اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

ضرورت تدوین اطلس اجتماعی و فرهنگی شهرستان‌ها

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: برای دستیابی به توسعه پایدار ضروری است مسیر و چشم انداز روشنی ترسیم شود که در این زمینه، تدوین اطلس اجتماعی و فرهنگی شهرستان‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

ضرورت تدوین اطلس اجتماعی و فرهنگی شهرستان‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، بدر شکوهی شامگاه امروز در نشست تخصصی کارشناسان امور اجتماعی فرمانداری‌های استان، افزود: نگاه به مقوله مهم توسعه باید متوازن و همه جانبه باشد و برای اظهار نظر در حوزه اجتماعی و فرهنگی افق دید باید روشن شود.

وی خاطرنشان کرد: برای دستیابی به توسعه پایدار ضروری است مسیر و چشم انداز روشنی ترسیم شود که در این راستا، تدوین اطلس اجتماعی و فرهنگی شهرستان‌ها باید در دستور کار قرار گیرد.

مدیرکل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی گفت: مردم فهیم ایران اسلامی در کلیه حوزه ها همراهی چشمگیری با مسئولان نظام داشته اند و در مراحل مختلف آمادگی خود را برای دفاع از انقلاب نشان داده اند که این امر نقش سرمایه اجتماعی را در حل معضلات جامعه نشان می دهد.

شکوهی همچنین تجربه راه اندازی دفاتر تسهیل گری در مناطق حاشیه نشین تبریز را تجربه موفقی در خدمت رسانی به مردم محروم و آسیب پذیر عنوان کرد و بر ضرورت استفاده از این تجربه موفق در سایر شهرستان های استان تاکید کرد.

وی در خصوص اقدامات اجتماعی و فرهنگی در مناطق زلزله زده استان نیز گفت: بعد از وقوع زلزله، جلسه ای با متولیان امر و دستگاه های خدمت رسان برگزار و برتسریع در مداخلات اجتماعی و فرهنگی و اعزام سریع مراکز اورژانس اجتماعی به شهرستان های هدف تاکید شد.

شکوهی خاطرنشان کرد: عملکرد دستگاه ها به صورت مستمر در این حوزه ها مورد پایش قرار می گیرد.
در این نشست کارشناسان امور اجتماعی فرمانداری ها گزارشی از اقدامات و عملکرد شهرستان ها در حوزه اجتماعی و فرهنگی ارایه کردند.
 

انتهای پیام/60001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول