اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمانشاه

ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان در 42 مسجد کرمانشاه

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه، از ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان در 42 مسجد این استان خبر داد.

ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان در 42 مسجد کرمانشاه

رسول بهرامی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، در رابطه با برنامه‌های این سازمان در هفته بسیج حقوق‌دانان، اظهار داشت: برنامه‌های هفته بسیج حقوق‌دانان با چند روز فاصله از هفته بسیج آغاز خواهد شد یعنی از 9 آذرماه شروع و در 15 آذرماه خاتمه می‌یابد.

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه گفت: برنامه‌های متنوع و پرباری برای این‌‌ هفته در نظر گرفته شده همچون، همایش «نقش حقوق‌دانان در حفظ حقوق عامه و گام دوم انقلاب اسلامی» و نیز تجلیل از خانواده معظم شهدای حقوق‌دان و مدافع حرم.

وی ادامه داد: یکی دیگر از برنامه‌های ما برگزاری نشست هم‌اندیشی مدیران حقوقی اداره‌ها و نهادهای استان با موضوع بررسی ابعاد بیانیه گام دوم انقلاب خواهد بود.

بهرامی‌پور، ارائه مشاوره‌های حقوقی رایگان در قالب طرح «هر مسجد یک حقوق‌دان» در 42 مسجد الگوی استان و نیز برگزاری همایش مبارزه با فساد، اشرافی‌گری و عدالت‌خواهی با حضور اقشار مختلف مردم را از دیگر برنامه‌های مهم هفته بسیج حقوق‌دانان اعلام کرد.

وی در ادامه سخنانش برگزاری مجمع قشر بسیج حقوق‌دانان و گرامی‌داشت سالروز تصویب قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، روز بسیج حقوق‌دانان، برگزاری جلسات و نشست‌های هیأت‌های اندیشه‌ورز، گرامی‌داشت روز قشر بسیج حقوق‌دانان در نواحی مقاومت و دیدار مدیر و حقوق‌دانان بسیجی با رئیس و اعضای دفتر شورای نگهبان قانون اساسی را از برنامه‌های در دست اجرای این سازمان برشمرد.

بهرامی پور با اشاره به برگزاری همایش و نشست‌های «تمدن نوین اسلامی در پرتو حقوق بشر اسلامی و مقابله با حقوق بشر آمریکایی» در این هفته، گفت: برگزاری طرح «هر مسجد یک حقوق‌دان» و رسیدگی به مشکلات قضایی مردم شهرستان اسلام‌آباد غرب با حضور دکتر توسلی‌زاده، رئیس کل دادگستری استان در دستور کار ما قرار دارد.

رئیس سازمان بسیج حقوق‌دانان استان کرمانشاه ادامه داد: از دیگر برنامه‌های ما در این هفته غبارروبی مزار شهدا، تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل عظیم‌الشأن، حضور حقوق‌دانان بسیجی در نمازهای جمعه سراسر و برپایی ایستگاه حقوقی صلواتی و ارائه خدمات مشاوره حقوقی و قضایی به نمازگزاران است.

بهرامی‌پور در پایان با اشاره به اهمیت بحث مطالبه‌‌گری، گفت: مطالبه‌گری حقوق‌دانان بسیجی در قالب سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه از سران قوا و ارائه گزارش عملکرد بسیج حقوق‌دانان از اقدامات مهم این سازمان در هفته بسیج حقوق‌دانان خواهد بود.

انتهای پیام/پ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول