اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

عملکرد بانوان اصفهانی در لیگ‌های هندبال، فوتسال و والیبال

تیم‌های بانوان اصفهانی در مسابقات لیگ برتر در رشته‌های هندبال، فوتسال و والیبال نتایج مختلفی کسب کردند.

عملکرد بانوان اصفهانی در لیگ‌های هندبال، فوتسال و والیبال

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هفته پنجم لیگ برتر هندبال بانوان گرامیداشت شهدای زن ورزشکار روز گذشته با انجام 3 بازی در شهرهای مختلف پیگیری شد که تیم‌های سپاهان و ذوب‌آهن نیز به مصاف حریفان رفتند.

تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان و شهید شاملی کازرون در حساس‌ترین بازی هفته در اصفهان مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان این تیم شهید شاملی کازرون بود که موفق شد در یک بازی زیبا مقابل حریف خود سپاهان با حساب 28 بر 18 به برتری دست یابد.

در نهایت آخرین بازی هفته بین تیم‌های کیش ایر و ذوب‌آهن اصفهان در جزیره کیش برگزار شد که در این بازی تیم میزبان کیش ایر بود که مقابل حریف خود ذوب‌آهن اصفهان با نتیجه 35 بر25 مغلوب شد و از بالای جدول فاصله گرفت.

در جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر هندبال بانوان تیم سپاهان با 5 امتیاز در جایگاه پنجم قرار گرفته است و تیم ذوب‌آهن با 4 امتیاز در جایگاه ششم جدول رده‌بندی حضور دارد.

پیروزی شیرین و سخت نامی‌نو در رفسنجان

دیروز همچنین هفته چهاردهم لیگ برتر فوتسال بانوان با برگزاری 6 دیدار پیگیری شد که مس رفسنجان میزبان نامی‌نو اصفهان بود که این دیدار با پیروزی نماینده اصفهان همراه بود.

نامی‌نو اصفهان توانست با نتیجه یک بر صفر میزبانش مس رفسنجان را شکست دهد، تک گل این بازی را نسترن مقیمی بازیکن نامی‌نو به ثمر رساند؛ به این ترتیب بانوان نامی‌نو 30 امتیازی شدند و در رده پنجم جدول باقی ماندند.

یک پیروزی و شکست برای اصفهانی‌ها در والیبال

هفته اول لیگ برتر والیبال بانوان نیز با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد که تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و باریج اسانس کاشان که به عنوان نماینده‌های استان اصفهان در مسابقات حاضر هستند به مصاف حریفان رفتند.

ذوب‌آهن، مدافع عنوان قهرمانی در اصفهان میزبان پیکان تهران بود که در دست‌های اول تا سوم به ترتیب با نتایج 25 بر 21، 25 بر 19 و 25 بر 13 به برتری رسید تا این بازی را با نتیجه 3 بر صفر پیروز شود.

باریج اسانس کاشان اما که میزبان سایپا بود دست‌های اول تا سوم را به ترتیب با نتایج 25 بر 17، 26 بر 24 و 25 بر 13 به حریف واگذار کرد و این بازی در نهایت با برتری 3 بر صفر سایپا همراه بود.

انتهای پیام/63090/ح20/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول