اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

اجازه ندهید اجناس و کالاها گران شود

امام جمعه بادرود گفت: دولت اجازه ندهد اجناس و کالاها گران شود جلوی گرانی‌ها را بگیرید، مگر می‌شود هر کسی هرطور دلش خواست عمل کند.

اجازه ندهید اجناس و کالاها گران شود

به گزارش خبرگزاری فارس از نطنز، حجت‌الاسلام علیرضا قاسمی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه بادرود، اظهار کرد: در آستانه سالروز شهادت عالم مجاهد و خستگی‌ناپذیر سید حسن مدرس قرار داریم، شهید مدرس از جمله شخصیت‌هایی است که ویژگی‌های منحصر به فردی دارد و نخستین ویژگی ممتاز و برجسته او این بود که خود را وقف اسلام و خدمت به مردم کرد بود.

امام جمعه بادرود افزود: در آستانه روز ثبت نام کاندیداهای مجلس شورای اسلامی قرار داریم و اینجا  به چند نکته اشاره می‌کنم، اول این‌که همان‌طوری که می‌دانید انتخابات شاخص مردم‌سالاری دینی و علم مردمی بودن نظام اسلامی و مشارکت بالا و معیار در کلیه انتخابات 34 گانه در 40 سال گذشته از افتخارات نظام جمهوری اسلامی است.

وی بیان کرد: انتخابات مجلس یازدهم در حقیقت جشن 40 سالگی انتخابات مجلس و نخستین انتخابات در گام دوم انقلاب اسلامی بوده که از اهمیت خاصی برخوردار است، مجموعه شرایط زمانی و موقعیت نظام اسلامی که در 40 سالگی در اوج اقتدار منطقه‌ای و داخلی است، اما انتخابات دوم اسفندماه از حساسیت خاصی برخوردار است دقت و حساسیت داوطلبان نمایندگی برای ورود در این عرصه خطیر قانون‌گرایی و عمل به مر قانون توسط عوامل اجرایی و نظارت ویژه شورای نگهبان می‌تواند انتخاباتی نمونه و مجلس طراز انقلاب اسلامی را رقم بزند.

قاسمی ادامه داد: این انتخابات و مجلس در حکم سنگ‌ بنای انتخابات آینده و مجالس آینده در چله دوم انقلاب اسلامی و حتی تأثیرگذار در انتخابات ریاست جمهوری اسلامی و دیگر انتخابات است.

امام جمعه بادرود گفت: آنچه که در هفته گذشته در ایران اسلامی تحت عنوان راهپیمایی و اجتماع بزرگ مردمی در لبیک به رهبر معظم انقلاب و حمایت از اقتدار و امنیت کشور با حضور اقشار مختلف مردم در میدان انقلاب تهران برگزار شد، دقیقاً در حمایت از مواضع ولی امر مسلمین جهان بود که مردم با مرام ایران عموماً و خصوصاً مردم تهران سنگ تمام گذاشتند و با شعارهای انقلابی و کوبنده خود فریاد برآوردند که خط قرمز ما ولایت فقیه است.

وی ادامه داد: هر کسی بخواهد از این خط قرمز عبور کند با تمام قدرت او را همچون اربابانشان به زیر کشیده و نابود کرده و به زباله‌دان تاریخ می‌افکنیم، همان‌طور که رهبر معظم انقلاب فرمودند این دشمنان و اراذل با این کارشان راه به جایی نمی‌برد چنان که ملاحظه فرمودید گروهی گمراه و فریب‌خورده تحت تأثیر تبلیغات مسموم دشمنان قرار گرفته‌ است خرابکاری‌ها را بوجود آوردند وگرنه ملت هیچ یک از این کارها را انجام نمی‌دهد.

 قاسمی خاطرنشان کرد: در فتنه اخیر ملت خطش را از اشرار و اراذل و اوباش جدا کرد، بنابراین مردم تهران و دیگر شهرهای ایران با حضور خود در این راهپیمایی با هدف بیعت مجدد با رهبر معظم انقلاب شرکت کردند تا اعلام کنند ضمن دفاع از اقتدار و امنیت کشور و محکومیت اقدامات خبیثانه اشرار و آشوبگران خواهان مجازات همه عوامل پشت پرده این جنایات اخیر هستند.

 امام جمعه بادرود ادامه داد: ما در تاریخ خوانده‌ایم که حضرت موسی روزی عصای خود را به زمین انداخت و تمام توطئه‌های دشمنان خود را نقش بر آب کرد، امروز هم ملت بابصیرت انقلابی با حضور خود در صحنه تمام توطئه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب کرد و ما خدا را شاکر و سپاسگزاریم که آرامش به کشور بازگشت و به دشمنان احمق خود با صدای رسا می‌گوییم که تا فرزندان انقلابی امام و رهبر معظم انقلاب در این کشور هستند آمریکا و همه عوامل آنان از ضد انقلاب و منافقین و سلطنت‌طلب ها هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند.

وی اذعان کرد: ملت ایران با جان و دل کشور خود را حفظ می‌کند و تا آخرین قطره خون خود از انقلاب و نظام و ولایت و رهبری دفاع می‌کند اما یک سخن و کلام هم با دولتمردان داریم عزیزان ملت تمام‌قد در صحنه حضور یافت این معنایش این نیست که مردم اعتراضی ندارند.

قاسمی در پایان مطرح کرد: مردم اتفاقاً اعتراض دارند مردم ما مردمی منطقی و فهیم هستند، مردم به وظیفه الهی خودشان عمل کردند و حالا نوبت شماست، ای دولت محترم اجازه ندهید اجناس و کالاها گران  شود جلوی گرانی‌ها را بگیرید، مگر می‌شود هر کسی هرطور دلش خواست عمل کند، به شما قول می‌دهم که مردم با شما همراه هستند در صورتی که شما نیز در خدمت این مردم باشید و برای این مردم دل بسوزانید.

انتهای پیام/63025/ح30/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول