محمد مرادی از هواشناسی بعنوان برترین بازیکنان هفته سوم و چهارم سینگو لیگ معرفی شدند.

لیگ پینت بال استان بعنوان اولین لیگ پینت بال کشور فعالیت خود را با حضور 13 تیم آغاز کرده است که دور رفت این مسابقات به پایان رسید و هفته چهارم دور برگشت نیز انجام شد.

انتهای پیام/88049

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول