اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

مجلس شورای اسلامی به مدرس‌ها نیاز دارد

یکی از فعالان رسانه ای گفت: مجلس به مدرس‌ها نیاز دارد مجلس ما نباید به گونه‌ای باشد که در جریانات اخیر، ولایت فقیه هزینه کند.

مجلس شورای اسلامی به مدرس‌ها نیاز دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پرویز سالاری در نشست عمومی شوراهای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان هرمزگان اظهار داشت: یکی از دلایلی که بنده وارد عرصه سیاست شدم احساس مسؤولیت به ویژه شهدا، امام شهدا، رزمندگان و ایثارگران و جامعه و محیط بود.

وی به سوابق خود اشاره کرد و بیان داشت: در حوزه رسانه به عنوان کسی هستم که بعد از پیروزی انقلاب در اکثر نشریات به ویژه روزنامه کیهان و رسالت قلم زدم و توانستم بخش عمده از مطالبات مردم را با خبر و رسانه حل کنم و معتقدم لازم نیست حتما وکلای مردم در مجلس باشیم حتی به عنوان یک خبرنگار هم می‌شود بخش عمده از مطالبات را به گوش مسؤولین رساند.

این فعال رسانه ای با اشاره به خلاها در جامعه اشاره کرد و گفت: در حوزه وزارت کشور، پارلمان محلی به عنوان شورای شهر و روستا و مدیریت شهری احساس می‌کنم خلاهایی در جامعه وجود دارد. در سالگرد شهادت شهید مدرس هستیم، مجلس به مدرس‌ها نیاز دارد مجلس ما نباید به گونه ای باشد که در جریانات اخیر، ولایت فقیه هزینه کند.

سالاری بیان داشت: اگر مجلس به موقع به قوانین مربوط به سوخت عمل می‌کرد «قوانین بعد از هدفمندی یارانه ها یعنی همان سال 89 انجام می‌داد» با چنین آسیب و معضلی رو به رو نمی‌شدیم .

وی ادامه داد: حاج آقا درویشی خوب فرمودند «آقای لاریجانی اشتباهی گرفته است»، وی همانند سایر نمایندگان تنها یک رأی دارد و زمانی که در سران سه قوا شرکت می‌کند باید با بقیه نمایندگان مشورت کند. رئیس جمهور و رئیس قوه می‌توانند حرف بزنند اما رئیس مجلس رأی دارد.

این فعال رسانه بیان داشت: ما به مجلسی نیاز داریم که وقتی وزیری تخلف می‌کند، استیضاح شده، و زمانی که از وی خواستند پاسخگو باشد، به مجلس دهن کجی  نکند  اما متاسفانه آقای رئیس جمهور همین آدم را به عنوان وزیر کار انتخاب می‌کنند و دوباره می آید به همین مجلس و وزیر می‌شود.

وی افزود: به عنوان یک خانواده شهید می‌خواهم بیایم بار دیگر نام آقای عباسی را در خاطره‌ها زنده کنم که می‌توان مجلسی پویا و با تحرک ایجاد کرد.

فعال رسانه گفت: اکنون معضل ما اقتصادی، اشتغال، فرهنگی و آسیب‌های اجتماعی است آیا ما توانستیم با توجه به معضلات که استان ما دارد نمایندگان ما در کمیسیون‌های مربوط به این معضلات حضور پیدا کنند؟ حضور نمایندگان وکلای ما در حوزه‌های مختلف متناسب با محتویات زمانی و مکانی اثر بسزایی دارد.

سالاری تاکید کرد: مجلس نیاز به صلابت و صراحت دارد و نمی‌توان در بعضی از قوانینی که واقعا برای نظام و مردم هزینه‌ بر است به ویژه حوادث اخیر، بی‌تفاوت بود. فرصت آزمون و خطا را نداریم.

وی خاطرنشان کرد: به نظر من آقای روحانی، وزرا و قوه قضاییه هیچ کدام مقصر نیستند و مقصر اصلی، مجلس است، مجلسی که باید دولت و سایر قوا را ملزم به اجرای قوانین کند.

انتهای پیام/ک

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول